Hoe word ik een SM Meester?

****je Man
1 Bijdrage
Themaopsteller 
Hoe word ik een SM Meester?
Ik ben een al wat oudere man, en heb kennis gemaakt met een onderdanige vrouw die mij gevraagd heeft haar Meester te worden?
Ik heb hier totaal geen ervaring mee, wie heeft tips voor mij voor het gehele plaatje, wanneer straffen, welke opdrachten geven etc.
****_7 Stel
1.334 Bijdrage
Ho ho ho Juupje, je weet wel wat je vraagt hier?! Tips voor het gehele plaatje? Bezint eer ge begint. Of misschien toch uitbesteden? Schrijf me een PB als je wilt. Groet, Ronald
*****l53 Stel
12 Bijdrage
Hallo, als je al niet weet waar je moet beginnen. Zouden wij zeggen , niet aan beginnen.
*********6158 Stel
5 Bijdrage
Hoi juupje,

Ik leg me neer bij de vorige schrijvers als je het niet weet en ook niet wil dan niet aan beginnen.
anders zou ik zeggen lees er op de comp eens over er is veel over te vinden.
Begin dan voorzichtig aan en gebruik zacht en veilig materiaal. opdrachten kan je in allerlij vormen geven maar zorg dat ze uitvoerbaar zijn en veilig zijn voor het subje.
Straffen kan je altijd al kijkt ze verkeerd mag je haar daarvoor straffen maar nogmaals begin voorzichtig en lees je goed in spreek zeker stopwoorden af bijvoorbeeld verkeerslicht oranje = voorzichtig en rood= direkt alles stoppen bij vragen van jou kan of het gaat is groen het woord dit is voor beginnenrs altijd prettig.
Snoer haar zeker niet de mond en bij bondageren zorg dat je een schaar bij de hand hebt en controleer constant op afbinden.
Succes Hans
*******aar Stel
6 Bijdrage