Bi of niet bi.
Ik zat ergens op een andere groep een thema te lezen over bisex en het zal vast al eens langskomen zijn ,net als de mode komen bepaalde thema’s steeds terug.😀 In ons profiel staat dat de vrouw bischierig is en de man bi. Maar mijn ogen gingen open toen ik daar aan het lezen was. De ene (man) beweerde ik ben bi maar geen homo. Mijn eerste gedachte was nou ook niet bepaald een vrije geest. Ik verwacht van de meeste swingers een hogere tolerantie graad zeker op het gebied van Sexualität. Maar de volgende zei ik ben bi ,maar zou nooit een relatie ( intieme) met een man kunnen / willen hebben. En tja dacht ik dat is bij mij ook zo. Ben ik dan toch niet bi? Moet daar een ander sticker op geplakt worden? We noemen het bi,maar is het feit dat je sex met beide geslachten lekker vind bi ? Een groot verschil voor mij. Vrijen zonder een vrouw ( met een man) zou ik niet doen. Maar vrijen met een man waar een vrouw ( de mijne😜) bij is vind ik lekker.. Het met z’n allen vrijen mannen en vrouwen door elkaar is voor ons het fijnste. Hoe denken jullie daar over?