El Molino de Barcelona i la virginitat d'Alan
Acaba d'anar-se Alan de l'oficina de Barcelona, camí del pont aeri per a l'oficina de Madrid, i m'ha deixat com se sol dir “tes”.Fins ara no m'havia contat cap història de la seva vida i les seves dones, relacionada amb Barcelona, i sembla ser que ha estat gairebé mesurava vida aquí.
Avui m'ha comptat quan va arribar a Barcelona a estudiar la carrera, en pròxims viatges em comptarà unes altres també d'aquí i de Girona.
Li deixaré parlar a ell, perquè li entenguin millor en primera persona.
“Veuràs Fred…això em va passar un parell d'anys abans de l'estrena de la Guerra de les galàxies, la primera pel·lícula em refereixo…”
Quan vaig complir els 18, jo ja portava uns cinc anys enamorat de la Mar – dic la Mar, perquè els marins autèntics no diuen el, diuen la, per a ells la Mar és una dona, que a vegades els vol i una altra els odia -, al que anava, estava enamorat de la Mar, les estrelles, els àtoms, i les computadores.
I com no sabia que estudiar, em vaig matricular a l'Escola de Nàutica de Barcelona, per a ser un futur Capità de vaixell mercant, i al mateix temps em vaig matricular en la Universitat de Barcelona en Matemàtiques, per a ser un futur Newton, Einstein, von Neumann, Marvin Minsky, etcètera -ensomnis de joventut, però que alguns les compleixen-. I respecte a les computadores, llavors no hi havia aquesta carrera, estava englobada com a especialitat de Matemàtiques.
Jo vaig néixer per l'horta de València, la zona pròxima a la Malva-rosa, d'aquí em ve l'amor pel camp, les muntanyes, i la Mar.
Com els meus pares no eren rics, van arribar a un acord amb la germana de la meva mare, que vivia darrere de l'hospital Vall d'Hebron (Vall d’Hebron) amb el seu marit i el seu fill, tenia uns 30 anys més o menys.
Els meus oncles i el meu cosí es van portar de meravella amb mi, però com sempre estaven discutint em vaig anar.
En el mateix barri vivia un germà de la meva mare, que no es parlava amb la resta de la família, excepte amb la meva mare. Es deia l'oncle Josep, era un home amant de la cultura i l'esport, de tiro tenia cos d'atleta i feia classes de gimnàstica a les tardes. A més, tenia una àmplia cultura, parlava de meravella amb una veu de locutor de ràdio, que enlluernava a tot el que li escoltava.
L'oncle Josep tenia un amic capellà, jove i director d'un col·legi pròxim a la seva casa, i tots els dies menjaven junts en el mateix col·legi. Un dia em van convidar a menjar, i a partir d'aquest dia em van fer company de taula perpetu. Eren una gent meravellosa, cultes, educats i sempre somrients. Jo llavors ja no creia en cap religió, ni política, però això no m'impedia parlar amb qualsevol religiós o polític.
L'oncle Josep li comento al pare Joan el meu estat de nervis a casa de la meva tia, i el bon home, em va oferir viure gratis en un pis que tenien per a visites de l'estranger, i que si no m'importava compartir aquest pis, amb altres persones perquè podia mudar-me allí el temps que necessités.
El pis era pròxim al col·legi, em vaig traslladar immediatament. I quan arribem al pis, -el pare Joan em va acompanyar la primera vegada-, em vaig emportar una de les sorpreses més curioses i agradables de la meva vida.
Vivia en el pis un noi negre, molt negre, bon cos i molt maco, de la meva edat més o menys, i que es deia com jo!
• Hola Alan! – va dir el pare Joan al negre, que va resultar africà.
• Hola, pare Joan!
• Et presento a tu nou company de pis, es diu com tu, Alan! – i es va somriure.
• Quina coincidència! – va dir Alan l'africà, jo estava encara en estat de fluixejar.
Ens vam donar la mà amb una forta estreta, i un somriure d'agradable sorpresa.
El pare Joan em va ensenyar el pis, i es va anar somrient-se com qui ha fet una petita malifeta.
