Kasteel/verhaal 2.1

****_57 Stel
147 Bijdrage
Themaopsteller 
Deze bijdrage is geclassificeerd als 18+.
Naar vrijschakeling

*********uple Stel
37 Bijdrage
We hadden dat bijna moeten kunnen zien vanaf de ander kant van de maas.
Leuk verhaal!
*****n76 Man
53 Bijdrage
Mooi lekker opwindend
******ker Man
25 Bijdrage
Danke für die Geschichte. Sehr heiß und ein schöner Schreibstil. Mit vielen Details.
*********Neu62 Man
4 Bijdrage
Mooi verhaal. Ben benieuwd naar het vervolg.
****_57 Stel
147 Bijdrage
Themaopsteller 
Waterloo 2/2
Boven waren behalve de darkrooms,waar we de vorige keer waren ook kamertjes met grote bedden.We gingen een kamertje opzoeken om verder te spelen.Onze kleding lieten we bij de douche hangen.
Ik liep nu op blote voeten maar E droeg haar hoge hakken op mijn verzoek.
Zo liepen we rond om een leuk plekje te vinden.
E naakt op haar hoge hakken zag er geweldig uit.
Op een of andere manier tonen billen mooier op hoge hakken. We keken door de kijkgaatjes de darkroom in voor de fun en zagen dat daar al aardig wat mensen bezig waren.
Toen ik E zo zag kijken,iets voorover gebogen,kont naar achter omdat op haar hoge hakken de kijkgaatjes iets te laag zaten werd ik heet.Kont naar a hier,ha gende tieten,naakt perfect gereed voor dogge ging ik achter haar staan op perfe te hoogte voor mijn inmiddels weer harde paar..
Ik legde mijn handen ip haar heupen met mijn handpalmen op haar billen.
E wist wat ik wilde en,zette haar handen tegen de muur ging iets wijder staan en bleef gewoon de darkroom inkijken
Ik controleerde met 2 vingers of ze al nat genoeg was voor mijn paar en dat was ze.
Haar schaamlippen en klit waren alweer gezwollen en ze wa natter dan nat.
Ik pakte haar heupen nu goed vast en duwde mijn gezwollen penis zo in haar zeiknatte poes.
Om goed houvast te hebben pakte ik haar borsten goed vast en kneep met duim en wijsvinger in haar tepels.Een borstmde rechter en iets kleiner wordt altijd heel hard net voordat ze komt. En die werd hard..,,
Ze kwam als eerste met harde kreunen nu.Nu wist ik dat als ik het nog een half minuutje kan volhouden ze nog een of twee keer komt maar helaas ik was te heet en spoot haar vol.

