Relat eròtic: La Sílvia i el seu primer creuer
La Sílvia i el seu primer creuer des del Port de BarcelonaLa Sílvia s’ho dedica al matrimoni del ‘motor 84’
És la primera singladura de la Sílvia amb passatgers a bord. I com a responsable del tracte amb els proveïdors del vaixell, en aquest viatge ha convidat a venir a una parella, propietaris de l'empresa que subministra uns motors que formen part del conjunt de la sala de màquines. Són els motors del grup 84 i han d'observar-los en funcionament real a causa d'unes millores en el disseny.
Ella és una ‘morenaza’ de 36 anys, cabells negres, ulls castanys i unes corbes d'infart com diu el seu marit. Ell és moreno, ulls negres, barba, esquena ampla, i la mateixa edat. Es diuen Montse i Marc.
Fa un dia de conya marinera, preciós, un sol radiant i brisa marina. Fa estona que van partir del port de Barcelona rumb a Gènova, per a un creuer de 3 dies.
La Sílvia els ha portat a la cabina de proveïdors, aprop de la seva i de la dels altres caps i oficials. Els ha deixat una estona perquè acomodin les seves coses.
La Sílvia va com sempre, impecablement maca i elegant, amb el seu uniforme blanc, de camisa d'oficial i faldilla ajustada per sobre dels genolls, marcant el seu rodó i preciós cul, i el contorn de les seves belles cuixes.
Abans d'entrar a recollir a la Montse i el Marc, la Sílvia mira cap al mar i s'aixeca una mica la faldilla perquè li entri la brisa per entre les cames. L’encanta aquesta sensació; a les nits se la puja fins deixar el pubis a l'aire, perquè li doni bé i durant una bona estona, la frescor nocturna de la mar.
Els recull i se’n van a la sala de màquines a veure el funcionament del nou motor del 84.
Les noies van davant i el Marc les segueix per darrere.
El soroll ensordidor de la sala de màquines fa que elles s'acostin les cares per a parlar-se a cau d'orella, s’olorin tots dos perfums i es freguin la pell. A la Sílvia li agrada l'olor i el tacte que té la Montse; la Montse va pensar el mateix.
Una de les vegades la Sílvia pujava per aquestes escales estretes i empinades que hi ha en els vaixells, i sobretot a la sala de màquines; la Montse anava darrera de la Sílvia i en mirar cap amunt va veure unes cames que li agradaven, encara que no va arribar a veure-li les natges. La Sílvia es va parar de sobte per a dir-li una cosa i en girar-se la va enxampar mirant-li les cames. Ambdues es van somriure, la Sílvia li va comentar un tema i van seguir.
En un dels passadissos estrets, la Sílvia els va indicar que es posin cadascun a cada costat d'ella per a donar-los unes indicacions. La Montse decideix passar a l'altre costat i passà cara a cara amb la Sílvia, fregant-se els pits i el ventre; ambdues es miràren als ulls amb un cert plaer i curiositat.
Acabarien el recorregut, anirien a dinar i la Sílvia els deixava la tarda lliure perquè descansessin i gaudeixin de les diversions del vaixell.
A la nit, la Sílvia, seguint el seu costum, marxa una estona al seu racó de popa i enfront de la mar, s'aixeca la faldilla per notar la brisa marina al seu cony.
Però aquesta vegada és diferent, està pensant en els frecs amb Montse i sent fred al cony. S'ha humitejat pensant en això i la brisa li està refredant la humitat. Pensa en la noia que la seva parella i ella estan buscant per a fer un trio; cada vegada es nota més catxonda, així que finalment decideix anar-se’n cap a la seva cabina a fer-se una bona palla pensant en la Montse i en el seu noi.
Al segon dia la Sílvia els espera esmorzant. La Montse arriba avui amb una faldilla texana per sobre dels genolls, tancada per davant amb 4 botons, - sensual i còmoda faldilla – li diu la Sílvia.