Alan l'africà, era fill d'un cap d'una tribu d'Àfrica, estava estudiant dret per a anar a governar juntament amb el seu pare, i sobretot per a aconsellar-li d'uns altres, que pensaven que els enganyaven per falta de coneixements.
Va ser una època estupenda, ens emportàvem de meravella. Quan veníem a les tardes de les respectives facultats, parlàvem bastant. Fins a record que ens dutxàvem junts, perquè la dutxa era un recinte gran i sense banyera, era el sòl amb un desguàs per a l'aigua i punt. Cabíem almenys 5 persones al mateix temps, era més propi d'una caserna que d'un pis.
I com sempre he estat un cul inquiet, passat uns pocs mesos, em vaig anar a viure prop de l'Escola de Nàutica, m'ho passava millor en aquesta escola que en la facultat, per això em vaig acostar a ella.
Com els meus pares no podien manar-me més diners, em vaig buscar la vida sense que ells ho sabessin. Jo no volia que s'assabentessin, perquè eren una meravella de pares, i si s'haguessin assabentat que em vaig posar a treballar, haguessin fet els esforços necessaris per a manar més diners, i llevar-li-ho ells fins de la seva pròpia alimentació.
Vaig trobar un treball de recepcionista nocturn en un hostal molt petitó, al carrer L’Hospital de les Rambles. A canvi em donaven gratis l'habitació, desdejuni, menjar i sopar.
Em van posar en l'àtic, ja que les plantes de baix estaven dedicades als clients.
L'amo era un home d'uns 70 anys, molt prim, pell molt blanca, molt ben vestit sempre, molt educat i amable, només tinc bons records d'aquest home, i del seu fill que l'ajudava, ja que tenien altres hostals, que esmentaré més endavant.
En comentar-ho en classe, uns companys es van venir a viure a la resta d'habitacions de l'àtic. En cada habitació hi havia una llitera, per a un parell de persones, un armari per a la roba, i un lavabo. La dutxa i el bany, era únic per a tot l'edifici, i estava en la primera planta, l'edifici era de 3 plantes i l'àtic.
Això per a mi, va ser un calvari. M'explico.
Els meus pares eren unes persones súper higièniques, és a dir, tots els dies de l'any, en aixecar-se primer desdejunaven, després es dutxaven i després el que fora. Però la dutxa era sagrada, i a mi em van acostumar al mateix. Jo no sóc persona sense aquesta dutxa matinal. A més, la casa la tenien sempre súper neta.
Quan baixava a dutxar-me, em trobava restes de pèls, barrejats amb semen, i a vegades fins a preservatius. I també, la tassa del vàter el mateix i més coses. I sofria fora mida per a poder dutxar-me, i la resta el feia en arribar a l'Escola de Nàutica.
Vaig acabar per comprar-me un servei de neteja complet, com el de la dona de la neteja de l'hostal; jo netejava el bany, i llavors em dutxava “amb tranquil·litat”. Passat el temps això es va solucionar, però llavors era normal en aquesta mena d'hostals.
Jo només puc dir d'aquest lloc que va ser una de les millors èpoques de la meva vida, i els dono gràcies a l'amo, al seu fill, i a tots.
Treballava a les nits de 22.00 a 08.00, res més acabar desdejunava, em dutxava i m'anava a escola de Nàutica. Tornava a les 15 hores, menjava i a dormir fins a les 21.30.
Estudiava a les nits en la recepció, entre client i client. Entre setmana les nits eren molt tranquil·les, només divendres i dissabtes nit hi havia molt de moviment. Venien sempre clients a cardar. Alguns eren assidus, jo ja els tenia lliures les habitacions que els agradaven, i eren molt generosos amb mi en propines.
Van aparèixer dos nois colombians, Humberto d'uns 35 anys, i Marco d'uns 25. I es van instal·lar en una de les habitacions de l'àtic.
Humberto portava un bon bigoti, i era molt educat, correcte i amable. Va trobar treball al parc d'atraccions de Montjuïc. Ens emportàvem molt bé els dos, i els Diumenges jo lliurava, i m'anava a passar la tarda al parc totalment gratis, ja que ell em donava entrades a cabassos.
