Cap d'Agde juli 2024

****n10 Stel
7 Bijdrage
Themaopsteller 
Cap d'Agde juli 2024
Hallo allemaal,
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Cap d'Agde. We verblijven op de camping Centre Naturiste René Oltra.
Wij zijn een koppel zonder ervaringen, wel met fantasieën. Wij gaan daarom vooral voor onszelf en hebben geen verwachtingen, uiteraard wel veel vragen.
Zo ook (en daarom dit topic), wat is de dresscode voor mannen en voor vrouwen in de avonduren in het uitgaanscentrum.
Wat zijn de do's en dont's voor een beginnend koppel?
Wij horen graag jullie bevindingen, tips en adviezen.
Groeten, R & S
******465 Stel
787 Bijdrage
Wij gaan dit jaar voor de tweede keer. Wij hadden dezelfde vragen vorig jaar.
Er is geen dresscode voor de avond. Maar meestal zijn de dames sexy gekleed. Dat kan in avondjurk maar ook alleen een string en sexy bh-tje. Dat kan kinky (geldt trouwens voor beide) maar ook zie je vaker de doorzichtige jurkjes. Er is een groep hier op Joy met vanallerlei onderwerpen over Cap D’Agde genaamd Freunde von Cap D’Agde waarin ook onder meer een fototopic over uitgaan in de avond.
Do’s and don’ts zijn er ook niet echt. Alhoewel sex op straat en in de bars een taboe is maar dat vonden wij vanzelfsprekend. Wil je sex hebben dan ga naar het strand of in je onderkomen.
Probeer of je een schuimparty kunt meemaken, dat vonden wij een hoogtepunt. Er zijn kroegen waar over het algemeen ouderen komen maar ook gemengde en jongeren cafés.
Je kunt naakt boodschappen doen maar de winkels hebben liever dat je iets aan doet. Ligt er net aan waar je koopt.
Niet alles is met je bankpas te betalen. Wij kwamen er achter dat als je maar een paar broodjes koopt ze liever contant hebben.
Lege een paar leuke contacten en heb en maak in ieder geval plezier. Dat is het belangrijkste.
****n10 Stel
7 Bijdrage
Themaopsteller 
Tjee @******465 , Kei bedankt voor jullie uitgebreide antwoord.
Hier worden wij zeker wijzer van. En ook nu steeds meer vragen, oftewel, zelf meemaken is beter hihi.
*******nep Man
22 Bijdrage
Openlijk frivole activiteiten op de camping zijn ook taboe en terecht. Er komen ook gezinnen. Camping uit en links het strand zie je meteen vanzelf waar de reuring is.

Als je het leuk vind, is Histoires d'o een leuke sauna waar een apart stellendeel hebt, maar ook een deel waar mannen toegelaten worden. Leuk voor de avonduren of bij minder weer.
*********eased Stel
4 Bijdrage
Wij gaan nu voor de 6de keer. De eerste keer had ik dezelfde vragen, zeker over kledij, omdat ik dacht dat ik niet uit de toon wou vallen. Wel: eens ik dat heb losgelaten en besefte dat Cap net draait om jezelf zijn, is het heel bevrijdend.
Gewoon overdag naakt met een sjaaltje of string/short als je je daar beter in voelt. Dat laatste vooral om hygiënische redenen als je ergens gaat zitten en dergelijke. De camping is minder swing-gericht en wil zich zeker naturalistisch profileren. Men eist daar nu zelfs naakt (maximum sjaaltje of zo). Besef zeker ook dat je nergens openbaar sex mag hebben, enkel op het ‘zwijnenstand’ wordt het ‘gedoogd’
****n10 Stel
7 Bijdrage
Themaopsteller 
Dat is zeer bevrijdend inderdaad. Jezelf zijn. Dank jullie voor jullie antwoord.
Yes we gaan het beleven. En we gaan ook eerst veel afkijken en uiteraard netjes aan de regels houden. (Hihi)
Qua kleding en hygiëne is logisch. Goed dat je het zegt. Nog even wat aanschaffen.
Op naar het “zwijnenstrand” 🥳
*********eased Stel
4 Bijdrage
Andere aanraders: zoals als gezegd mousse party (onze favoriet, ook gekend onder de naam glamour beach), Kamasutra (boven braaf zwembad, beneden orgie waar alles kan en mag maar zeer respectvol blijft) en ‘s avonds vinden we buurt van Port Ambon ook leuk: Melrose, wijnbar en de bar ernaast zijn altijd fun.
Wij komen trouwens aan op 27/7.
********wnUp Stel
54 Bijdrage
Wij komen sinds 2015 in Cap d'Agde. Ook toen liepen de dames al sexy gekleed, maar werd verwacht dat de mannen netjes gekleed waren. De laatste jaren is dat veel soepeler geworden. Zeker sinds de pandemie. Ook zie je in het naturist village nu meer mensen gekleed lopen. Best vreemd toch? Vorig jaar bij de Glamour Mousse mochten de dames hakken dragen. 😱

