Wie bezoekt er als stel wel eens een sexbios? En waar?

Wie bezoekt er als stel wel eens een sexbios? En waar?
Wij vinden het zelf spannend om af en toe eens een sexbios/gloryholes op te zoeken maar helaas zien we daar weinig tot geen andere gelijkgestemde stellen. Welke andere stellen hebben leuke of minder leuke ervaringen met een sexbios? En welke sexbios bezoeken jullie zoal? Wij gaan zelf af en toe naar de Blue Vision in Maasmechelen of naar een sexbios in Köln als we daar een dagje gaan winkelen. 💋💋
*****k58 Man
10 Bijdrage
Ik weet dat er regelmatig stellen komen in seksbios Maze, Gedempt Zuiderdiep 130 in Groningen. Zowel overdag, als in de avonduren.
******465 Stel
765 Bijdrage
Staat nog op ons verlanglijstje. We hebben wel eens een tip gekregen dat El Brasi in Bochum wel een goede moet zijn.
*******1974 Man
1 Bijdrage
Erotheek Bowika in Enschede, een winkel, met sauna, douche en sexbioscoop.
Op dinsdag en donderdag draaien ze biseks programma. De overige dagen hetero programma. Zelf helaas nog niet geweest, maar kreeg de tip van een stel waar ik mee chat.
**********iebe3 Stel
99 Bijdrage
Wij kwamen toen we in Zeeland woonden nog al eens in Hulst ,was wel leuk ,is wel wat jaren geleden.
******jes Stel
20 Bijdrage
Er is een KIK groep speciaal van BV. Hier spreken stelen wel eens met elkaar af. En als je heel open communiceert, dan heb je kans dat er een touringcarbus voor de BV geparkeerd staat met single mannen. LOL.

En in Koln ga ik uit van Kinohole. Ben er zelf nooit geweest, wel in geïnteresseerd maar is me net iets te ver zonder zekerheid van een leuke tijd. Dus de vraag is dan ook wanneer is het er leuk vertoeven.
Dat is ook altijd beetje het probleem als je een oproep doet hier om samen met andere stellen een sexbios zoals de BV te bezoeken. Dan komen er idd hordes bussen mannen op af. 🤪🤪
****tie Man
2 Bijdrage
Ahhh....helder!!
Ik begrijp jullie....en kan mij dat goed voorstellen.
*******kker Man
2 Bijdrage
Heb er meerdere bezocht. Zowel Bowika erotheekhengelo en eroticcinema.
De mooiste vind ik Amersfoort en Arnhem.
Amersfoort ivm.de vele stellen en vrouwen die er komen. Veel aktie
Arnhem weer meer voor de ruimte die je apart kunt huren als stel alleen. Je kunt je dan ook terug trekken.
Als stel kan ik een advies geven om eens op de naaktdagen gewoon te gaan kijken zonder aanmelding bij een eroticcinema. Voor vrouwen is entree gratis. Kunt dan kijken. Na de indruk kun je gewoon weer gaan of blijven als je wil. Rondleidingen geven ze graag. Wil je inlezen wat er allemaal gebeurt. Wordt dan lid van het forum van eroticcinema. Succes en vragen? Dan gewoon laten weten.
*********slan Stel
1 Bijdrage
Wij komen af en toe in Maze Groningen een leuke beetje kinky gelegenheid.
Als er stellen zijn die eens met ons af willen spreken zien we jullie berichtje graag tegemoet.

Vooraf afspreken is ook prima als je dat fijner vind, dan gaan we samen naar binnen.
Als het de 1e x is bijvoorbeeld.

Groetjes A&B
***ie Man
19 Bijdrage
Citaat van *********eten:
Dat is ook altijd beetje het probleem als je een oproep doet hier om samen met andere stellen een sexbios zoals de BV te bezoeken. Dan komen er idd hordes bussen mannen op af. 🤪🤪

Ja, en ? Waarom spreek je dan ook niet prive af als je blijkbaar slecht kunt communiceren.

Kunnen jullie ook stoppen met klagen ?
Als je niet gewoon normaal kunt reageren, reageer dan a.u.b. niet.
***ie Man
19 Bijdrage
Citaat van *********eten:
Als je niet gewoon normaal kunt reageren, reageer dan a.u.b. niet.