Marco era un bon “pendejo” com deia Humberto. Era bon xaval, però una mica perdulari, o molt. Sabia de tota mena de malifetes, encara sort que a mi m'apreciaven i em respectaven. Em deien “el meu capità”, pel tema de l'Escola de Nàutica.
I després es van acostumar tots a cridar-me així, i s'ho prenien de debò, i jo em reia.
Hi havia un home i una noia que feien les habitacions diàriament.
L'home era gros i sempre anava ensenyant esplèndidament la seva panxa, i cada vegada que em veia em deia sospirant: “que capità més maco tindrem…”.
I la noia era una monada, de la meva edat una mica més tal vegada. També ensenyava la seva panxa i part de l'esquena, estava estupenda. I em deia el mateix que l'home de la panxa, però afegia de tant en tant: “i aquest diumenge tampoc voldràs sortir amb mi a fer una passejada?”. Jo m'excusava sempre perquè, encara que m'agradava molt, ella llogava el seu cos a les nits en el propi hostal, i jo tenia por al contagi. Una pena, estava boníssima.
La meva habitació la compartia amb un company de classe que era de Huércal-Overa a Almeria, era una bellíssima persona, no he conegut a persona més enamorada de la seva núvia que aquest xaval, tots els dies sense faltar ni un, l'escrivia una carta. I ella a ell també. Els seus pares li havien obligat poc més que menys, a venir a estudiar, i ell no volia, ell volia un treball qualsevol al seu poble per a estar amb ella. Així que no estudiava ni xapa, jo l'ajudava, però no li entrava res al cap, aquesta només la usava per a pensar en la seva núvia, i en el que li havia d'escriure en la pròxima carta.
A l'habitació teníem una llitera en la qual ell dormia a dalt, i jo a baix. Un armari per a la roba, un lavabo, una butaca per a ell, i una taula de dibuix i per als mapes, per a mi.
Des de petit m'agradava molt dibuixar a mà, i amb regla i compàs, mai vaig baixar del 9, tant en artístic com en tècnic, i veig un mapa o carta de navegació, i em corro de gust. Així que on fos, venia la meva taula de mapes i dibuix amb mi, amb els seus companys: llapis de tots els gruixos i dureses, compàs de dibuix i de navegació, regles de dibuix i de navegació, les cartes nàutiques que em regalaven en els vaixells que visitava, etcètera.
Dibuixava tan bé, que ja amb 10 anys, els capellans del col·legi m'eximien d'una setmana de classes, perquè pintés per les parets els pessebres per al Nadal.
I precisament, poc abans de Nadal va aparèixer per l'hostal una noia de la meva edat, que enlluernava per on passava, tots absolutament tots, ens quedem tesos quan va aparèixer en el menjador al migdia. Com érem pocs els fixos, l'amo ens la va presentar, ja que ella s'anava a quedar també com a fixa a viure allí. Em va mirar com dient: “tu seràs per a mi…”, i jo li vaig respondre: “quan vulguis…”.
Això em passava al dos per tres amb les dones, però aquesta vegada se'm va anar de les mans.
Lourdes, era un bombó majúscul. Alta, igual que jo, rossa, ulls blaus intensos, boca perfecta, pòmuls, nas, barbeta, tot era perfecte.
Cul deu, pits deu, malucs deu. Era un espectacle total. No vestia d'escàndol, però quan sortíem al dos per tres, havia d'enfrontar-me amb algun home per les coses que li deien, i més en aquella època i en les zones de Rambles i port. Per alguns carrers, decidim no tornar a passar.
La seva mare era ballarina del Molino vermell del Paral·lel, i ella estava practicant per a ser-ho. Es va venir a l'hostal, perquè l'home amb el qual vivia la seva mare no la volia tenir a casa, o una cosa semblant.
Comencem a sortir.
