Wie bezoekt er als stel wel eens een sexbios? En waar?

*******ARA Stel
7 Bijdrage
Wij gaan vaak in Alkmaar en dan genieten we ook maar ze moeten toch altijd proberen of denken dat ze aankunnen schuiven. Dat is aan mij en als je denkt dat je je zelf kan inviten of dat ik geil Word als je aan je pik trekt . Nee en vind eigenlijk dat er apart voor stellen moet en apart voor de gay
*******ARA Stel
7 Bijdrage
Natuurlijk neem ik mijn vent mee en een doos kamagra en een waterzuiveringssysteem
*******kker Man
2 Bijdrage
Ik ga wel eens naar een eroticcinema.
Kijk en volg het forum eens.

http://www.eroticcinema.nl

Voor mij een mooie en schone cinema. Vooral in Amersfoort veel actie met stellen.
*******ARA Stel
7 Bijdrage
Ik vind seks in de natuur echt heerlijk maar tot nu toe word ik en mijn vent natuurlijk vaak lastiggevallen of dat ze echt te ver gaan. Zo waren we een keer op een plek en het leek wel of ze allemaal dwangmatig handelden. Op nog geen halve meter stond de ene kerel tegen een boom op te masturberen. De ander had zijn pielemans tussen een bagagedrager van een fiets gestoken en was zo los aan het gaan en de ander die had gewoon schijt en deed het voor me porem. En die doet dat denk ik nooit meer. Nee ik vind het jammer dat er haast nooit stellen zijn hetero . Dus hebben we andere geile plekjes waar we niet van dat soort mafkezen hebben
****ll Man
125 Bijdrage
Cinema is geweldig en eroticcinema in Arnhem en Amersfoort zijn fantastisch en schoon en iedereen respecteert elkaar en als iemand dreigt te ontsporen corrigeren de andere bezoekers deze persoon wel. Ook vanuit de cinema is er goede controle maken regelmatig een rondje en als er 1 of 2 vrouwen zijn met veel mannen houden ze dat goed in de gaten. dus wil je een geile middag hebben is dit de perfecte locatie.
****rd Vrouw
2 Bijdrage
Wij hebben er een aantal bezocht, leukste vinden wij Maze zowel groningen als denhaag. Je hebt daar kamertjes met gloryholes die je kan afsluiten, vrouwtje kan dan lekker met de pikken spelen die er doorheen worden gestoken. Wat ook een leuke is, is Cano in rotterdam, daar heb je ook een bar voor een lekker drankje. Verder zijn ook leuk de erotic cinema, hilversum en amersfoort. Daar komen ook vaak stelletjes en vrouwen alleen. En dan heb je ook nog Miranda in Zeist, dat is een soort van labyrinth achtig. Komen meer homo’s maar super geil om daar met meerdere af te spreken.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.