• Gràcies, així podré descordar-me algun botó per baixar aquestes escales tan empinades! – respon la Montse mirant a la Sílvia amb picardia.
La Sílvia li retorna la mirada – anem a la sala de màquines?
Estan baixant la primera de les escales empinades, primer va la Sílvia seguida de la Montse. La Sílvia es gira a propòsit a dir-li alguna cosa a la Montse i aquesta s'atura amb un peu sobre un esglaó i l'altre sobre l'esglaó de dalt, deixant al descobert tota la cuixa de la cama. Es miren amb complicitat – ja no recordo el què anava a dir -, diu la Sílvia. I continua baixant.
Arriben al motor 84 i en ajupir-se, la Montse li ensenya el seu cony a la Sílvia; no porta res sota la faldilla. La Sílvia s'altera una mica i dissimula davant del Marc. La Montse li somriu.
Acabada la inspecció al motor, la Sílvia escull l'escala de sortida més empinada que hi ha, - en aquesta escala sempre m'haig d'arremangar la faldilla – diu la Sílvia. I se la va pujar fins a una mica més amunt de la cuixa, agafant-la amb una mà. La Montse pel darrere observava de prop les cames de la Sílvia. La Sílvia dóna per fet que la Montse l'està mirant i es puja la faldilla fins a deixar-la just per sota les seves natges, mostrant-li a la Montse l'esplendor del seu cul.
• M'encanten algunes màquines que veig en aquesta sala! – diu la Montse.
• Me n’'alegro! – respon la Sílvia, i s’atura. Es gira mirant a la Montse, observa que el Marc ni ningú poden veure-la més que la Montse, i s'aixeca una mica més la faldilla mostrant-li amb un somriure de luxúria, que ella tampoc porta res a sota.
La Montse li retorna el somriure i una caiguda d'ulls, parlant-li en silenci.
Igual que el dia anterior, la Sílvia els deixa la tarda lliure i els avisa que aquesta nit és la festa.
La Sílvia li havia demanat al Sr. Jones, cap del saló de sopar i ball, que li reservés una taula per a tres, aprop del centre de la sala, que és on està la zona de ball. El Sr. Jones els va posar a primera fila.
La Sílvia va arribar vestida pràcticament idèntica a Pretty Woman en aquella escena del sopar que està amb ell i dos homes més, i se l’escapa el cargol volant, que hàbilment agafa al vol el cambrer que atén la taula. Aquell vestit negre súper sensual, d'encaix, ampli escot, meitat de les espatlles a la vista, fins a dos dits per sobre del genoll, mitges negres, sabates negres de taló alt i guants negres fins al colze. Cabell mig recollit, una mica solt per sota. Llavis vermell viu. Per sota unes mini calces a joc amb el vestit i un mini sostenidor, no necessita més per a aquests pits de novícia avançada que tan ben posats té.
• Senyoreta. Sílvia està vostè encantadora i seductorament atractiva! – va dir el Sr. Jones.
• No li noto diferència amb la Júlia!
• Mil gràcies Sr. Jones, és vostè molt amable!
• Encara que si hi ha al saló algun detractor de la pel·lícula, no estarà molt d'acord amb el seu vestit, jajaaa.
• M'és igual, jo estic en aquest planeta en aquest moment per a gaudir de la vida i l'única manera és deixar-se de tantes idioteses i que cadascun faci el que més li agradi sempre que no faci mal a ningú!
• Miri, jo el que no m'agrada ni ho critico ni perdo el temps en això, li ho deixo a qui li agradi, i jo em vaig al que m'agrada i punt!
• El temps és or i no penso perdre'l en demagògies, no et fot!
• A ballar, a beure, a riure, a gaudir d'aquesta vida que no hi ha una altra! – va dir Jones abans d'anar-se per una trucada.