Jo com sempre, no em prenia de debò cap relació. En cada volta al voltant del Sol, he tingut un parell de relacions mínim, i que recordi només m'he pres dues de debò. De totes maneres, la majoria tenien parella, i les que no, en passar una mica de temps i veure la meva actitud, començaven a atalaiar l'horitzó en espera de caça una mica més fàcil o sòlida.
Quan vaig madurar, vaig modificar la meva actitud. Cap dona es mereixia sofrir per la meva immaduresa. Aquesta sensibilitat d'elles, no l'he vist en ells, crec que els homes neixen sense aquest equipament.
Aquesta digressió ve al cas, perquè vaig tornar a fer el mateix amb Lourdes.
Entre els seus assajos de ballarina, les meves classes i haver de dormir a la volta de les classes, ens vèiem a l'hora del desdejuni, el menjar, i en la recepció quan jo entrava a treballar a les nits.
Ens electritzàvem amb només mirar-nos, no teníem més ulls i sentits que per a nosaltres.
L'amo de l'hostal a vegades passava a la nit, i amb un somriure li deia: “senyoreta Lourdes no m'ho distregui del seu treball.” – i ella s'anava a la seva habitació somrient-se amb picardia.
Les nits entre setmana, gairebé sense clients, eren terribles, a vegades em quedava adormit damunt dels llibres. I en aquest barri llavors, això era perillós. Però sempre he tingut sort en gairebé tot.
Gairebé totes les matinades venien els dos cuiners de les seves taboles personals -vivien en l'hostal igual que jo-, i em feien companyia una estona, i sempre em portaven una Coca-Cola i un entrepà de tonyina amb pimentó de morro i olives sense os -m'encantava aquest entrepà, des de la infància-. “Per al nostre maco Capità!” – deien quan m'ho lliuraven.
Aquesta mitja hora o més, em buidava i ja arribava bé fins a les 8.
Quan Lourdes i jo ens quedàvem solos, sortia de darrere del taulell, i ens abraçàvem amb una cremor………
• Em vols? – preguntava lliscant els braços sobre les meves espatlles.
• No!, T'estimo! – la responia amb els braços envoltant aquella escandalosa cintura.
• I jo a tu, el meu amor! – i em besava amb total dolçor i sensualitat que...
Els seus petons estaven carregats d'amor.
Tenia una llengua petita per a les seves proporcions, però quan acoblava aquests llavis, plens d'afecte i de ganes, entre mesuraves d'ells deixava passar la llengua i la dipositava on podia, transmetent més amor.
Ens estrenyíem amb força i com volent fondre tots dos cossos en un.
Els diumenges que jo lliurava ens anàvem a passejar pel meu volgut i entranyable port de Barcelona.
Menjàvem per algun dels seus restaurants, ens fèiem el passeig en les barcasses “les Orenetes” -això era gairebé un ritual.
I a la tarda ens anàvem al parc d'atraccions de Motjuïc a veure a Humberto, i a muntar en alguna atracció, encara que més semblava ella l'atracció principal.
Teníem un telèfon en el passadís, que era únic per a tots els d'aquesta planta. Llavors encara faltaven uns quants anys, perquè aparegués el primer ordenador personal, i més de 30 anys perquè aparegués el primer telèfon mòbil.
Quan jo cridava a la meva mare -que era tots els diumenges-, Lourdes sortia de la seva habitació rabent per a parlar amb la meva mare. I gairebé sempre la conversa rondava d'aquest estil:
• Hola mamà! – li deia Lourdes a la meva mare.
• Hola filla! Com estàs? – la meva mare sempre s'ha enrotllat de meravella amb totes les meves amigues.
• Bé!, aquí esperant que arribin el Nadal per a conèixer-vos!
• Ja veurem si ens podem conèixer, que el meu fill és molt rar amb aquestes coses.
• Ja, ja!, ja ho sé mamà, ja li vaig coneixent a poc a poc.
• No sé jo …
• Sí ja ho veuràs! I vull que tu siguis la meva sogra! Ets molt simpàtica i et vull molt, encara que no et conegui en persona!
• Ja m'agradaria que fossis la meva nora, i em donessis uns néts ben macos! Però d'aquí a uns anys, quan el meu fill acabi la carrera, ara no!
