Hallo,
Afgelopen zaterdag (29 april) voor het eerst naar Kasteel Waterloo geweest waar het thema 'Black & Leather' was. Ik ging open-minded en zonder al te veel verwachtingen naar dit feest. Hieronder mijn ervaringen, strikt persoonlijk natuurlijk.
@******328: ik ben benieuwd hoe jullie de avond ervaren hebben.
Top:
• Het kasteel zelf is een leuke locatie met verschillende relaxruimtes.
• Fantastische muziek (veelal underground dance) wordt beneden gedraaid; boven in de relaxruimtes hoor je er (gelukkig) niet veel van.
• Zeer vriendelijk personeel.
• Kunt makkelijk een praatje maken met andere gasten, waaronder veel terugkerende bezoekers. Ik hoop dat je wel Duits kunt spreken, want velen kwamen van (zelfs honderden kilometers) van over de grens.
Minder:
• Sanitair moet hoognodig worden gerenoveerd: te weinig, te oud, te ranzig. Het leidde regelmatig tot wachtrijen en onhygienische situaties.
• Als heer de hele avond met een handdoek rondlopen en condooms vragen aan de bar.
• Mismatch in verwachtingen: Single heren gingen duidelijk voor de sex. Stelletjes stelden dit niet op prijs. Een aantal gasten beoefenden BDSM wat door sommige single heren als voorspel leek te worden gezien, dit tot ergernis van de master.
• Voor mij een persoonlijk dingetje: De dresscode werd niet door iedereen goed nageleefd. Sommigen maakten met een simpele zwarte slip zich er wel makkelijk van af. Terwijl ik juist fantastische fetish outfits (lak, leer, rubber) bij de dames & heren hoopte te zien. Uiteindelijk was ik een van de weinigen die in full-fetish gear rondliep.
• Tegen twaalven leken de meeste mensen te zijn vertrokken.
Ik weet niet of ik een volgende keer nog zou gaan als single heer. Je betaalt de hoofdprijs (105 Euro) en bent een van velen. Maar als je een open-minded stel bent, heb je er de tijd van je leven.