Nieuw bij de JoyClub? Hier heb je gelijk!

*****ich Man
7.197 Bijdrage
Themaopsteller JOY-Team 
Nieuw bij de JoyClub? Hier heb je gelijk!
Het is leuk dat je je hebt ingeschreven bij de JOYclub en je weg hier hebt gevonden. Vanaf nu maakt u deel uit van onze spannende gemeenschap. Gefeliciteerd! We zijn blij dat u hier bent.

Je hebt toch zeker al rondgekeken en bent benieuwd wat je in de JOYclub rondom seks en erotiek kunt ontdekken.

In ons forum kunt u snel en gemakkelijk met andere JOYclubleden praten over een overvloed aan erotische onderwerpen. Doe direct mee door een overzicht te krijgen van de besproken onderwerpen en je eerste eigen bijdragen te leveren.

Als je liever een van onze leden beter wilt leren kennen, stel dan gewoon je persoonlijke datum in of ontdek de dating aanvragen van andere JOYclub leden: Dates & Events

Nu is het jouw beurt!

Graag stellen wij u hier voor en vertellen wij u hoe u de JOYclub heeft ontdekt en wat u hier wilt ervaren.

Veel plezier met ons!
Dan_Rich
JOY-Team

Mocht u nog vragen hebben over de mogelijkheden van de JOYclub, dan helpen onze JOY-Guides: Groep u graag verder. We hebben een Engelse draad opgezet waar u uw vraag kunt stellen. Hier krijgt u snel en ongecompliceerd hulp: JOY-Guides: Need Help? Quick questions and answers!
Hallo ben nieuw!!!
*********an79 Man
1 Bijdrage
Eroxx
Hallo iedereen iemand naar Eroxx vanavond ?

x X x
*****e81 Vrouw
1 Bijdrage
hallo,

ik ben opzoek?
*******t75 Vrouw
8.760 Bijdrage
Hallo Iedereen,


Wat aardig dat jullie allemaal de weg hierheen hebben gevonden. *freu*

Als u op zoek bent naar iemand speciaal voor een afspraak, kunt u hier een date opgeven Dates en Events

Of je kijkt in de ledenzoeker Clubleden of er iemenand met je meekomt uit de omgeving *zwinker*

*regenbogen*
💎 Amy 💎
Hallo wij zijn nieuw.

Bedankt
Hallo
Ik ben john , 45 , al een tijdje lid maar nog aan het ontdekken , sta open voor leuke vriendschappen ,ontmoetingen en zou graag eens meer willen ontdekken dan ik tot nu toe heb gedaan en wil dat ervaren met iemand die mij daarbij begeleid
Hallo, na 23 jaren hebben we nu een open relatie en heb ik mij onlangs aangemeld op deze site. Ik wil nieuwe, leuke mensen ontmoeten en spannende dingen doen. Zijn er mensen (vrouwen, koppels) die mij hierbij willen helpen deze wereld te ontdekken want na 23 jaren is het terug uitzoeken hoe alles werkt. Alvast bedankt en hopelijk tot snel. X
Ik heb Joyclub ondekt via de website van een duitse adultstar.. Saskia nog wat... Zij promootte het als een handige tool om feestjes bij te houden. Daarna heb ik het vervolgens maanden niet meer gebruikt omdat ik niet geloofde dat er zo'n handige app bestond voor hetero's zoals grindr. Maar het is moeilijk te vergelijken, Joyclub lijkt veel uitgebreider. Sinds gister gaf ik het weer een kans gelukkig en nu snap ik het beter dan eerst *g* Super handige app!
********RZIK Stel
53 Bijdrage
Hoi *g*

Wij zijn twee Duitsers maar de vrouwelijke deel leeft in Nederland (Zuid-Holland) en wij kunnen al bij meer of minder goed Nederlands praten. Zij minder, hij meer *g* - maar zij is gewoon actief hier, dus sorry voor mijn fouten. Wij zijn benieuwd, meer ervaringen met de Nederlandse swinger’s cultuur te maken - we zijn een keer in de FUN geweest maar willen ook graag ma PartyPlayers of Fata Morgana proberen. Wij hebben gehoord dat het beetje anders is dan in Duitsland *g*

Misschien zullen wij hier vrienden of mensen voor een leuke avondje vinden.
********RZIK Stel
53 Bijdrage
Citaat van *******B91:
Ik heb Joyclub ondekt via de website van een duitse adultstar.. Saskia nog wat... Zij promootte het als een handige tool om feestjes bij te houden. Daarna heb ik het vervolgens maanden niet meer gebruikt omdat ik niet geloofde dat er zo'n handige app bestond voor hetero's zoals grindr. Maar het is moeilijk te vergelijken, Joyclub lijkt veel uitgebreider. Sinds gister gaf ik het weer een kans gelukkig en nu snap ik het beter dan eerst *g* Super handige app!