I parlava més amb la meva mare ella que jo. I així eren gairebé totes les converses.
El meu company d'habitació, en el seu andalús tancat però que molt tancat, em deia:
• ¡Chachoooo! ¡Cómo deje pazá eze peazo hembra no ties perdó de Dioooo!
• No es tracta d'un tros de femella, es tracta del que un sent per dins. I jo no ho tinc clar al cent per cent.
• ¡Tú eztas chalaooo!
I així m'ho repetia al dos per tres.
Per acabar el COU de llavors amb bones notes, em va regalar el col·legi un curs de Basic en la Facultat de Filosofia de València. En acabar-ho em van regalar un altre de Fortran IV. I allò em va deixar absolutament enamorat de les màquines. Que a un tros de matèria li diguis que resolgui una equació de segon grau, i ho fes, em va deixar totalment abduït. I segueixo igual que consti.
I llavors van aparèixer les primeres calculadores de butxaca programables. Em passava hores mirant-les en l'aparador de la famosa i exquisida botiga de Pont Reyes. El preu era inassequible per als meus pares. Jo li ho deia a la meva mare per telèfon cada diumenge. I la meva mare la pobra deia: “Alan ja veurem, ja veurem, parlaré amb tu pare, però és una fortuna…”.
Vaig arribar a pensar a anar de matinada amb un martell i trencar l'aparador i portar-me-la. El destí va tornar a treballar per mi, i passats un parell d'anys, ens va presentar a l'amo d'aquesta botiga i a mi, i vaig tenir totes les calculadores que vaig voler a la meva disposició, però això és la història d'un altre relat.
Van arribar el Nadal, i després d'una bona brega amb Lourdes, em vaig anar només a passar-les amb els meus pares, com tots els anys. La brega evidentment va venir, perquè jo no volia que vingués.
En arribar m'emporto la gran sorpresa que m'han comprat la calculadora en el Corte Inglés de València, pagant-la a terminis mensuals durant els pròxims dos anys.
Literalment gairebé em dóna alguna cosa. Em vaig tancar a la meva habitació a estudiar el gruix manual, i a programar-la i “estimar-la”. Crec que gairebé no vaig sortir aquest Nadal de casa. Llavors els manuals venien en anglès i punt. I en els col·legis no es donava anglès, és a dir, que veient els dibuixos i pel mètode prova-error, i per l'obsessió, em vaig convertir en un mestre programant-les.
De tornada a l'hostal, vam tornar a sortir com si res hagués passat, però jo vaig començar a llevar temps de Lourdes per a donar-li-ho a la calculadora.
L'andalús ja em cridava l'atenció, en veure que les excuses amb ella eren falses.
Jo en aquells dies, per més noies amb les quals havia sortit, no havia completat el sexe, és a dir, seguia verge. La resta gairebé tot practicat, però no havia ficat la polla sencera en cap cony encara. Entre altres coses, crec que hi havia prou d'influència per part de la meva mare que es passava la vida dient-me: “no vagis a deixar a alguna embarassada que ets molt jove i després et penediràs…”.
Un diumenge dels quals jo lliurava, li dia a ella una excusa que havia de preparar un examen, i em vaig quedar preparant un programa de nombres primers -aquesta és de les primeres obsessions que es fan quan algú aprèn a programar, creus que descobriràs el sant greal-.
Aquestes calculadores llavors tenien els caràcters de la pantalla de color vermell, es veien perfectament en la foscor, i quan començaven a calcular, apareixien tots els caràcters com parpellejant, indicant que estava calculant, i així fins a parar-se oferint el resultat.
L'andalús ja s'havia ficat al llit, i jo estava amb un flexo en la meva flamant taula de dibuix, amb mi no menys flamant calculadora, preparant-la perquè es passés tota la nit calculant un determinat nombre primer, quan anomenen a la porta.
• ¿Quién cojone zerá astas joras? – va dir des de la seva llitera de dalt.