Van aparèixer la Montse i el Marc. Ell portava un smoking i ella un vestit vermell estil llapis de festa, prisat, sense mànigues i coll en V. Sexi total. Sota una cotilla amb portalligues i mini calces, li encanten. Sabates vermelles de taló alt. Cabells negres solts i fent un contrast molt sensual amb el vestit vermell.
Ambdues es van mirar amb picardia i sensualitat.
• Estàs preciosa!
• I tu divina!
• Crec que aquesta nit tindré molts homes envejant la meva sort!
Van sopar i van beure abundantment, mentre reien i gaudien de la seva sort.
Va arribar l'hora del ball i el Marc, com la majoria dels homes d'aquest país, no sap ballar, així que les noies es van soles, mentre ell es queda a la taula bevent i observant-les.
El Sr. Jones està dret prop de la taula d'ells, vigilant el saló, com és el seu costum.
Comença el ball solt i suau, i com qui no vol la cosa, elles s'agafen una mica quan els compassos el demanen i aprofiten per tocar-se.
Això no passa desapercebut per en Marc, i menys per al Sr. Jones que també està observant al Marc.
Arriba el ball lent i les noies no tenen intenció d'abandonar la pista.
S'agafen una a l'altra, una pel coll, i l'altra per la cintura baixa.
Marc nota que se li està posant dur el penis, beu una mica, i es remou en la cadira. El Jones l’observa i somriu per dintre seu.
Les noies s'estrenyen tant que no hi ha buit entre elles. Tenen galta amb galta, una li acaricia el clatell a l'altra i l'altra li posa una mà en el cul, i estreny els dos ventres i els seus pubis. Mentre giren amb la música, es freguen els pits i els pubis amb total dissimul.
• M'agrades molt, que vols que et digui…! – li murmura una a cau d'orella de l'altra.
• I tu a mi…!
• M'estic posant humida per moments!
• I jo…!
• El meu marit i jo portem temps buscant una noia per a un trio!
• I el meu noi i jo també! però com no està podem fer-ho nosaltres.
• Genial! i si estigués no ens importaria fer un quartet no creus?
• Ja, jajaja, seria encara millor!
El Marc portava estona tocant-se els ous i el penis. I no deixava de beure. I el Jones observant.
• Em permet que ball amb les noies? – va preguntar en Jones al Marc.
• Sí, per descomptat, endavant. Ja que jo no sé…!
El Sr. Jones es dirigeix cap a les noies:
• Senyoreta Sílvia, em deixa un ball amb la seva acompanyant?
• Per descomptat Sr. Jones, faltaria més!
• És un plaer ballar amb vostè, senyoreta Montse!
• El plaer és meu Sr. Jones!
En Jones l'agafa fort amb una mà a l'esquena, i l'altra a la cintura, estrenyent-la suaument.
Ella nota el paquet d'ell i pensa – mare meva quin tros de mulat, quins braços durs i forts, quines espatlles, i quin paquet tinc contra el meu ventre.
En Jones a cada volta observa com el Marc no els perd de vista i amb els ulls ben oberts, mentre té una mà sota la taula i l'altra agafant amb força el got.
• Aquest cos em pot, l’estrenyeré i el que sigui, serà… - i va estrènyer amb energia el seu ventre contra el paquet del Sr. Jones.
Aquest va respondre ràpidament, augmentant notablement de grandària, i baixant la mà de la cintura a les natges, i estrenyent-la contra ell.
• Joder, com m'estic posant…! – pensava la Montse.
La Sílvia li va haver de posar més beguda al Marc, en veure com se les bevia d'un glop mentre augmentava la seva excitació, i la seva també.
• Els ve de gust que els convidi a un glop en la meva cabina? – va preguntar en Jones a la Montse.
• Per descomptat, em sembla una idea perfecta!
Van prendre diverses copes a la cabina del Sr. Jones. La Montse va tornar a ballar amb ell, mentre la Sílvia parlava amb el Marc de coses del feina, i el Marc no parava de beure i mirar de reüll a la seva dona amb aquell mulat, mentre el seu penis anava en augment.