Dat vind ik grappig te lezen. Een biseksuele vriend van mij (m) heeft precies hetzelfde over JoyClub gezegd (“Grindr voor hetero’s) maar ik denk dat het voor mannen/jongen op Grindr natuurlijk makkelijker is *g*

Ik ben nieuwsgierig als hier in der Nederlandse deel van JC erg “druk” zou zijn, ik heb het gevoel dat mensen buiten Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland liever SDC gebruiken.
**********ten61 Man
1 Bijdrage
Kleine borsten.
Dag ik ben verzorgde man in relatie ben 61j en zoek meisje vrouw dame die mijn vaste sex en date partner wil worden niet mis verstaan niet mijn bezit zoals er veel denken ik zie bij een vrouw heel graag kleinere borsten A of Bcup en draagt u nog graag sexie lingerie en kleding zou een + zijn verder kunnen we in onderling overleg praten met mekaar wat wij beide willen en niet kan ik hier zo een lief vrouwtje vinden.
Feestje in Friesland? Stelletjes.
Hallo wij zijn tamelijk nieuw in dit wereldje en het lijkt ons leuk om eens ongedwongen kennis te maken met alle Friezen of buurtjes in een zwembad of sauna of in een bowlingcentrum dichtbij.
Alleen stelletjes.
Op zoek naar vriendschap.
Met de juiste klik kunnen we gegevens uitwisselen en nog eens afspreken ( ook als de klik er niet is met ons misschien dan wel met een ander stelletje *zwinker* )
Respect en hygiëne is voor ons héél belangrijk , op zoek naar humor en veel lol samen ook met kleding aan , zien we wel waar het schip strand *lol*
Dus de vraag is : zijn er stellen die dit ook graag eens willen doen ?
Zijn er hier mannen die bi zijn
Hallo allemaal, mijn droom is namelijk om met 2 mannen seks te hebben.. Niet zomaar seks maar ik wil ook dat die mannen elkaar kunnen verwennen, zijn er nog mensen die dezelfde fantasie delen en eventueel openstaan voor een experiment?
*******2014 Man
187 Bijdrage
Hallo allemaal,
ik wil jullie allemaal van harte welkom heten en veel plezier aan dit platform toewensen.
ik ben nederlander en woon in overijssel al sinds jaren lid hier via de duits afdeling en vind het een erg leuk platform. ik heb mijn vrouw (duitse net voor hamburg waar ze nog woont en werkt) via dit platform ontmoet. we zijn in middels getrouwd en pendelen na genoeg elk weekend heen en weer.
we zouden het leuk vinden om via dit platform mensen te leren kennen en in het bijzonder de laten we zeggen de nederlands duitse stellen of de nederlanders die in duitsland leven of de duitsers die in nederland leven.

als je of jullie vragen hebben stel ze gerust ik/wij bijten niet. (ongewenst *zwinker* )
******_vl Man
1 Bijdrage
Hete student
Heyy lekkertjes hete student boy 22 years old xx app me 😍
Kom als he durft of ik kom naar jou xx
Jonge sportieve man op zoek naar camsex en/of spannende date
Dag iedereen

Ik ben sinds vandaag een nieuw lid op JoyClub en heb na een lange relatie veel zin in nieuwe avonturen.

Interesse heb ik in webcamsex, sex met een koppel, een spannende date met een vrouw,... en nog veel meer.

Ik sta open voor veel :).

Heb je zin om mij beter te leren kennen?
Stuur mij dan een berichtje!


Liefs

Jack
*******200 Man
2 Bijdrage
Hallo,
Nieuw en nog wat aan het kijken wat hier allemaal te beleven valt.
Enige begeleiding is altijd welkom.
Ik hoop hier een (vrouwelijke) zielsgenoot tegen te komen of om het mooi te formuleren
"Een soulmate in de erotiek"

x
Nudisten regio herselt
Opzoek naar nudisten in de regio
I make my first step in this adventure
I have tried many times in the past to find a real site, without fictional characters, but I have not had much success.
I hope that here will be much better.
Best regards!
opzoek naar een leuke date met een leuke vouw
*******ppel Stel
1 Bijdrage
koppel zoekt vrouw voor trio
koppel van 27 en 32 jaar zoeken vrouw om onze fantasie waar te maken met een trio, liefst heel zelfzekere vrouw
Hallo,
Ik ben opzoek naar een leuke date met een leuke vouw !
Hallo vrienden en vriendinnen, ik ben een sportieve slanke bischierige man die lekker op ontdekkingstocht is. Ik zoek een man of stel met bi man om samen met mij die eerste spannende stappen te nemen en uiteraard zoveel mogelijk samen te genieten! Wie doet er mee?
Just relax
Ik wil graag een relaxte vrouw ontmoeten, die wel van spanning houdt en het leven niet zo serieus neemt. Lachen, chillen en wie weet wat er allemaal bij gaat komen 😜

*hotkiss2*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.