Anyway het blijft een heerlijk oord.
********wnUp Stel
54 Bijdrage
Oh en er zijn genoeg winkels met ondeugende kleding dus wees niet bang dat je het verkeerde bij je hebt. Alles mag dat zul je wel zien. Alleen hakken en een riempje ook. 😉 Al kan het in de avond soms wel wat fris zijn.

De terrassen aan de boulevard aan de haven zijn ook leuk. Dan zie je de meest bijzondere outfits en mensen aan je voorbij komen.

Heel veel plezier!

Wij reizen nog even door Frankrijk voor ook wij onze tent op de camping gaan opbouwen.
****n10 Stel
7 Bijdrage
Themaopsteller 
Dank jullie voor het uitgebreide antwoord. Wij gaan het meemaken. We hebben er zin in. De kat uit de boom kijken en genieten 😄
****CP Stel
2 Bijdrage
Een goede heerlijke dag toegewenst, wij ook dit jaar weer naar de camping Rene Oltra met de camper. Wij gaan van vrijdag 6 t/m, ma 9 september as. Wie worden onze buren
****n10 Stel
7 Bijdrage
Themaopsteller 
Het is hier na ruim een week fantastisch. Onwijs leuke camping, geweldige enthousiasme en entourage.
Oftwel heerlijk toeven
********wnUp Stel
54 Bijdrage
Fijn te lezen.

Vandaag ook fijn dat de Mistral wind was gaan liggen. Iets met niet op het strand gezandstraald willen worden. 😉
****n10 Stel
7 Bijdrage
Themaopsteller 
Hoe is de schuimparty?
We willen morgen eens gaan kijken.
******465 Stel
787 Bijdrage
Citaat van ****n10:
Hoe is de schuimparty?
We willen morgen eens gaan kijken.

Beetje prijzige drankkaart maar wel heel leuk. Nog leuker met een date. Lekker friemelen in het schuim. Wij verheugen er ons weer op.
******ige Stel
1 Bijdrage
Hi rosan.
Zijn jullie er nog . Lijkt ons leuk kennis te maken en jullie mee te nemen.. xx Anna en Frank
Info gevraagd
Hallo allemaal. Ik ben Jessica, alleenstaande mams van dochter ( 15 jr), open minded, en wil eind augustus voor een week of 3 a 4 naar Cap d Ágde. Ik zoek info over van alles en nog wat, ik ben er nog nooit geweest, en is er voor mijn dochter , vrij en open opgevoed, ook wat te beleven? Ga verblijven in een air benb huis. Zelf ga ik natuurlijk ook voor de sex, hou ervan bekeken te worden , interesse in stel, meerdere mannen. Bij voorbaat dank voor de antwoorden. xxx JessicaB@ziggo.nl
*******nep Man
22 Bijdrage
Het antwoord op je vraag is nogal afhankelijk op de vraag of je binnen de muren van het naturistendorp verblijft of wil verblijven. Daarbuiten is er regulier badplaatsvermaak, daarbinnen liggen er ook andere accenten 😋
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.