🌹📜FELIÇ SANT JORDI AMOR MEU📜🌹
CASTELLANOLa leyenda de Sant Jordi narra la historia de un caballero que rescató a una princesa de las garras de un dragón temible, al derrotar a la bestia, de la sangre que se derramó, brotó un rosal de flores rojas. Sant Jordi, demostrando su nobleza, cortó la rosa más hermosa y se la ofreció a la princesa, simbolizando no solo la valentía y el triunfo sobre el mal pero también un gesto de amor y respeto.
Leí aquella historia hace un año y me encantó, aquel día, cuando la leí, la verdad no imaginaba estar hoy aqui...en tu tierra, viviendo y disfrutando ese amor que sentimos el uno por el otro, pero también disfrutando aquel amor por una tierra que me fascinó al primer instante, bien antes de conocerte cariño también por aquel amor por esas personas bonicas que viven en esa bellísima Catalunya, entre Mares y Montañas...
Hoy es Sant Jordi, un día muy especial, un día que te encanta, un día donde movernos entre caminos de Rosas y Hojas de libros por miles, oler el perfume del tinte y sentir en nuestras manos crujir aquel papel que se convierte en obras para leer y dejar volar nuestra imaginación.
Pero el mejor libro que acompañan las rosas que nos regalamos, es el relato de nuestra vida, escribir contigo nuestra historia, escribir sobre páginas en blanco los días que fueron, son y serán...amándote y deseándote...
El tinte de cada una de aquellas hojas se visten de sonrisas, de deseos, de locuras y aventuras, de sexo y respeto mutuo, también por esa libertad que compartimos, la que elijamos, el tinte a veces se oculta en lágrimas cuando pasamos por momentos difíciles que los hay también, lo sabemos...
Pero menuda aventura que la nuestra...y no podría tener mejor compañera de viaje que tú, no hay días sin que me hagas feliz, no hay días sin desear mirar en esos ojos tan hermosos que los tuyos, no hay días sin desnudar todo ese deseo y amor que sentimos, no hay días sin que escribamos en aquel libro, el nuestro.
Feliz Sant Jordi amor, y feliz Sant Jordi a todos aquellos que comparten Rosas y libros, a todos aquellos que comparten parte de esa leyenda a su manera Si, pero la viven con amor y orgullo por un día muy especial en Catalunya.
CATALÁ
La llegenda de Sant Jordi narra la història d'un cavaller que va rescatar una princesa de les urpes de un drac temible, en derrotar la bèstia, de la sang que es va vessar, va brollar un roser de flors vermelles. Sant Jordi, demostrant la seva noblesa, va tallar la rosa més bonica i la va oferir a la princesa, simbolitzant no només la valentia i el triomf sobre el mal però també un gest d'amor i respecte.
Vaig llegir aquella història fa un any i em va encantar, aquell dia, quan la vaig llegir, la veritat no imaginava ser avui aquí...a la teva terra, vivint i gaudint aquell amor que sentim l'un per l'altre, però també gaudint aquell amor per una terra que em va fascinar al primer instant, bé abans de conèixer-te afecte també per aquell amor per aquelles persones boniques que viuen en aquesta bellíssima Catalunya, entre Mares i Muntanyes...
Avui és Sant Jordi, un dia molt especial, un dia que t'encanta, un dia on ens mourem entre camins de Roses i Fulles de llibres per milers, olorarem el perfum del tint i sentirem a les nostres mans el cruixir d' aquell paper que es converteix en obres per llegir i deixar volar la nostra imaginació.
Però el millor llibre que acompanyen les roses que ens regalem, és el relat de la nostra vida, escriure amb tu la nostra història, escriure sobre pàgines en blanc els dies que van ser, són i seran...estimant-te i desitjant-te...
El tint de cadascuna d'aquelles fulles es vesteixen de somriures, de desitjos, de bogeries i aventures, de sexe i respecte mutuu, també per aquesta llibertat que compartim, la que triem, el tint de vegades s'amaga en llàgrimes quan passem per moments difícils que n'hi ha també, ho sabem...
Però menuda aventura és la nostra...i no podria tenir millor companya de viatge que tu, no hi ha dies sense que em facis feliç, no hi ha dies sense desitjar mirar en aquests ulls tan bonics que són els teus, no hi ha dies sense despullar-ho tot aquest desig i amor que sentim, no hi ha dies sense que escriguem en aquell llibre, el nostre.
Feliç Sant Jordi amor, i feliç Sant Jordi tots aquells que comparteixen Roses i llibres, tots aquells que comparteixen part d'aquesta llegenda a la seva manera Si, però la viuen amb amor i orgull per un dia molt especial per a Catalunya.