„Ik vermaak me op sdc prima. Heb een leuke kring van vriendinnetjes waar ik mee kan daten. En wordt ook voldoende gevraagd voor leuke feestjes. Je normaal opstellen doet wonderen..
Ook wij vermaken ons daar nog prima.
Maar wij zijn een stel, niet een man alleen.
Wijzelf zijn niet van de pillen etc. Geen Wappers.
Er is op sdc o.i. wel een scheiding der geesten op meerdere onderwerpen:
Wap vs geen wap
En zeer veel oudere swingers hebben moeite met het grote aantal losse single heren. Gewoon negeren, zeggen we dan, als je daar niet van houdt.
Verder is de chat niet representatief voor de gemiddelde sdcers. Op de sdc-chat zit een relatief groter aantal Wappers. Er zit een soort incrowd van mensen die (zeer) vaak naar feestjes gaan. En die doordeweeks eindeloos kletsen in de chat. Mijn v en ik noemen dat de Sportneukers: Trainen doordeweeks en een wedstrijdje in het weekend, elke week.
Maar dat zijn dus niet de gemiddelde sdc ers
Verder verschil: Joyclub is veel breder dan sdc qua onderwerpen.
Joyclub is heel veel groter.
De website van Joyclub zit veel beter in elkaar die van sdc. Dit verschil wordt steeds groter, want website van sdc is helaas slechter dan vroeger: De email daar is een soort interne sms-messenger geworden. Vroeger zag je op sdc ook hoe lang een lid al lid was. Nu niet meer.
Nog een verschil, denken wij:
Duitsers(JC) zijn veel wellevender dan Nederlanders (SDC). Maar dat is door gebreken in de Nederlandse opvoeding, helaas. Teveel assertieve narcistisch ik-jes met korte lontjes.