„Mystique - Ervaring?
Hallo weet er iemand hoe het tegenwoordig in club mystique is? Wat de leeftijd van de bezoekers zo wat is ...wij gaan tegenwoordig vooral nr eroxx of buddha, maar wilden nog eens elders gaan, maar verkiezen wel 30 en 40'ers.
geachte dames en heren,
Club Mystique is een grote aanrader voor zelfs beginners...
Het verwelkomings-comité ,het bar-personeel en vooral de keuken bediening is zeer top en je krijgt er alle info die je moet krijgen voor een fijne namiddag te beleven.Er zijn diverse thema dagen waar het soms heel druk kan zijn en andere dagen minder druk.
kelder : de omkleedruimte
gelijkvloers:Je hebt er een buitenzwembad,binnen zwembad//bubbelbad,heerlijk reuze groot buitenterras waar vanalles kan gebeuren en plaats vinden, het restaurant met diverse gerechten,een driehoeks sauna, 2 douche-ruimtes, aparte dames en heren wc , 5 speelruimtes verdeeld in compartimenten.
éérste verdiep : rechts boven : 1 grote speelruimte verdeeld in compartimenten
links midden : douche,toilet en kabouterhuisje
links boven : afgesloten ruimte en jungle ruimte
En wie ben ik nu daar ?? DE Sauna-Lady ....als ik er ben verzorg ik er 3x opgietingen en meestal kom ik op ZO MA & DO
één belangrijk aspeckt kan ik alle meegeven : EEN NEE HEB JE.....EEN JA KAN JE KRIJGEN en jezelf nooit opdringen want dat kan verkeerd aflopen voor jou !!!!
voila mijn bijdrage voor deze mooie club aub