El Marc es va quedar adormit en la butaca.
La Montse ni es va assabentar que el Marc s'havia adormit, estava absolutament enganxada al coll del mulat, i ell la tenia agafada per les natges estrenyent-la sense pietat contra la seva barra.
La Montse li va besar suaument els llavis, i això va desencadenar tota la resta.
En Jones li va baixar la cremallera del darrera del vestit deixant-lo caure a terra, mentre la besava absorbint tota la seva boca, li va obrir una mica la cotilla deixant alliberats els pits; els hi tocava i besava una vegada i una altra. Ella li tocava la polla per sobre dels pantalons com si anés a trencar-l'hi.
La va agafar en braços, se la va emportar al llit, i només deixar-la a sobre, li va descordar el portalligues, li va treure les calces, i va tornar a cordar-li-ho – m'agraden les dones amb cotilla i portalligues - va dir el Sr. Jones.
Al cap d'una estona el Marc va obrir els ulls, i el primer que va veure va ser el preciós vestit que li havia regalat a la seva preciosa dona, al terra. Es va quedar una mica desconcertat. Es va redreçar de la butaca, i llavors se li va aclarir tot. Va veure a la seva dona tombada sobre el llit del Sr. Jones, amb la cotilla fins a mitja cintura, lluint els seus bells pits, i ell agenollat entre les seves cames, davant del cony d'ella que lluïa ben vermell i humit.
El Marc va pensar -aquest mulat té una enorme verga, duríssima i venosa, adornada amb un parell d'enormes ous, està lleugerament inclinat sobre ella besant-la, donant-li amb aquestes pilotes de tennis en el cony, i ella li acaricia amb els peus les natges d'ell, mentre li acaricia la cara i li mira amb total luxúria, no entenc que passa…
• Hola Marc, estàvem esperant que et despertessis perquè veiessis com m’agafo a la teva bella doneta – va dir en Jones.
• És cert això carinyo? – va preguntar el Marc a la seva esposa.
• Sí amor meu, estava desitjant que et despertessis.
• Que em despertés, perquè ell et folli no?
• Sííííiiiiii amorrr…
El Marc va notar com el seu penis es va endurir gairebé al màxim. La Sílvia, en veure com creixia el paquet dels pantalons, es va agenollar davant del Marc i li va treure els pantalons alliberant una bona polla. Li va donar una bona premuda amb carícia i tres bons petons.
• No et preocupis Marc, mentre ells juguen, nosaltres també…- li va dir la Sílvia.
• Portàvem temps buscant una noia o parella per a fer sexe light, i sembla que sense voler l'hem trobat, encara que em sembla que de light tindrà poc o res – va dir el Marc.
• La meva parella i jo també, però com que ell no està, ens val el Sr. Jones no? – va respondre la Sílvia.
I sense més preàmbuls, en Jones va apuntar el seu pal al cony de la Montse, va començar a donar-li cops al clítoris, i ella gemegava i arquejava la pelvis. Baixava refregant-la pels humits llavis, i amb la polla humida tornava a pujar fins al clítoris, i tornava a castigar-la a cops; cops que cada vegada agradaven més a la Montse.
Mentrestant, la Sílvia s'havia posat davant del Marc i començant a despullar-se poc a poc, cosa que estava emmalaltint-lo més.
Va posar la música de Pretty Woman, la seva pel·lícula preferida, i aquest preciós vestit negre va començar a ser desprès per dalt del seu bell cos.
La Sílvia va començar a moure els malucs d'un costat a un altre, mentre es pujava el cabell mostrant així el seu clatell i girava sobre els seus peus lentament.
El Marc li tocava les natges a cada volta, i ella les hi empenyia una mica més cap a les seves mans. I la polla de Marc saltava de tensió.
