Info

*******meu Pareja
4 Publicación
Autor de un tema 
Info
Holiiis , com va? Nosaltres mai hem anat a un club , ens podríeu donar una mica de info tipo que tal es l'ambient quin local està bé ...♥️
******s86 Mujer
29 Publicación
Molt bones!! Lo primer d tot és q vos ànim a q hi aneu a veure... Prendre una copa i anar vegent s'ambient...lo difícil és sebre quin dia hi haurà s'ambient q desitjau ja q hi ha gent jove, més major, a pics una gentada, a pics gens... Es tipo de música, els preus... Tot depèn... Si teniu telegram vos ànim a q vos fiqueu dins es grups des clubs i vegeu quines festes fan. A disfrutar! 😍
*******K88 Hombre
25 Publicación
Desde mi punta de vista esta genial, pero lo mejor es el ambiente que los asistentes hacen
Cita de *******meu:
Info
Holiiis , com va? Nosaltres mai hem anat a un club , ens podríeu donar una mica de info tipo que tal es l'ambient quin local està bé ...♥️

Noltros som molt fans de Cartas Blancas i de Ollymar en s’estiu! 😁
*******meu Pareja
4 Publicación
Autor de un tema 
Cita de ******s86:
Molt bones!! Lo primer d tot és q vos ànim a q hi aneu a veure... Prendre una copa i anar vegent s'ambient...lo difícil és sebre quin dia hi haurà s'ambient q desitjau ja q hi ha gent jove, més major, a pics una gentada, a pics gens... Es tipo de música, els preus... Tot depèn... Si teniu telegram vos ànim a q vos fiqueu dins es grups des clubs i vegeu quines festes fan. A disfrutar! 😍
Grasiis a tots, com mos podem ficar en es grups?
Cita de *******meu:
Cita de ******s86:
Grasiis a tots, com mos podem ficar en es grups?

Noltros estam a un grup, que el gestiona Cayra, els amos de Cartas Blancas.
Hi ha un altre que el gestiona Viclub.
Xerrau amb ells.😄
***e3 Pareja
3 Publicación
Hola somos una pareja estable iniciándonos en este mundo y siempre jugamos juntos nos gustaría conocer gente con las mismas afinidades si alguien está interesado podemos conocernos por aquí para una primera toma de contacto un beso a todos 😍😘😘
Cita de ***e3:
Hola somos una pareja estable iniciándonos en este mundo y siempre jugamos juntos nos gustaría conocer gente con las mismas afinidades si alguien está interesado podemos conocernos por aquí para una primera toma de contacto un beso a todos 😍😘😘

A noltros mateixos ens encanta conèixer gent nova.😊
Inscríbete y participa
¿Quieres participar en el debate?
Hazte miembro de forma gratuita para poder debatir con otras personas sobre temas morbosos o para formular tus propias preguntas.