¿Ets liberal o swinger?

Et consideres més aviat

Encuesta permanente
Foto de perfil
**********zotto
1.451 Publicación
Autor de un tema JOY-Team Moderador de grupo 
¿Ets liberal o swinger?
¡Hola Barcelonins!

Avui RAC1 ha publicat el capítol 23 del seu podcast "La revolució sexual" amb Rosanna Carceller i Anna Alfonso. En aquest programa, s'ha parlat d'intercanvi de parelles, swingers i liberals amb un punt de vista molt natural, desmitificat i interessant.

La parella @*******Kyo, amb un llarg recorregut per l'ambient, han fet una definició molt bona de liberals i swingers:

"El món swinger és que fas coses amb altres persones i la teva parella sempre està davant. Si fóssim liberals, jo podria quedar amb un noi a casa seva i practicar sexe i el Kyo estaria a casa veient la tele."

• I tu: Com et defineixes? Encara que no estiguis ara mateix en parella, ets liberal o swinger?
  • Ha canviat la teva/vostra etiqueta amb el temps?
  • Aportaries alguna cosa a la definició de @*******Kyo?

Escolta el podcast aquí: https://www.rac1.cat/rac-mes … -9672-4858-8b30-edf2085513f5

L'entrevista també ha comptat amb la participació de @******ala, ambassadors del club barceloní Oops Swingers Club.
I amb la meva com ambassadora de JOYclub a Espanya *joyclub*

Cecilia JOYCE
Equip de JOYclub
*******2001 Pareja
5 Publicación
L'escoltarem, Cecilia!!

Jo crec que nosaltres, com a parella, ni swinger, ni lliberals. No sé com ens hauríem d'etiquetar, si és que fós necessari, nosaltres que no busquem un intercanvi de parelles. Solsament volem experimentar noves sensacions, sempre junts, mai per separat, en situacions com:
• Acudir a un club a veure/ser vistos, amb el morbo que això aporta.
• Fer un trio amb una noia (amb un noi de moment no, però qui sap si demà...).

Light swinger?
Tri-curiosos? 🙄
Me les acabo de treure de la màniga 😂

Pel que llegeixo al fòrum en diverses ocasions, veig que gent com nosaltres, que arriba a un club i només mira i no es "cepilla" a algú altre cada nit, per segons quines persones no estem ben vistos, precissament per no ser uns full swingers... Això em crida molt l atenció.

Escoltarem el podcast i si m'aclareix algun dubte t' ho comento!!
Jo em considero liberal.

Jo he fet trios i demes experiencies i han sugut ben liberals.
********o007 Pareja
39 Publicación
Nosaltres swingers
Soy nuevo en esto, quiero probar
*****is9 Pareja
48 Publicación
Swingers!
******575 Hombre
7 Publicación
Yo liberal.
*******3_ct Mujer
4 Publicación
Hola! Ja he escoltat el podcast, m'ha agradat molt, com la resta del mateix programa, estan molt bé.
En el nostre cas ens definiria com a poliamorosos liberals. Vam obrir la relació fa pocs mesos amb la idea d'anar per separat tot i que també hem fet alguna cosa junts.
La nostra etiqueta ha passat de ser monògams a no monògams.
Inscríbete y participa
¿Quieres participar en el debate?
Hazte miembro de forma gratuita para poder debatir con otras personas sobre temas morbosos o para formular tus propias preguntas.