Waterloo 2/2
Boven waren behalve de darkrooms,waar we de vorige keer waren ook kamertjes met grote bedden.We gingen een kamertje opzoeken om verder te spelen.Onze kleding lieten we bij de douche hangen.
Ik liep nu op blote voeten maar E droeg haar hoge hakken op mijn verzoek.
Zo liepen we rond om een leuk plekje te vinden.
E naakt op haar hoge hakken zag er geweldig uit.
Op een of andere manier tonen billen mooier op hoge hakken. We keken door de kijkgaatjes de darkroom in voor de fun en zagen dat daar al aardig wat mensen bezig waren.
Toen ik E zo zag kijken,iets voorover gebogen,kont naar achter omdat op haar hoge hakken de kijkgaatjes iets te laag zaten werd ik heet.Kont naar a hier,ha gende tieten,naakt perfect gereed voor dogge ging ik achter haar staan op perfe te hoogte voor mijn inmiddels weer harde paar..
Ik legde mijn handen ip haar heupen met mijn handpalmen op haar billen.
E wist wat ik wilde en,zette haar handen tegen de muur ging iets wijder staan en bleef gewoon de darkroom inkijken
Ik controleerde met 2 vingers of ze al nat genoeg was voor mijn paar en dat was ze.
Haar schaamlippen en klit waren alweer gezwollen en ze wa natter dan nat.
Ik pakte haar heupen nu goed vast en duwde mijn gezwollen penis zo in haar zeiknatte poes.
Om goed houvast te hebben pakte ik haar borsten goed vast en kneep met duim en wijsvinger in haar tepels.Een borstmde rechter en iets kleiner wordt altijd heel hard net voordat ze komt. En die werd hard..,,
Ze kwam als eerste met harde kreunen nu.Nu wist ik dat als ik het nog een half minuutje kan volhouden ze nog een of twee keer komt maar helaas ik was te heet en spoot haar vol.
We liepen naakt,zonder te douchen, naar een van de kamertjes waar 2 grote bedden stonden.
Alle buitenramen waren met luiken trouwens afgesloten en er was gedempt licht.
Op een van de bedden was een dame volop bezig met 4 mannen.Het andere bed was leeg en daar gingen we op liggen op een paar handdoeken.
Ik trok E naar me toe en begon haar te kussen.
Gelijk ook kwamen 3 man naar ons toe.
We nodigden hen uit om erbij te komen.E rolde zich op haar rug en spreidde haar benen een beetje,opgetild en uitnodigend met een zichtbaar nog glinsterende,natte gezwollen kale poes.
Een van de mannen dook op haar met zijn armen gestrekt naast haar hoofd,penetreerde haar diep en kwam geloof ik in 10 seconden al klaar.Dit was niet de bedoeling van E.
De man trok zich terug maar E was niet gekomen.
De 2e man nam zijn plaats in maar op een andere wijze.
Hij ging op zijn knieën zitten tussen E haar benen en tilde de benen met de hoge hakken over zijn schouders,pakte daarna met zijn handen de benen van E vast iets boven haar knieën en tilde haar onderlichaam zodanig dat hij met zijn lid haar spleetje in kon gaan.
Door haar benen strak tegen zich aan te drukken kon hij lekker in- en uitschuiven.
Wat een gezicht,die stiletto's in de lucht,schuddend billen en in begin schuddend tieten.
Ik zeg in het begin want als ze gaat komen worden ze hard,zeker de rechter knoerdhard.
Om E beter te laten voelen en nauwer te maken legde hij beide benen over zijn linker schouder.Dit maakte E strakker en hij kon dieper.
E haar kont bleef schudden maar haar borsten gingen steeds strakker staan en haar tepels leken te exposeren,ze kreunde en toen een ahhhhhhhhhhhhhh.
Ze was zo geil gekomen,de man kwam ook direct daarna.
Hij had E fantastische sex gegeven en E bedankte hem met een paar vurige kussen.De eerste man was weggegaan maar deze bleef daarna op het bed zitten.
Wordt vervolgd
E en G