Nogmaals, je spreekt af in een OPENBARE gelegenheid. Wel raar dat je gaat klagen dan dat er ook andere mensen op de wereld leven. Dus je kunt gewoon thuis afspreken i.p.v. gaan klagen.
Schijnbaar snap je het niet. Zal het je één keer uitleggen. Als we aangeven dat we naar een sexbios gaan dan weten we dat er single mannen zijn. Geen probleem! Dat maakt het spannend. Maar om dan als we aangeven evt met een ander stel dat we gaan daar ineens een hoop single mannen aantreffen, of nog erger, mannen aantreffen die zich voordeden als een stel maar de vrouw ineens boodschappen moest doen of met de hond uit moest, dat is een dingetje. Snap je m nu? Zo niet. Helaas!
***ie Man
19 Bijdrage
"Dat is ook altijd beetje het probleem als je een oproep doet hier om samen met andere stellen een sexbios zoals de BV te bezoeken. Dan komen er idd hordes bussen negers op af. 🤪🤪"


Ahhh, sorry. Ik las het verkeerd natuurlijk. Wat je eigenlijk wilde zeggen is dat single mannen leugen naars zijn. En dat die dus tegen je liegen over "vrouw boodschappen moest doen of met de hond". Nee, je maakt je zelf steeds duidelijker als een generaliserende rassist.

Wel grappig, dat ik dat gedrag van jouw gewoon moet toe laten en je er niet op aanmag spreken van die generaliserende meuk van je. Waarschinlijk ook nog eens totaal overdreven en amper waar. Want je kunt gewoon naar het personeel gaan als je "een punt" hebt. Maar die heb je niet, vandaar dat je maar wat PUBLIEK gaat klagen over mensen zoals MIJ.

Dus gewoon thuis afspreken volgende keer. Voor rasisten is er geen plek in een publieke uitgaans gelegenheid.
Maak je eigen feestje. Goed?
***ie Man
19 Bijdrage
Nee, helaas. De club waar ik kom is een openbare gelegenheid. We maken daar met z'n allen plezier. Dat is het concept namelijk. Zou raar zijn dat ik daar "mijn eigenfeestje" ga maken.

Conclusie, je begrijpt het concept club niet. Waarom zou er plek voor meer dan 10 personen zijn als het gebouw alleen voor jouw bedoeld is ? Of je bent gewoon een rassist die alleenstaande mannen publiek belachelijk wilt maken.

Ik denk het laatste. Gewoon een rassist, je snap heus wel hoe een openbare gelegenheid werkt. En dat je naar het personeel kunt gaan als er problemen zijn.
Wie heeft het hier over een club? Wij hebben het over een sexbios. Is toch echt een wezenlijk verschil. Begrijpend lezen. Maar we gaan verder niet meer op jouw reacties in. Want er zal toch wel weer een respectloze reactie komen. Dus fijne dag verder
***ie Man
19 Bijdrage
Ook dat is een publieke ruimte. En ook daar moet volgens de wet personeel aanwezig zijn. En daar kun je gaan klagen als je een punt hebt. En die zullen dan heus wel aktie ondernemen.

Dus je hebt geen reden om mij publiekelijk af te zeiken op het internet.
****eil Stel
3 Bijdrage
Wij gaan graag een keertje mee naar Köln hoor.

En Moxi heeft volgens mij ergens een kortsluiting. Negeer dat gewoon. Aan het commentaar zie je dat het echt zo’n kerel is die in een sauna of club, ondanks dat je aangeeft niet geïnteresseerd te zijn, toch de hele avond achter je aan rent. Als je dat soort commentaar geeft spoor je niet, sorry.

Dus, als jullie willen, even een manier vinden om privé af te spreken. Zal voor ons wel na de zomervakantie worden.
*****eci Man
2 Bijdrage
Hoi,
Wij zijn ook al een tijdje aan het kijken om een eerste keer een bios te bezoeken, alleen hopen we dat er ook koppels aanwezig zijn, want je leest wel vaak dat er bijna enkel single mannen aanwezig zijn.
Single mannen vinden we niet erg maar zien graag ook andere koppeltjes 😊
***bs Man
1 Bijdrage
Nog nooit gedaan 🤔 maar lijkt me wel interresant zal even alle reageersels lezen met ideeën
*********kink Stel
1 Bijdrage
Gewoon in Roosendaal is een fijne bios!
Schoon en divers.
wij gaan af en toe naar El-Brasi in Bochum (D). En verder is onze vaste wensplek De Bornedries..
*******ARA Stel
7 Bijdrage
Citaat van :
Wie bezoekt er als stel wel eens een sexbios? En waar?
Wij vinden het zelf spannend om af en toe eens een sexbios/gloryholes op te zoeken maar helaas zien we daar weinig tot geen andere gelijkgestemde stellen. Welke andere stellen hebben leuke of minder leuke ervaringen met een sexbios? En welke sexbios bezoeken jullie zoal? Wij gaan zelf af en toe naar de Blue Vision in Maasmechelen of naar een sexbios in Köln als we daar een dagje gaan winkelen. 💋💋

Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.