Mystique - Ervaring?

*******ine Stel
1 Bijdrage
Themaopsteller 
Mystique - Ervaring?
Hallo weet er iemand hoe het tegenwoordig in club mystique is? Wat de leeftijd van de bezoekers zo wat is ...wij gaan tegenwoordig vooral nr eroxx of buddha, maar wilden nog eens elders gaan, maar verkiezen wel 30 en 40'ers. *zwinker*
********2004 Stel
2 Bijdrage
Geen ervaring met club Mystique, maar ook benieuwd. Wij gaan zelf meestal naar de Eroxx en waren de Bornedries aan het overwegen. Onze voorkeur gaat ook uit naar <50 jr.
******red Stel
1 Bijdrage
Wij zijn een keer geweest op een kennismakingsavond van mystique, de leeftijd was heel uiteenlopend, maar ik denk door de bocht genomen gemiddeld '40 ers. De sfeer was er heel leuk en er was een warm en persoonlijk onthaal. Wij gaan in de toekomst zeker nog eens een andere avond ook proberen.
*******l_Co Stel
1 Bijdrage
Ook bij de Colors in the mix, en alles door elkaar avonden is er een leuk gevarieerd publiek. Ook zeker in de categorie waar jullie naar zoeken.
****e74 Stel
1 Bijdrage
Prima club. Op vrijdag en zaterdag is het publiek wat jonger dan op de zondagen. Lekkere relaxte sfeer.
******ady Vrouw
6 Bijdrage
Citaat van *******ine:
Mystique - Ervaring?
Hallo weet er iemand hoe het tegenwoordig in club mystique is? Wat de leeftijd van de bezoekers zo wat is ...wij gaan tegenwoordig vooral nr eroxx of buddha, maar wilden nog eens elders gaan, maar verkiezen wel 30 en 40'ers. *zwinker*

*freu2*
geachte dames en heren,
Club Mystique is een grote aanrader voor zelfs beginners... *top*
Het verwelkomings-comité ,het bar-personeel en vooral de keuken bediening is zeer top en je krijgt er alle info die je moet krijgen voor een fijne namiddag te beleven.Er zijn diverse thema dagen waar het soms heel druk kan zijn en andere dagen minder druk.
kelder : de omkleedruimte
gelijkvloers:Je hebt er een buitenzwembad,binnen zwembad//bubbelbad,heerlijk reuze groot buitenterras waar vanalles kan gebeuren en plaats vinden, het restaurant met diverse gerechten,een driehoeks sauna, 2 douche-ruimtes, aparte dames en heren wc , 5 speelruimtes verdeeld in compartimenten.
éérste verdiep : rechts boven : 1 grote speelruimte verdeeld in compartimenten
links midden : douche,toilet en kabouterhuisje
links boven : afgesloten ruimte en jungle ruimte

En wie ben ik nu daar ?? DE Sauna-Lady ....als ik er ben verzorg ik er 3x opgietingen en meestal kom ik op ZO MA & DO

één belangrijk aspeckt kan ik alle meegeven : EEN NEE HEB JE.....EEN JA KAN JE KRIJGEN en jezelf nooit opdringen want dat kan verkeerd aflopen voor jou !!!!

voila mijn bijdrage voor deze mooie club aub *top* *top* *top*
*****iss Stel
47 Bijdrage
Mystique vinden wij toch wat vergane glorie, decor is al 20 jaar hetzelfde. Je kan er rustig 8 whisky colas drinken en nog naar huis rijden. Alle alcoholische dranken zijn aangelengd.

Was ooit de eerste club die we bezochten maar met uitzondering van de jacuzzi en darkroom is er nog weinig om daarheen te gaan voor ons. Prijs/kwaliteit ligt al een tijdje niet meer in balans.
*******or64 Man
5 Bijdrage
De Bornedries heeft wel veel ouder publiek maar ik vind het wel 1 van de leukste intieme clubs. Vaak geweest met mijn toenmalige partner, en ik zal er zeker weer heen gaan. Het eten is daar beter dan ergens anders voor wie het interesseert. Voor de lagere leeftijdsgroep is de Fata-Morgana in Muiden ook heel erg aan te bevelen.
*****iss Stel
47 Bijdrage
In de lage landen vinden wij de fun wel in orde. Eroxx is voor mensen die graag wat luidere muziek hebben, Bornedries heeft idd ook goede catering en een leuke dansvloer, maar daar mag ook wel is een nieuw tapijtje in *zwinker*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.