Dan nog even terug te komen op het wappen. Wij wonen in de buurt van een paren club. Voor de corona was dit alleen voor stellen met een vrijdag in de maand ook open voor mannen. Dit werkte prima. Nu had ik niet goed in de agenda gekeken en zijn mijn vrouw en ik op een zaterdag avond naar de club gegaan. Het was sdc avond zo bleek. Enorm druk dat wel, ik was vergeten de horloge af te doen dus na een rondje bar en rondje kijken kwam ik hier dus achter. Naar de lockers om mijn klokje weg te bergen viel mij op dat het wel erg druk was daar. Er werd, zo bleek, nogal wat pilletjes naar binnen gewerkt. Op zich weet je dat dit gebeurt maar ben er expliciet op gaan letten waarbij ons wel is opgevallen dat er op een sdc meeting meer wordt geslikt dan anders. Toeval? Wie weet? Ons stoort het niet overigens maar klopt wel in de richting van dit thema. Overigens komen wij daar niet meer omdat er nu op wordt aangestuurd door keiharde muziek te draaien en gasten die al om 23:00 uur strak in de lampen staan te staren.