Sexsauna beuningen

****_57 Stel
139 Bijdrage
Themaopsteller 
Deze bijdrage is geclassificeerd als 18+.
Naar vrijschakeling

Foto is voor 18+
******ino Man
1 Bijdrage
Lekkere geile beleving !
Komen jullie hier regelmatig voor terug uit Sicilie ?
Wonen jullie daar in een Troellie te zien aan jullie foto,s ?

Wij zitten daar ook regelmatig ! is dit niet te beleven daar ?
****_57 Stel
139 Bijdrage
Themaopsteller 
we wonen idd op Sicilie, regio Trapani
Hier is niet zoveel te beleven
clubs 3 op Sicilie maar op 3 uur rijden en dichtbij is 1.5 uur bij Palermo
****_57 Stel
139 Bijdrage
Themaopsteller 
noemen ze een baglio hier.
op een foto ligt E op de wijnpers
****_57 Stel
139 Bijdrage
Themaopsteller 
sauna beuningen 2
we gingen het water uit en naar het restaurant
We namen daar 2 glazen wijn en ern watertje voor E om haar vocht aan te vullen
Aan het eind van de lunch en na nog ieder een glaadje werd ik ongedurig en ging ik met een hand haar badjas in en begon met haar linkerborst te soelen want daar kon ik makkelijk bij.
Daarna gleed ik net dezelfde hand naar beneden en doopte een vinger in haar spleetje en streellde met mijn duim gaar klitje.
De badjas lag door mijn aktie helemaal open. Haar tieten stonden hard rechtop en dat in het restaurant.
We besloten weer naar de saunaruimte te gaan en zochten een leeg kamertje op met een bed.
Dit bed met matras had een perfexte hoigte.
E ging liggen met haar benen wijd en haar billen net op/ over de rand.
Een prachtgezicht.Haar poes open en bloot, fantastisch kaal gdschoren met volle schaamlippen en hinkerende klit en volle borsten met priemendr en keiharde tepels en heerlijke buik.
ik wilde haar eerst met de tong verwennen maar dat ging niet meer.
ik pakte haar bij de billen vast, zette mijn paal tegen haar poes en ramde naar binnen anders was ik te laat.
Ze was zeiknat en noog opgerekt.
ik stootte in een keer door en we kwamen gelijk.
Een van de mannen uit dr pool was ons wezen zoeken en was inmiddels de kamer in gekomen.
ik liet E liggen en ging achter E zitten om haar te kussen en een beetje met haar tieten te spelen en nodigde hembuit mijn plaats in te nemen.
Om het een bertje leuker te maken vroeg ik hem haar linker been aan mij te geven.
Zo lag E met haar poes nog meer bloot grrerd om genomen te worden.
Hij tilde haar billen op, legde hrt andere been over zijnvschouder en penetreerde haar direct en diep en hij kwam bijna direct meteen maar gelukkig E ook.
Twee mannen waren intussen de ruimte in gekomen en keken aandachtig naar het schouwspel.
Inmiddels hadden ze slle twee een enorme erektie.
We besloten......
Wordt vervolgd met 3
E begon te kreunen
*********n_pd Man
4 Bijdrage
Wat een geweldig mooi lichaam en borsten heb jij zeg!! Zou echt graag een keer mee willen genieten als dat ooit mogelijk is. Heerlijk verhaal in ieder geval.
****_57 Stel
139 Bijdrage
Themaopsteller 
we besloten hen beiden uit te nodigen.
De eerste van de twee ging tissen E benen staan met op iedere schouder een been zodat hij er goed bij kon zonder de 2e man te storen.
De 2e man ging weidbeens met zijn benen over E zitten op haar buik met zijn gezicht naar E toe met zijn gebogen knieen onder haar schouders.
E kreeg van mij 2 kussens onder haar hoofd zodat ze comfortabeler lad voor wat ze wilde.
ik was nu echt toeschouwer.
De eerste man pakte E bij haar billen en drukte zijn paal haar spleetje in.
De andere man werd afgetrokken door E.
Ze truk zijn voorhuid naar beneden maar toen zijn eikel begon te glimnen trok ze aan zijn billen om hem nog iets op te schuiven en nam ze zijn paal in haar mond en begon aan zijn eikel te sabbelen.
Hij kwam ineens.
De man die haar poesje vulde kwam even later samen met E
Na dit gingen we douchen en tevreden naar huis.
****_57 Stel
139 Bijdrage
Themaopsteller 
Nog even over de buttpluggen.
E is anaal aan het oefenen.
Inmiddels kan ze de middelgroote plug goed hebben en ze kan een dildo maat 8.5 al aan.
niveau 10 is nodig voor ons.
Lukt binnenkort
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.