En una de les voltes, no es va poder aguantar més, i agafant-la de les natges se la va acostar, li va pujar el vestit i li va baixar les calces al terra. Les va mirar dient-se -quina preciositat de calcetes, quina meravella d'encaix, segur que seran d'una bona boutique de Paris, em posa catxondo veure una cosa tan bonica-, el penis se li va tensar més encara.
Va aixecar la cara, i es va trobar cara a cara amb el bell i perfecte tall de la Sílvia, entre uns inflats llavis, semblava feta pel bisturí d'un cirurgià.
Va obrir els llavis i es va untar la llengua fins a tenir-la totalment mullada, i la boca plena dels sucs d'aquest preciós cony. Va deixar anar els sucs de la boca damunt de la seva polla, i quan la hi anava a fer-li un massatge, ella es va agenollar i se la va ficar a la boca amb ansietat.
En agenollar-se la Sílvia, el Marc va tornar a veure a la seva esposa amb aquesta cosa negra tan gran. La punta li acabava d'entrar, i ella amb les mans agafades als llençols com si fossin arpes, gemegava amb força: Mmmmmmm, Déu meeeeuu…!!!
Va veure com en Jones li agafava les cames, i obrint-les més, se les posava a damunt de les espatlles. I mentre la besava i li menjava els pits, aquest enorme tronc negre anava penetrant a poc a poc i sense parar pel cony de la seva dona. Estava perplex, no sabia que el cony de la seva esposa empassés coses tan grans.
La Sílvia va deixar de mamar-li i va marxar cap a la Montse.
• Beu sucs de la polla del teu marit! – li va dir besant-la.
• Dóna'm, dóna'm, mmmmmm…!
Quan van acabar de besar-se i la Sílvia es tornava amb el Marc, la Montse li va dir que esperés un moment. Es va mullar una mà amb la humitat del seu cony i li va dir:
• Té, porta-ho al meu marit! – i li va untar al cony de la Sílvia.
La Montse estava que rebentava, sentia que aquella monstruositat li anava a sortir per la boca i li estava obrint el pit.
La tenia ja dins dels ovaris i començava a bombejar a tota velocitat. Els ous li colpejaven a les natges com si focin dues pilotes de tennis, no podia més.
• Déu meu, carda'm més, més, em vaig… !!!
En Jones empenyia tan fort que l'enfonsava en el matalàs: Déu meu em rajaràs!!
La Sílvia es va aixecar el vestit i es va posar a cavall damunt d’en Marc -igual que va fer la Julia al Richard en la pel·lícula-, li va agafar la polla, la va posar a la porta del seu cony i va baixar lentament, lentament mentre es baixava més els tirants del vestit oferint els seus bells pits al Marc.
El Marc va començar a acariciar-los i a xuclar-los -quina delícia de pits tens Sílvia- deia el Marc.
La Sílvia va accelerar el ritme en escalfar-se més amb les xuclades dels seus pits, amb els crits de Montse i amb la calor i lubricació de la polla del Marc.
Es va agafar de la butaca amb les mans, i pujava i baixava ràpidament per la polla d'ell: M'agrada la teva polla Marc, m'agrada, m'agrada mooooooolt…mmmmmmmm…!!
• Qui t'agrada més que et folli, el teu marit o jo? – cridava en Jones.
• Respon petita amb gran cony blanc, respoooooon …o m’aturo…!! – insistia el Jones.
• No, no, no paris per Déu!!! – va dir la Montse.
• M'agrades més tu per descomptat, molt més, més, més…, no paris, fot-li bé fins al fons, dóna'm fort amoooorrr…!! – va tornar a dir la Montse.
• Has sentit a la teva dona? – va preguntar cridant en Jones al Marc.
• Hem sentit perfectament, i a mi m'agrada la polla del marit de la Montse!!! – va respondre la Silvia en nom del Marc.
• Com m'agrada el cony i les tetes de la Sílvia, dóna-li, dóna-li méssss….!!! – cridava el Marc.