Deixo la calculadora, obro la porta i em trobo a Lorda en barnús, i amb el seu raspall de dents sostenint-lo amb una mà davant del seu pit, i un enorme somriure.
• Hola!
• Hola!
• Saps què és això? – i m'acosta el raspall de dents.
• Sí! Per què?
• Perquè és l'única cosa que necessitaré fins demà! – i es va ficar directament a l'habitació.
Vaig tancar la porta, una mica perplex.
• ¡Hola Lourdes! ¿Chachaaa, que hase aquí astas horas? – va preguntar l'andalús al·lucinat.
• He vingut a passar la nit amb tu amic! Et sembla bé?
• ¡A mi meparese too bien, mientra medejei dormí!
I Lourdes ni curta ni mandrosa va deixar caure el barnús, i es va quedar com a vi al món.
• ¡Dioo benditooo, madre del amo hermozooo, que criatura…! - deia l'andalús amb els ulls com un peix.
• ¡Chachooo, yo no quiero zabe-ná! – i d'un boto es va posar mirant per a la paret, i es arrebujó entre les seves sabanes.
Jo havia sentit el seu cos amb les meves mans, però no l'havia vist nu abans.
La seva pell era del mateix color que l'ivori que es veu en els aparadors de figures tallades.
No tenia una sola cantonada, tot el seu cos eren corbes. Estava una miqueta tirant a farcida, però el just per a anar sobrada en el ball -que no sé que ball faria al Molino, però m'ho imaginava.
Les espatlles una mica cap endarrere, formant parella amb una esquena recta.
Les pits, uffff, les pits…dos cons perfectament rodons, mirant-me fixament, sense titubejar ni mirar per a res al sòl, i cadascuna amb el seu mugró rosat de joventut.
El pit se li anava estrenyent cap a la cintura, per a després eixamplar cap als malucs.
Els malucs, un altre *ufff, els malucs estaven tires per a portar qualsevol cotilla o cosset.
Les cames eren com una de les millors columnes gregues, estrenyent-se de les cuixes als turmells. No es notava que tingués genoll, tot era un continu, rematat per uns fins turmells.
El cony amb un pubis inflat, i un tall totalment vertical -tipus Barbie-, emmarcada per una depilació tipus brasilera -molt avançada per a aquella època, però segur que el tema del Molino l'obligava a això.
Lorda es va somriure, em va donar l'esquena i es va ficar directament en el meu llit.
Li vaig veure el cul, perquè el cul…que diré, acompanyava a la resta, totalment rodó i arromangat, després de posar-li un cosset, allò hauria de ser escandalós. I si li poses un adorn, com un florer, doncs segur que tots els oncles del Molino acaben pels sòls, i les ties també per “*suponido” – com deia el meu pare.
• Disculpa'm un moment, vaig deixar una cosa a mig fer – la vaig dir i em vaig anar a posar en marxa un programa que acaba d'acabar sobre els abjectes – amb perdó-, nombres primers.
Vaig posar la calculadora en la taula de nit, en apagar el flexo, des del llit es veia la pantalla amb els seus caràcters vermells parpellejant, indicant que estava calculant, quan arribés a una conclusió, es pararien indicant-la.
Em vaig despullar i em vaig ficar amb ella.
Em va abraçar sense deixar-me ni respirar, i fent força m'indicava que em posés damunt.
Una vegada damunt, notava com els seus pits esmorteïen perfectament el pes del meu tòrax, el seu ventre el meu, i el seu pubis el meu *polla.
Em tenia abraçat pel coll, sense possible escapatòria.
• Et vull, t'estimo! Ho saps? – em deia.
• Ho sé el meu amor, ho sé, i jo a tu!
• Digues-me que et casaràs amb mi, i demà mateix deixo el Molino!
• I què faràs?
• Em vinc aquí a viure amb tu, i a cuidar-te fins que acabis la carrera. O em vaig amb els teus pares a cuidar-los, fins que acabis.
• Esperarem a veure com acaba enguany, que som molt joves.
• Som majors d'edat, i jo no necessito esperar a acabar l'any, jo el tinc claríssim – les dones sempre l'han tingut clar, els homes mai, és curiós …
Vaig mirar cap a la calculadora a veure si havia deixat de parpellejar la pantalla.
