Eerste ervaringen delen

******uby Vrouw
4 Bijdrage
Themaopsteller 
Eerste ervaringen delen
Hoi hoi, gisteren ben ik met mijn vriend voor het eerst naar een erotheek/sexbios geweest. In eerste instantie werd ik even overweldigd, vooral omdat het vrij klein was en ook redelijk druk. Maar na even naar buiten te zijn geweest weer een poging gedaan. Ik heb toen lekker mijn vriend gepijpt en de vragen van andere mannen of ze me aan mochten raken afgewezen. Ik dacht lekker rustig aan eerst maar eens de ervaring zo op doen. Op een gegeven moment keek ik op en stonden er zeker 10 mannen om ons heen met zichzelf te spelen. Dit vond ik zeer opwindend om zo bekeken te worden.

Ik ben wel benieuwd naar andere vrouwen die ook aan het ontdekken zijn. Met sexbios/trio's/swingen en wat nog meer, en wat zij er van vonden, voelde en gedachtes delen.
*******275 Vrouw
9 Bijdrage
Bij mij moeten de mannen vervangen worden door vrouwen en dat is pas spannend omdat ik lesbienne ben *kuss2*
******a69 Vrouw
4 Bijdrage
hay, ik ben een paar weken geleden voor het eerst naar een swingers club geweest met mijn fwb.
het voel in het begin onwennig maar was snel op mijn gemak, ik vond het lekker dat ik bekeken werd, tijdens het seks met mijn vriend werden ook druk bekeken en de mannen deden dan zich flink aftrekken wat ik wel heel geil vond. Aanraken mochten ze mij wel maar dan alleen mijn borsten , als ik daar in het cafe gedeelte zat.
Misschien de volgende keer meer, we zullen het zien, het lijk mij heerlijk om een keer te vrijen met een vrouw in een trio of swing
Wij gaan vaker naar de Blue Vision in Maasmechelen. Erg spannend vaak. Wel jammer dat er te weinig leuke actieve stellen komen.
******a69 Vrouw
4 Bijdrage
ja moet ook net maar in je buurt zijn, voor ons het te ver weg, veel plezier in elk geval
****el Stel
1 Bijdrage
Wij zijn een aantal weken ook voor het eerst in zo'n sex bioscoop geweest. Was ook vrij klein.
Wij hebben eigenlijk precies hetzelfde meegemaakt en gedaan als jullie.
Alleen bij ons bleven de mannen op een afstandje staan kijken en met zichzelf bezig zonder ons te benaderen.
Mijn vriendin was de enige aanwezige vrouw, dat vonden we wel jammer.
Het zal zoveel leuker zijn als de man/vrouw verhouding wat beter in balans was geweest.
******uby Vrouw
4 Bijdrage
Themaopsteller 
Ja bij ons was er de 2e keer dat ik naar binnen nog een ander stel, ik zag hun naar binnen en gaan en dacht he gewoon eens even kijken hoe dat er aan toe gaat. en zo was de aandacht een beetje verdeeld naar haar(hun) en naar mij(ons, ik en vriend) In het begin was het inderdaad wel wat onwennig maar raakte inderdaad ook snel op me gemak, vooral toen ik merkte dat de mannen gewoon heel netjes zijn en nee respecteren.

Gaan binnenkort zeker nog een keer en dan wil ik ook weer een stapje verder, mits er natuurlijk een man is die ik aantrekkelijk vind want dat is wel belangrijk. Dus ik hoop zeker meer te kunnen delen hier en nog meer ervaringen van andere te horen.
******uby Vrouw
4 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van *******275:
Bij mij moeten de mannen vervangen worden door vrouwen en dat is pas spannend omdat ik lesbienne ben *kuss2*

Ja veel sexbiosen hebben ook wel een gay zaal, maar denk dat dat inderdaad maar mannen is dan vrouwen.
Onze eerste ervaring in de sexbios/doolhof in de Blue Vision in Maasmechelen was niet zo bijzonder. We wilden sowieso kat uit de boom kijken en er waren ook alleen maar mannen die niet in “ de smaak” vielen bij de vrouw hier.

De 2e keer was ondeugender. Waren helaas geen stellen maar wel een 2-tal leuke mannen die we via een glory holes hebben toegelaten. Eentje is zelfs nog even bij ons in de ruimte gekomen.

Voordeel van de Blue Vision is dat het eigenlijk allemaal kleinere ruimtes zijn waar overal een andere film draait. Voor ieder wat wils. En sinds kort hebben ze ook een soort van Darkroom ruimte.

Nadeel is wel dat de homo/gay ruimtes en de hetero ruimtes door mekaar liggen. Dus als je door het doolhof loopt je niet weet welke man er komt voor de mannen en welke niet. ( al kom je daar natuurlijk wel vrij snel achter🤪)

We zijn er nu aantal keren geweest. Een 3-tal keren ook een stel getroffen en we hebben 1x met een stel van te voren afgesproken om te gaan.

Het blijft spannend!

PS. Zijn er leuke stellen die eens samen willen gaan dan spreek ons gerust aan.
******uby Vrouw
4 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van *********eten:
Onze eerste ervaring in de sexbios/doolhof in de Blue Vision in Maasmechelen was niet zo bijzonder. We wilden sowieso kat uit de boom kijken en er waren ook alleen maar mannen die niet in “ de smaak” vielen bij de vrouw hier.

