Mijn erotische wens is wellicht een cliché:
Een trio met twee vrouwen met alles d'r op en aan zoals bijvoorbeeld Anaal, pijpen, beffen etc .. maar niks met hulpmiddelen en zweepjes etc..
Ik hoop eigenlijk een FWB te vinden of een leuk koppel waar ik ervaring mee kan opdoen....wil ook wel eens naar een swingerclub gaan maar das allemaal zo nieuw hè 🤔😊 en spannend om die stap te zette....
Zou graag dit jaar naar parenclub gaan met mijn vriendin. Daar ons heerlijk laten gaan net gelijkgestemden. Wil samen met haar alles proberen: samen een lekkere lul afzuigen en sperma delen, samen een klitje likken, mmmv, mmvv....
Als Hij, Ik zou graag in 2020 leuke mensen willen ontmoeten waarbij ik hun op een mooie sensuele erotische manier mag fotograferen. uiteraard het liefst koppels of vrouwen. Het maakt niet zoveel uit qua leeftijd en omvang. Uiteraard gratis of zoals in fotografie taal uitgedrukt op TFP basis.
Hierbij denk ik vooral aan het lowkey ZW in style of bij een mooie klik zelfs intieme momenten.
wel, zoals in mijn profiel omschreven zou ik graag eens een koppel oraal verwennen, onder tafel tijdens een brunch of (even later) in bed tijdens de vrijpartij...
Ik wil in 2020 een dame vinden die het ziet zitten om elkaar eerst te leren kennen en later samen naar sauna of club te gaan.
Dame die open staat voor plezier met nodige respect voor elkaar maar niet op zoek is naar meer.