• Quines mires afecte?
• Res, res…!
Instintivament el meu un altre jo em va fer tornar a mirar.
Em va agafar la cara, la va redreçar cap a ella i va començar a besar-me.
• Mmmmm, mmmmmm, mmmmmmmmmmmm
• Com m'agraden els teus petons, et vull afecte, et vullllll! – em deia.
• I a mi la teva boca! …!
• ¡Bajá la vo joé que eztoy ardiendo...! – l'andalús a dalt aguantant marea.
• Besa'm els pits mi amor!
Vaig baixar als seus pits i vaig creure morir de gust, que cosa semidura més agradable al tacte, i a la llengua. No sé el temps que vaig passar allí.
• *Ahhhh, *mmmmm, m'agrada com me'ls besessss…, et vulllll!
Mentre els hi besava, li donava massatges en els pits, en el ventre i en les cuixes. Sense descans, sense parar.
Vaig baixar la boca, llepant el seu ventre, li rosegava, i besava el pubis.
Li vaig separar els llavis per a no fregar cap dels escassos pèls, li vaig donar diverses passades amb el nas i estrenyent.
• Mmmmm, m'agrada tu nas, ja, jaaaa! – deia jugant amb el meu fi i suau cabellera.
Vaig passar a la llengua i a les mossegades, i amb energia, estàvem molt excitats.
• Mmmmm, aahhhh, mmmmm, per déu, dóna'm més fort …!!
• Així, així, segueix, no pareixes, segueixxxx ….!!
• El meu amor, et vull, et vull amb tota la meva ànima….segueix no pareixes!!
• Veuen, veuen, puja, corre fica-me-la, ja, jaaa, corre …!!
Vaig pujar, mai havia fet la penetració, era l'única cosa que em faltava per fer. I si no ho vaig fer abans, era pels avisos continus de la meva mare, sobre el perill d'una malaltia o quedar-se embarassades tan joves.
No encertava a ficar-la-hi.
• No puc obrir-me més amor meu! Tu segueix que ja encertaràs!
Jo no encertava, fregava els voltants, però quan empenyia no estava el forat davant.
Ella va agafar el meu polla i es va encarregar d'encaminar-la.
Ja estava entrant, notava per primera vegada una humitat calenta, i una espècie de greix especial, tot això em donava un nou plaer.
La polla anava entrant a poc a poc…i de sobte el rabillo de l'ull va detectar que alguna cosa havia canviat en la resplendor de la pantalla de la calculadora.
Vaig mirar i efectivament, s'havia parat mostrant-me la solució.
Lourdes es va adonar, perquè jo sense voler, vaig parar la penetració.
• Estàs mirant a la calculadora? – va preguntar cabrejada – i amb raó.
• Disculpa, és que …
Em va apartar d'una empenta, i va sortir disparada del llit.
• És el súmmum, que vulguis més a aquesta puta calculadora que a mi! – va cridar i va cridar.
• ¡Chachoo la queas liao! – l'andalús mirant perplex des de dalt.
• Disculpa'm, si us plau, portava dies darrere d'aquesta resposta de la màquina.
• No et preocupis, tindràs tots els dies a partir d'avui, per a estar amb tu màquina!
• Prefereixes a una màquina abans que, a mi, ja m'ho has dit tot! – a crits.
Es va posar el seu barnús, va recollir el raspall de dents i es va anar donant un senyor cop de porta.
• ¡La madre que te parió Alan, ere un jodío chalaooo!
• ¡Tas quedao sin ella ya lo veráaas!
• ¡De oiros me he hecho 7 pajas, me caguentooo, que gilipoyas ere…!
Lourdes no em va tornar a parlar.
En despit es va ajuntar amb Marcos, i cada vegada que em veia s'abraçava a ell i li besava amb luxúria, parava i em mirava amb un somriure al principi, després reia; jo movia el cap com dient “no sé, no sé, com acabarà això…”
Va arribar a l'extrem que un diumenge dels quals jo lliurava, va deixar a posta oberta la porta de la seva habitació -calia passar obligatòriament per allí. I en mirar, veig a alguns companys de classe asseguts al voltant de l'habitació, i ella en el centre tombada en el sòl amb Marcos, acariciant-se, besant-se i etcètera.
