Besneden penis

***_K Man
1 Bijdrage
Themaopsteller 
Besneden penis
Wat vinden vrouwen hier van een besneden penis? Ben zelf besneden toen ik 11 was uit medische noodzaak en vond t toen maar niets. Maar tegenwoordig vind ik t wel mooi. Wat zien vrouwen graag?
******han Man
11 Bijdrage
Ik weet niet goed hoe anders een penis is die besneden is. Als je voorhuid maar
naar achteren kan schuiven is het toch goed.
Citaat van ******han:
Ik weet niet goed hoe anders een penis is die besneden is. Als je voorhuid maar
naar achteren kan schuiven is het toch goed.
besneden is dat je geen voorhuid meer hebt dus die kan ook niet naar achter
******boi Man
15 Bijdrage
Ik ben als kind besneden. Zelf ben ik er wel tevreden mee.
*******6360 Man
65 Bijdrage
Ik heb mij een jaar of 30 geleden laten besnijden in het ziekenhuis onder volledige narcose. Er was geen noodzaak maar in overleg met mijn vrouw had ik dat besloten. Heb er geen spijt van gehad het is gewoon mooier en schoner. Heb er sinds een jaar of 10 nu ook een piercing in. De gevoeligheid van de eikel neemt wel iets af in slappe toestand.
*****sch Stel
2.771 Bijdrage
Hallo allemaal, bij mij was de voorhuid als kind te nauw. Mijn moeder heeft verzuimd daar wat aan te doen.
Heb eerst met 50 jaar een beschnijding gehad. Er is 1cm afgeschneeden worden. Heb door massage ervoor gezorgd dat de eikel niet meer vrij ligt. Sinds die operatie ( heeft lang geduurd dat de wond dicht was) kan ik de voorhuid beter over de eikel heen en weer schuiven om de eickel schoon te maken. Vroeger had ik vaker een schimmelontsteking.
Ben Nederlander en woon al sinds 1979 in duitsland.
Ik ben als 15 jarige besneden vanwege een te nauwe voorhuid. Toen vond ik dat wel een dingetje. Was er wel wat onzeker over maar tegenwoordig maakt het me niet meer uit.
Mijn vrouw vindt het wel mooi en het is ook altijd schoon. Ze pijpt me graag 😁
*******zzy Stel
4 Bijdrage
Besneden is hygiënisch beter en vooral voor een vrouw een voordeel:
Het klaarkomen komt 2 seconden later dan met voorhuidje. Het blijft natuurlijk wel een hele ingreep voor een man…
😊
******eno Man
1 Bijdrage
De natuur heeft niet voor niets een voorhuid bedacht...
Besnijden is imo verminking van het lichaam...
Hygiene is een kwestie van schoonhouden....
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.