• Mmm, Mmmmmm, em vaig a còrrerrrrrrr…que bé m'encaixa la teva polla…!!! – cridava la Sílvia.
La Montse havia esclatat en un orgasme que no parava de cridar i retorçar-se, agafada amb totes les seves forces als llençols, i retorçant els dits dels peus que semblava se li anaven a trencar.
• Jones, Jonessssss, pren-me, pren-me…no puc mésss…em moro…!!!
• Mmmmmmmm, mmmmmmmmm, com m'agrada la teva polla Marc, menja'm els pits m'agrada molt com ho fas, dóna'm, em corro, JA, JAA, JAAAAA !!!! – va cridar la Sílvia.
La Sílvia es va quedar asseguda damunt del Marc i abraçada a ell, i ell amb la seva cara enterrada entre els seus preciosos pits.
El Sr Jones va treure la seva enorme polla de cop, la Montse va fer un crit i va tornar-se a córrer:
• Aaahhhh, aaaahhhhhhhh, Deeeeeeu, moroooooo…!!!
La Montse es va quedar sobre el llit morta cap amunt, amb les cames obertes en l'aire, com si encara les tingués damunt d'ell.
Sense descans, en Jones va cridar a la Sílvia:
• Srta. Silvia vingui cap aquí … ràpid…!
• Adéu Marc, la marina em crida! – i va deixar al Marc assegut i atordit a la seva butaca.
• Digui'm Sr. Jones!
• Posi's damunt d'ella i fot-li canya, i jo els dono a les dues!
• Mmmmm, m'agrada aquest pla!
La Sílvia es va posar damunt de la Montse, cara a cara, pits amb pits, ventre a ventre i cony a cony.
• Hola cor meu…- va murmurar la Montse a la Sílvia, entreobrint els ulls amb plaer i luxúria.
• Hola amor…- va respondre la Sílvia deixant caure les paraules, i amb els ulls oberts dient – et menjaré.
La Sílvia va ficar la llengua a la boca de la Montse fins al fons, la Montse va respondre obrint al màxim la boca, deixant que la punta d'aquesta carnosa llengua entrés per la seva gola. Totes dues boques es van segellar, i la llengua de la Sílvia entrava i sortia de la gola de la Montse. A ella se la sentia respirar forçosament pel nas, però no desistia del seu plaer.
El Marc les mirava i es tocava la polla, i es posava catxondo mentalment, perquè el seu penis encara no estava recuperat del polvo amb la Sílvia.
La Sílvia a cavall damunt de la Montse, va començar a empènyer la seva pelvis contra la seva pròpia, en cada estreta es parava un instant, i li fregava d'esquerra a dreta, a dalt i a baix, i en cercle. La Montse la tenia abraçada per la cintura i estrenyia contra ella amb força, com si tingués por que se li escapés.
En Jones va ficar el dit gros pel cony de la Sílvia, i el dit principal pel de la Montse. Els va tantejar una mica: “els conyets de les meves porquetes estan cremant, és hora de tornar a la feina, no et sembla Marc?” – “Si vostè ho diu…”.
En Jones va agafar la seva verga i va començar un joc de fregar per fora una mica de cada cony, ara el de baix, ara el de dalt… les noies acceleraven el ritme de pressionar-se i fregar-se els pubis.
La Montse no podia més amb la seva respiració, van separar les boques, es van fer diversos petons ràpids:
• Com m'agrada la teva boca…! – deia la Montse a la Sílvia.
• Doncs menja-te-la, és tota teva…!
• I com sento els teus pits contra els meus…mmmm!
• Menja-te'ls, també són teus…!
La Sílvia va redreçar una mica el seu cos, exposant els seus pits a la boca de la Montse.
La Montse els va agafar amb totes dues mans i els va acariciar i magrejar una estona fins que va deixar una mà en un, i a l'altre li va posar la boca ben oberta, el xuclava i li donava fuetades al mugró amb la seva llengua.
