„Wij zijn alletwee bi maar zoeken al jaren een vaste 100 procent bi dame wij zijn ermee gestopt want die bestaan niet.
Natuurlijk zijn er
% bi vrouwen. Maar:
• Niet elke Bi vrouw wil er een vreemde man bij.
• Niet elke Bi vrouw wil elk type man
• Niet elke Bi vrouw wil met elk type vrouw sex
enz enz enz
Ik ben
Bi al vanaf mijn tienerjaren, en iedereen mag dat ook weten waarom ook niet. Het zou nogal belachelijk zijn om dat te verzwijgen/verbergen. Maar ik heb wel mijn "eisen" met wie ik wat wil.
Ik wil echt alleen maar iemand aan mijn lijf die slank en goed verzorgd is, dwz o.a. mooie sexy lingerie, mooie high heels, netjes opgemaakt is het minimum wat je als vrouw doet lijkt me. Ongeschoren valt ook af. Scheren is net als tandenpoetsen dat doe je ook gewoon elke dag ( tip laser ontharen is perfect )
Een vrouw kan sexy zijn maar als er dan geen man bij hoort die er fatsoenlijk verzorgd en getraind/slank uitziet, is het over als hij erbij wil zijn. En andersom hetzelfde, een man met een prachtig lijf met een onverzorgde vrouw moet ik ook niks van hebben.
Probleem is als je eerlijk bent en zegt wat voor soort vrouw je zoekt je direct allerhande domme beledigingen krijgt. ik heb 85D, tepelpiercings en tattoos en dat vinden sommigen te dik en niet mooi, geen enkel probleem. Smaken verschillen.