Word je graag bekeken via chat?

Word je graag bekeken via chat?
Ik vind het opwindend als ik bekeken wordt. Het liefst samen met mijn vrouw. Daarom gaan we af en toe ook wel naar een naaktstrand. Lekker naakt zonnen en wandelen tussen andere (naakte) mensen. Soms even de duinen in 😊

Als ik alleen ben laat ik me weleens bekijken via Skype. Bijvoorbeeld als ik aan het douchen ben. Dan zet ik de telefoon in een hoek van de badkamer en kan iemand meekijken wat ik onder de douche aan het doen ben (Mijn vrouw weet dit niet. Die vindt sexchatten helemaal niets. Helaas.)

Zijn er meer mannen/vrouwen die hier opgewonden van raken?
*******560 Stel
5 Bijdrage
Wij gaan ook graag naar een naaktstrand vanwege die reden. Beetje rond kijken en bekeken worden.
Citaat van *******560:
Wij gaan ook graag naar een naaktstrand vanwege die reden. Beetje rond kijken en bekeken worden.

Gaan jullie dan ook weleens de duinen in? 😉 Of alleen kijken en bekeken worden?
****78 Man
13 Bijdrage
Ik raak er wel opgewonden van om mannen en/of vrouwen te zien op de webcam.
**********easer Man
14 Bijdrage
Er zijn chatsites waar je makkelijk door meerdere andere chatters bekeken kunt worden. Veel kijkers hebben, is opwindend. Vooral als je die kijkers ook kunt bekijken omdat zij ook een opwindend cambeeld hebben. Een geile chat erbij, is natuurlijk optimaal… *zwinker*
*********ch75 Man
13 Bijdrage
Citaat van **********easer:
Er zijn chatsites waar je makkelijk door meerdere andere chatters bekeken kunt worden. Veel kijkers hebben, is opwindend. Vooral als je die kijkers ook kunt bekijken omdat zij ook een opwindend cambeeld hebben. Een geile chat erbij, is natuurlijk optimaal… *zwinker*

Zoals welke chat sites? Klinkt zeer veel belovend.
*****n47 Man
9 Bijdrage
Ik ga ook graag naar het naaktstrand bij Roermond (Ool) en vind het ook heerlijk om te kijken en bekeken te worden…via chat of live.
****_65 Man
40 Bijdrage
Groede ook soms?
******han Man
11 Bijdrage
Harm waar gaan jullie naartoe in Drenthe voor een naaktstrand.
Of gaan jullie ook naar Elburg.
Citaat van ******han:
Harm waar gaan jullie naartoe in Drenthe voor een naaktstrand.
Of gaan jullie ook naar Elburg.

Meestal gaan we naar Schiermonnikoog. Erg breed en lang naaktstrand waar je lange wandelingen kunt maken. Ook zijn daar vaak veel stellen.
******han Man
11 Bijdrage
Ik ga wel eens naar de Bremerbergdijk bij Elburg. Erg mooi daar.
*******560 Stel
5 Bijdrage
Citaat van ****76:
Citaat van *******560:
Wij gaan ook graag naar een naaktstrand vanwege die reden. Beetje rond kijken en bekeken worden.

Gaan jullie dan ook weleens de duinen in? 😉 Of alleen kijken en bekeken worden?

We gaan meestal al dicht tegen de duinen aan gaan liggen. Beetje spelen met elkaar.
*******ARA Stel
7 Bijdrage
Ik vind het ook zeer opwindend om bekeken te worden en te kijken. En word daar zo geil van helemaal als ik zie dathoe geil ze van ons worden . Dan wil ik alleen maar meer
*******ARA Stel
7 Bijdrage
Zou het heel graag eens met een ander gelijkgestemd stel ergens in de duinen naar elkaar kijken opgeven en wie weet meer .
*******560 Stel
5 Bijdrage
Citaat van *******ARA:
Zou het heel graag eens met een ander gelijkgestemd stel ergens in de duinen naar elkaar kijken opgeven en wie weet meer .
daar houden wij ook van, het windt ons nog meer op dan.
Zelf al hebben we daar lekker gespeeld, de rit naar huis duurt ook steeds te lang.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.