• MMmmmmm…que bé me'ls menges, com m’agradaaaaa….!
• M'encanten aquestes tetes que tens de novícia crescudeta…què boniques i sucoses…!
En Jones va deixar de fregar els conys amb la punta de la polla i va passar a fica’ls-hi el gland, més gros que una pilota de golf.
• Aahhhh, Sr. Jones a poc a poc, que jo no estic oberta per vostè com ho està la Montse!
• Disculpi Srta. Sílvia, aniré més a poc a poc! L’engreixaré al cony de la Montse i torno!
Va treure la polla del cony de la Sílvia i la va retornar al de la Montse.
• Quin gust tornar a rebre aquest tros de pal!
• Una damunt i l'altre dins, per Déu quin plaeeeer …! – deia la Montse al mateix temps que va mirar un moment al seu marit que estava intentant aixecar el seu penis.
En Jones li va donar diverses embolades ràpides i fortes, la va treure i es va anar al cony de la Sílvia.
Li va ficar la punta i alguna cosa més, fent una pausa i subjectant-la dels malucs.
• MMmmmmm…això està millor…quin guuuuust…! – va dir la Sílvia.
La Montse va canviar de teta de la Silvia, i aquesta es va entregar a besar el coll i espatlles de Montse.
Estaven molt, molt excitades.
• Diosss…carinyo com beses el coll…!
• El Sr. Jones no para de penetrar-me a poc a poc…mossega'm les tetes amorrr…!!
En Jones la va agarrar fort dels malucs, i la va envestir diverses vegades amb totes les seves forces, ficant-li la polla fins a les pilotes i empenyent al mateix temps a la Sílvia contra la Montse.
• Aaaaahhhh, aaaahhhh, mmmmmmm…per Déu em mataràaaaa….!!!
• Em corro, em corro, em vaig, m'estic anaaaaaant, JA, JAAA, JAAAAAAAAA….!!! – va tornar a cridar la Sílvia.
• Srta. Silvia porti ràpid els seus sucs a la boca de la Montse!!- va dir en Jones a la Silvia, traient la seva verga del cony d'ella, i ficant-la al cony de la Montse.
• Òstia, que calenta i mullada està aquesta enorme tranca, quina delícia…!! – no li va donar temps a la Montse de dir res més que es va trobar la seva boca tapada pel cony de la Sílvia.
La Montse empassava sucs vaginals de la Sílvia i abundant i espès semen d'aquest semental d'home. La Sílvia no parava de moure-li el cony sobre la boca i la cara, li estava omplint la cara dels seus sucs i de semen.
En Jones va agafar de les natges a la Montse i li va clavar, literalment, la polla fins al fons.
• Em corrooooo, Déu que bèstia, m'encanta aquest brutoooo…, me’n vaaaaig….!!!
La Sílvia va apartar el seu cony de la cara de la Montse i es va posar ràpidament a llepar-li i besar-li la cara i la boca, netejant-les dels seus sucs i el semen de la bèstia d’en Jones.
En Jones va treure novament de cop la polla i la Montse va cridar:
• Cabróóóóó……!!! – i va relaxar totalment les seves cames sobre el llit després d'aquest últim súper orgasme.
La Sílvia es va quedar en la mateixa postura que la Montse, al seu costat.
Van mirar al Marc i s’estava corrent en aquell moment, i amb una mà recollia el seu semen i se’l bevia, mentre les mirava somrient. Es va quedar tirat a la seva butaca.
Van mirar buscant al Sr. Jones.
I el Sr. Jones estava assegut en una butaca, fumant-se un puret amb un whisky en got ample amb dos glaçons, i mirant l'espectacle tot satisfet.
• M'agrada molt aquesta gent, tant de bo vinguin de tant en tant, a la Srta. Silvia la tinc aquí, però a ells no! – va dir.
FI