Wat is belangrijk voor u op een eerste afspraakje?
We hebben allemaal die eerste afspraakjes gehad die een ramp waren, en die perfect verliepen.Stel je zo'n verhaal voor:
We hebben elkaar ontmoet in een bar en het was gewoon - wow! De manier waarop ze bewoog, de manier waarop ze naar me keek, de manier waarop we in de bar praatten, de manier waarop ze haar nummer in mijn oor fluisterde.
Nadat we een tijdje hadden ge-sms't, was de eerste date gepland. Een etentje. Hoe spannend het ook voelde, mijn angst werd groter naarmate de datum dichterbij kwam. Wat als ze mijn restaurantkeuze niet leuk vindt? Wat als ze mijn kledingstijl niet leuk vindt? Moet ik me scheren? Of liever niet? Wat moet ik dan dragen? Wat moet ik bestellen? Waar moet ik met haar over praten, zodat ze zich niet verveelt? Mijn geest was aan het racen!
Ik ben er vrij zeker van, dat velen van jullie nog steeds hetzelfde voelen voor een eerste date, vooral als je indruk wilt maken op je dating partner.
- Wat zijn jullie geheimen?
- Wat zijn Do's en Dont's voor jou op het eerste afspraakje?
- Waar let je op, op jezelf en op je datingpartner?
- Wat voor eerste afspraakje heb je liever - privé of in het openbaar? Waarom?
Laat de andere angstige daters die er zijn deelnemen aan je geheimen of je verlangens. Hoe meer fooien we verzamelen, hoe minder slechte eerste dates er zullen zijn!
Type maar.
Liebe Grüße,
Narfz.
JOY-Team