De 2e keer was ondeugender. Waren helaas geen stellen maar wel een 2-tal leuke mannen die we via een glory holes hebben toegelaten. Eentje is zelfs nog even bij ons in de ruimte gekomen.

Voordeel van de Blue Vision is dat het eigenlijk allemaal kleinere ruimtes zijn waar overal een andere film draait. Voor ieder wat wils. En sinds kort hebben ze ook een soort van Darkroom ruimte.

Nadeel is wel dat de homo/gay ruimtes en de hetero ruimtes door mekaar liggen. Dus als je door het doolhof loopt je niet weet welke man er komt voor de mannen en welke niet. ( al kom je daar natuurlijk wel vrij snel achter🤪)

We zijn er nu aantal keren geweest. Een 3-tal keren ook een stel getroffen en we hebben 1x met een stel van te voren afgesproken om te gaan.

Het blijft spannend!

PS. Zijn er leuke stellen die eens samen willen gaan dan spreek ons gerust aan.

Klinkt goed de Blue Vision. Kan helaas geen website vinden.

Ik denk dat wij dit weekend weer gaan. Dan gaan we voor een bezoekje aan de gay zaal. Mijn vriend is bi en t lijkt mij ontzettend geil om bezig te zien.
In de Blue Vision zijn geen zalen. Dat zijn allemaal relatief kleine ruimtes met een tv waar verschillende films draaien in diverse genres. Sommige zijn met glory holes. Er zijn wel ook 1 iets grotere ruimte waar de tv niet meer aan staat en omgedoopt is tot een soort van darkroom en men kan ook openbaar op de bank plaats nemen
****amW Man
5 Bijdrage
Hai hai, wat een spannende verhaal en leuke en ook geile reacties zeg. Ik ben regelmatig in clubs en sex bioscoop geweest. Maar ik fantaseer de laatste tijd vaak en veel over het bekijken en begluren van in stel of bistel als ze ergens buiten aannhet geilen zijn. Het geilst lijkt mij als ik bij dat stel.mag komen, of eventueel in een hotel of zo en dat ik dan een geil stel mag bekijken op de eerste rij en mag zien hoe geil ze samen bezig zijn met elkaar. Hier ben ik naar.op.zoek en hopelijk komt.er eens een leuke date voor bij. Groetjes
*******ARA Stel
7 Bijdrage
Mijn eerste ervaring was minder want ze gingen toch proberen maar nu geniet ik als ze kijken en ik bepaal of ze erbij mogen. Dat wind me op.
****amW Man
5 Bijdrage
Ja inderdaad. Ik snap niet dat er mannen zijn die het niet begrijpen als de dame niet wil. De is het ook zo en moet je als mijn zijnde netjes en beleefd blijven
*******pel Man
1 Bijdrage
Hi roxyruby,

Ik wil wel eens met jullie naar de blue vision gaan en je vriend eens verwennen of andersom, vind het heerlijk als dit jou opwindt
******l50 Stel
3 Bijdrage
Hallo, wij daar regelmatig naar de erotic cinema in Amersfoort, wij gaan altijd op de verplichte naakt dagen, vaak zijn we het enige paar maar soms ook meer. Onze ervaring is dat de mannen zich respectvol gedragen en als je dat zelf aangeeft, kan je met de mannen waarmee je dat wil, prima actieve sex bedrijven op de aanwezige matrassen en met de speeltoestellen. Groot voordeel van deze cinema is de aan wezigheid van een douche.
****amW Man
5 Bijdrage
Hmmm, ja dat vindt ik echt super belangrijk dat mannen een stel of vrouw ook echt respecteerde. Nee, is gewoon nee toch. Maar ik.heb net even naar het profiel gekeken en je foto's. Ja, je ziet er al direct spannend en opwindend uit vindt ik. Wat ik ook lekker en spannend vindt, is om eens te.mogen gluren of mee kijken bij een stel, bistel of vrouw. Dat lijkt me zo spannend
******a69 Vrouw
4 Bijdrage
Ik ben sinds kort naar een swingers club geweest, daar zijn ze respectvol naar elkaar, ze vragen of ze mee mogen doen of aanraken maar zodra je aangeef dat niet te willen dan luisteren ze ook echt.
Kijken naar anderen wordt daar ook veelvuldig gedaan, dus het is mij wel bevallen en ik ga dan met mijn fwb heen. Zo morgen gaan we weer dus altijd spannend, nodig je iemand erbij uit die me aanstaat? We gaan het zien.
***ie Man
19 Bijdrage
Citaat van ******l50:
Onze ervaring is dat de mannen zich respectvol gedragen

En als dat niet zo is kun je dat gewoon bij het personeel aangeven en zul je ze nooit meer zien.

Klagende vrouwen dat mannen zich niet goed gedragen moet ik hard om lachen. Hoe meer testosoron des te leuker de vrouw het gaat vinden. Dat zie je duidelijk aan wie ze de voorkeur geven. Ik snap wel hoe het spel werkt.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.