clubbing partners

*******od4 Man
3 Bijdrage
Themaopsteller 
clubbing partners
Hoi,
ik ben relatief nieuw hier op joy, ben nog niet echt heel actief geweest. Ik ben in een open relatie en wil buiten m'n relatie naar clubs gaan. 'k sta open voor zowel singles als koppels. Ben er niet goed uit hoe ik dit best kan aanpakken, dus tips voor een newbie zijn welkom! *schaem*
Wij bezoeken regelmatig club eroxx, soms op vrijdag (singles toegelaten) soms op zaterdag en dan koppels only.
******465 Stel
794 Bijdrage
Ligt er natuurlijk ook aan waar je voor open staat en hoe je zelf bent. Stap je makkelijk op iemand af of word je liever aangesproken? Ik denk dat je naar aanleiding van dit ook wel de nodige uitnodigingen krijgt om mee te gaan. En dan spreek je natuurlijk met die gene af wat de bedoeling is. Blijf je bij elkaar of ga je je eigen gang in de club. Blijf in ieder geval jezelf en geniet van alles wat je ziet, voelt, proeft en beleefd. Doe niks tegen je zin en maak jezelf gelukkig. Enjoy you’re sexlife.
******465 Stel
794 Bijdrage
Ligt er natuurlijk ook aan waar je voor open staat en hoe je zelf bent. Stap je makkelijk op iemand af of word je liever aangesproken? Ik denk dat je naar aanleiding van dit ook wel de nodige uitnodigingen krijgt om mee te gaan. En dan spreek je natuurlijk met die gene af wat de bedoeling is. Blijf je bij elkaar of ga je je eigen gang in de club. Blijf in ieder geval jezelf en geniet van alles wat je ziet, voelt, proeft en beleefd. Doe niks tegen je zin en maak jezelf gelukkig. Enjoy you’re sexlife.
*******od4 Man
3 Bijdrage
Themaopsteller 
bedankt voor de reacties!
Eroxx lijkt me zeker de moeite om te proberen op een vrijdag, 'k ga dat dan gewoon doen #spannend
ja het is absoluut de bedoeling om gewoon mezelf te blijven, tnx voor de tip! goh misschien dat in het begin de drempel om direct op iemand af te stappen nog wat hoog is, maar als ik het wat beter leer kennen, sure why not. uitnodigingen om mee te gaan zijn zeker welkom *g*
*****13y Stel
6 Bijdrage
Всем привет! Подскажите пожалуйста в районе Эйндховена или Венло нудистские пляжи.
******465 Stel
794 Bijdrage
Citaat van ******ava:
Всем привет! Подскажите пожалуйста в районе Эйндховена или Венло нудистские пляжи.

Ik ken er geen in de buurt van Venlo. Wel Isabellagriend in Roermond. Van Eindhoven weet ik niets.
*****13y Stel
6 Bijdrage
Спасибо большое, это место так же недалеко от нас.
*****13y Stel
6 Bijdrage
Можно адрес точнее?
******465 Stel
794 Bijdrage
Citaat van ******ava:
Можно адрес точнее?

Google maps: naaktterrein Isabellagriend
Citaat van *******_CK:
Wij bezoeken regelmatig club eroxx, soms op vrijdag (singles toegelaten) soms op zaterdag en dan koppels only.

Citaat van *****s73:
Citaat van *******_CK:
Nog niet gezien daar maar dat komt dan nog wel 😜
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.