Hoe word ik een SM Meester?

****je Man
1 Bijdrage
Themaopsteller 
Hoe word ik een SM Meester?
Ik ben een al wat oudere man, en heb kennis gemaakt met een onderdanige vrouw die mij gevraagd heeft haar Meester te worden?
Ik heb hier totaal geen ervaring mee, wie heeft tips voor mij voor het gehele plaatje, wanneer straffen, welke opdrachten geven etc.
****_7 Stel
1.334 Bijdrage
Ho ho ho Juupje, je weet wel wat je vraagt hier?! Tips voor het gehele plaatje? Bezint eer ge begint. Of misschien toch uitbesteden? Schrijf me een PB als je wilt. Groet, Ronald
*****l53 Stel
12 Bijdrage
Hallo, als je al niet weet waar je moet beginnen. Zouden wij zeggen , niet aan beginnen.
*********6158 Stel
5 Bijdrage
Hoi juupje,

Ik leg me neer bij de vorige schrijvers als je het niet weet en ook niet wil dan niet aan beginnen.
anders zou ik zeggen lees er op de comp eens over er is veel over te vinden.
Begin dan voorzichtig aan en gebruik zacht en veilig materiaal. opdrachten kan je in allerlij vormen geven maar zorg dat ze uitvoerbaar zijn en veilig zijn voor het subje.
Straffen kan je altijd al kijkt ze verkeerd mag je haar daarvoor straffen maar nogmaals begin voorzichtig en lees je goed in spreek zeker stopwoorden af bijvoorbeeld verkeerslicht oranje = voorzichtig en rood= direkt alles stoppen bij vragen van jou kan of het gaat is groen het woord dit is voor beginnenrs altijd prettig.
Snoer haar zeker niet de mond en bij bondageren zorg dat je een schaar bij de hand hebt en controleer constant op afbinden.
Succes Hans
*******aar Stel
6 Bijdrage
Hoi Juupje, tja das een vraag die ik vaker krijg. Hoe wordt je dat of beter wil je dat wel? Worden is een groot woord. Als er geen dominante kant in je zit zou ik zeggen nooit. Hou jezelf en de ander dan niet voor de gek, zoek iets anders wat je leuk vind. Als je wel van nature dominante kant hebt, tja lees, leer en oeffen. Maar onthoudt een ding, een kofferbak met speelspullen maakt geen dominante man. Geen pak, gilletje of zwarte laarzen...maar een diep dominant gevoel van binnenuit. De wil en kunde om te domineren te genieten van de overgave van een ander en het plezier in wat je daarmee krijgt en uitstraalt.
*******een Vrouw
2 Bijdrage
Helemaal eens met Tauruspaar
(¥)
*********wolle Man
5 Bijdrage
Volgens mij word je dat niet, maar ben je het.... en als je het niet bent dan word je het niet
Als ze jou dat vraagt .
Waarom niet ?
Vraag of ze al speeltje heeft en wat haar voorkeuren zijn .
Kijk of ze daadwerkelijk graag een pijntje heeft .
Begin met een klein zweepje op de zachte billen .
Een tik met het platte hand op haar zacht achterkant .
Kijk of ze meer wil .
Zie of ze het fijn vind .
En laat ze komen .
Zoveel tot ze er bij neer valt bijna .
Contacteer me maar als je het niet afkan
Love it
Just love it
*******een Vrouw
2 Bijdrage
Volgens mij ga je het doel voorbij.
Het gaat er niet om of je een SM Meester moet worden of zijn om de andere in zijn/haar behoeften te voorzien.

BDSM: you’re a hater or a Lover.
Je hebt er iets mee of t o t a a l niets.
Dat even op de eerste plaats.
Niet iedereen is van dezelfde bloedgroep zeg ik altijd.

Maar zoals velen hier … ben je nieuwsgierig, ga dan lekker ontdekken en experimenteren met elkaar.
(¥)
Ook ik denk dat de eerste vraag moet zijn of kink door je bloed stroomt.

Je wordt geen D, s of switch. Het is een deel van jezelf. Je kan er in groeien, evolureren, veranderen zelfs, maar de spark moet er zijn. Mijn vanilla partner vind het niks, heeft er ook niks aan, wil er niks van weten. Voor mijn sub en ikzelf is het een essentieel onderdeel van ons leven.

Maar voel je het vuur, heb je de fantasie, wil je het zelf ook om haar te domineren? Ga er voor zou ik zeggen. Ga naar een munch, bezoek een info avond of workshop.
Bekijk ook eens een sub-list. En vul deze voor jezelf in. Vanuit je gevoel maar met de invalshoek van de Dominant, de gever. Waar liggen jouw grenzen, wat wind je op of doet je juist niets en waar liggen jouw grenzen.

En verder veel plezier met je vriendin en met jullie zoek en ontdekkingstocht.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.