We liepen naakt,zonder te douchen, naar een van de kamertjes waar 2 grote bedden stonden.
Alle buitenramen waren met luiken trouwens afgesloten en er was gedempt licht.
Op een van de bedden was een dame volop bezig met 4 mannen.Het andere bed was leeg en daar gingen we op liggen op een paar handdoeken.
Ik trok E naar me toe en begon haar te kussen.
Gelijk ook kwamen 3 man naar ons toe.
We nodigden hen uit om erbij te komen.E rolde zich op haar rug en spreidde haar benen een beetje,opgetild en uitnodigend met een zichtbaar nog glinsterende,natte gezwollen kale poes.
Een van de mannen dook op haar met zijn armen gestrekt naast haar hoofd,penetreerde haar diep en kwam geloof ik in 10 seconden al klaar.Dit was niet de bedoeling van E.
De man trok zich terug maar E was niet gekomen.
De 2e man nam zijn plaats in maar op een andere wijze.
Hij ging op zijn knieën zitten tussen E haar benen en tilde de benen met de hoge hakken over zijn schouders,pakte daarna met zijn handen de benen van E vast iets boven haar knieën en tilde haar onderlichaam zodanig dat hij met zijn lid haar spleetje in kon gaan.
Door haar benen strak tegen zich aan te drukken kon hij lekker in- en uitschuiven.
Wat een gezicht,die stiletto's in de lucht,schuddend billen en in begin schuddend tieten.
Ik zeg in het begin want als ze gaat komen worden ze hard,zeker de rechter knoerdhard.
Om E beter te laten voelen en nauwer te maken legde hij beide benen over zijn linker schouder.Dit maakte E strakker en hij kon dieper.
E haar kont bleef schudden maar haar borsten gingen steeds strakker staan en haar tepels leken te exposeren,ze kreunde en toen een ahhhhhhhhhhhhhh.
Ze was zo geil gekomen,de man kwam ook direct daarna.
Hij had E fantastische sex gegeven en E bedankte hem met een paar vurige kussen.De eerste man was weggegaan maar deze bleef daarna op het bed zitten.
Wordt vervolgd
E en G
Foto is voor 18+
****_57 Stel
147 Bijdrage
Themaopsteller 
Kasteel2/2
Boven waren behalve de darkrooms waar we de vorige keer waren ook kamers met grote bedden.
Onze kleding lieten we bij de douche achter.Ik op blote voeten maar E droeg haar hoge hakken weer op mijn verzoek.
Zo liepen we rond om een leuk plekje te zoeken. E naakt op haar stiletto's zag er geweldig uit.Op een of andere manier tonen billen mooier op hoge hakken. We keken door de kijkgaatjes de darkroom in voor de fun en zagen dat het daar al aardig druk was. Toen ik E zo zag kijken,iets voorover gebogen omdat op haar hoge hakken de kijkgaatjes iets te laag zaten werd ik heet. Haar zo te zien met kont naar achter met nu iets hangende tieten en naakt stond ze perfect klaar voor mijn harde paar.
Ik ging achter haar staan en legde mijn handen rond haar heupen met net nog de muis van mijn handen op de bovenkant van haar billen. E wist wat ik wilde en ging iets gespreid staan,legde haar handen tegen de muur en bleef gewoon verder kijken.Ik controleerde of ze al nat genoeg was voor mijn paal en dat was ze.
Haar schaamlippen en klit waren flink gezwollen en ze was natter dan nat,ik kon gewoon met 3 vines haar spleetje in.
Ik pakte haar heupen vast en stootte mijn gezwollen penis zo in haar poes. Om goed houvast te hebben pakte ik haar borsten goed vast en kneep in haar tepels. Een borst de rechter is iets kleiner wordt altijd heel hard net voordat ze komt en die werd hard.... Ze kwam als eerste met een harde kreun.Nu weet ik dat als ik dit nog een halve minuut kan volhouden ze altijd nog een of twee keer komt maar helaas ik was zo heet dat ik direct na haar kwam.
Wordt vervolgd
*********Neu62 Man
4 Bijdrage
Mooi zo. Komt er nog een deel 3?
****_57 Stel
147 Bijdrage
Themaopsteller 
Waterrlpp/ kasteel 2/3
E vroeg me tegen de wand te gaan zitten om me te pijpen wat ik uiteraard graag deed.
Ze stak mijn penis in haar mond en masseerde mijn ballen met haar handen.
Omdat ze op haar ellebogen rustte stak haar kont uitnodigend omhoog.
Van mijn kant al was de aanblik erg gaaf met van boven af zicht op de goedgevonden billen, laat staan van achteren. Van achteren volledig zicht op de gespreidde billen, glinsterende kale poes,lange benen met de hoge hakken aan haar voeten. Zeer erotisch. De 3e man bedacht zich niet en stortte zich tussen haar billen.
Hij pakte E in haar zij met twee handen om haar te nemen, E pakte voor de zekerheid zijn lid vast voor hem naar het juiste gaatje te leiden. Ik pakte E bij haar borsten en trok aan haar tepels.De man begon te kreunen,E te steunen en ik werd geil.
Ik pakte haar rechterborst vol in mijn hand,trok E naar me toe en kuste haar vol op de mond.,
Haar rechterborst werd hard, E kreunde volop en kwam en de man kwam ook diep in E.
We waren nog niet klaar.E wilde dat ik haar achterlangs nam maar ze was de goede sex met nr 2 niet vergeten.Ze kroop op handen en voeten naar hem toe en begon zijn ballen en lid te masseren die zo langzaam weer tot leven kwam.
Ik ging achter E op mijn knieën zitten en gingeerst een beetje met haar volle billen spelen lekker vastpakken en een beetje knijpen in die heerlijke billen die weer omhoog staken.
Het lid van die man was inmiddels weer vol tot leven gewekt.E had de voorhuis van de eikel gescheiden en nam de zo gevoelige eikel in haar mond.Hij kwam in een paar tellen klaar.
Inmiddels was ik al vol tussen haar billen gedrongen in haar vagina.
Ik spoot haar vol en E kwam in dezelfde tijd 2 keer..
We namen afscheid nu en gingen douchen en met een redelijk gevoel naar huis.
De eerste keer in Waterloo was geiler eerlijk gezegd.
We zijn geen derde keer geweest,ook al omdat we verhuisd zijn naar Sicilie.
Daar valt minder te beleven helaas.
We hebben wel sinds vandaag een date met een man voor een trio in januari
E bereidt zich ook voor op anaal inmiddels
E en G
*****n76 Man
53 Bijdrage
Mooi geil opwindend verhaal
Bedankt
*********Neu62 Man
4 Bijdrage
weer mooi verteld met mooie foto's
****AVE Man
1 Bijdrage
*top* gedaan
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.