Helaas pindakaas, wij hebben het glad geschoren. Nochtans een mooi streepje bij d vrouw zijn we zeker niet vies van. Het moet wel onderhouden worden voor ons dan toch. Ieder zijn mening natuurlijk. Groetjes 😚
Jazeker! Een mooi landingsbaantje vind ik super vrouwelijk en erg sexy (geen wild groei ;-)). Al die kaalgeschoren vrouwen... tja je hoeft er toch ook niet als een tiener uit te zien
Haren rond de poes of niet, mag allebei! Maar het schaamhaar noemen gaat mij te ver. Ik heb geen schaamhaar en geen schaamdelen, ik hoef mij nergens voor te schamen.
Ikzelf scheer mijn schaamhaar weg maar kan het bij een dame zeker ook appreciëren als er wel nog staat, wel mooi verzorgd. Bij een bi-man heb ik het wel liever kaal. Misschien een beetje vreemd, maar zo voel ik het aan. Bij het beffen stoort het precies minder dan bij pijpen.
Ik hou van schaamhaar bij mannen! Maar vind het zelf erg lastig om een recht streepje te maken. Uit gemak doe ik alles eraf. Maar vind bij een vrouw een streepje het mooist.