Es va fer el silenci, tots mirant-me i jo dempeus a la porta.
• Molt bonic espectacle! – vaig dir.
• Has vist que et perds xaval per no atendre bé a una femella així? – em va dir el colombià tot chulito i mofant-se de mi.
Li va pujar la faldilla i li va tocar el cony per sobre de les calces. Ella va començar a riure's a riallades mentre em mirava.
Em vaig encendre per dins com un volcà, i em vaig anar corrent al carrer.
Vaig respirar profund, i em vaig tranquil·litzar camí del parc d'atraccions de Montjuïc.
Res més arribar sempre m'anava dret a la caseta on treballava Humberto. Li vaig comptar l'ocorregut i em va dir, amb els anys de la seva experiència: “Oblida-ho Alan, aquesta dona és una “pendeja” igual que Marcos, segueix tu camí. Jo veia venir això més aviat o més tard, per una cosa o per una altra. Ets molt jove encara.”
• Humberto no estic d'acord amb tu. Mira, les putes i marietes – així és com es parlava llavors -, que hi ha en l'hostal, s'han portat de meravella amb mi. Em fan la roba, em fan l'habitació, em preparen el menjar, em fan companyia per les matinades perquè no em quedi fregit en la recepció, etcètera, i sobretot, respecten els meus sentiments igual que jo els seus.
• Bueno, bo, el temps dirà qui té raó!, camina a divertir-te …
Passaven els dies, i em sentia culpable, em remossegava la consciència, m'acordava d'una de les ments més brillants de la humanitat, el matemàtic i lògic Kurt Gödel, que es va casar amb una ballarina d'un club de Viena, van ser feliços, i van estar units tota la seva vida.
Pensava que els humans tenim molts tabús i ximpleries ficades al cap, per culpa de les classificacions sexuals, polítiques i religioses. Que el dia que ens alliberem de tots aquests lligams, la humanitat serà meravellosa, mentre és un desgavell de collons.
La sort va tornar a trucar a la meva porta.
El fill de l'amo, va venir a veure'm un matí abans d'acabar el meu torn en la recepció.
• Hola Alan!, mira, estem molt contents amb tu treball, tu formalitat i tu caràcter, de cara al públic. I hem pensat el meu pare i jo, si et vols canviar a un hotel de veritat, que tenim prop d'aquí.
• Si, clar! On està? – sempre, absolutament sempre, m'he llançat literalment a noves aventures o projectes.
• Perquè t'agradarà!, ho tens al costat de tu benvolguda Escola de Nàutica, està enfront de l'Estació de França.
Als dos dies ja estava traslladat. M'assemblava jo com si fos un capità general.
Ho tenia tot, bona habitació, bon menjar, a 100 metres l'escola i el port, i la companyia inseparable de la meva calculadora -la portava sempre en una cartutxera al cinturó, com si fos una pistola.
No obstant això, no tinc de l'hotel tan bons records com de l'hostal, possiblement perquè trobava a faltar aquell ambient diguem “una mica enrarit”. Parlant clar, trobava a faltar a les meves putes i marietes, rèiem molt, ens ho passàvem molt ben junts, xerrant de qualsevol cosa, i ens respectàvem i cuidàvem els uns als altres. Tots, elles i ells em deien “el meu capità”, i ens partíem el cul de riure.
Em vaig obsessionar fent programes, els vaig manar a un Club de programació a Suïssa, de la multinacional de la calculadora. I al cap d'un mes davant meu sorpresa, em van contractar com a becari, i això va canviar totalment la meva vida, fins avui. Però això són altres històries.
Mai més vaig saber de Lourdes, de Marcos, d'Humberto ni de ningú d'aquesta meravellosa època de la meva vida. Quan em jubili aniré a veure aquests “Sants Llocs”.
FI