Alemanya fa surf a Girona

Alemanya fa surf a Girona
Mónica és alemanya, i treballa d'anestesista en un hospital del seu país.

Adora la mar i tots els seus esports, especialment el surf, per això en vacances va gairebé sempre a Girona, a la platja del Cortal de la Devesa de Sant Pere Pescador, en el golf de Roses.

És una soltera convençuda, però li agrada estar ben acompanyada quan li ve de gust. Li agraden els homes i les dones, indiferentment.

Aquestes vacances, es va amb un amic i company de l'hospital.

Porta tota la seva vida fent esport, i especialment els d'aigua, el surf i el windsurf, per això el seu cos sembla el d'una sirena. És una figura dura, atapeïda i sexy, espatlles amples, malucs fins, forts i sòlides, cuixes arrodonides, glutis durs, pits una mica més grans dels justos per a no molestar en una taula de surf, i poder gaudir d'ells en el llit.

Rossa d'ulls blaus, està molt bona, i se sent orgullosa de mantenir-se en forma.

Acompanyada de la seva inseparable taula, semblen una l'extensió de l'altra.

Avui com un més dels dos-cents i molts dies de l'any, fa un sol esplèndid a la platja de Sant Pere.

Mónica porta ja estona en l'aigua, escalfant-se per a cavalcar bones ones.

A poca distància, ell l'observa sense treva. Està enlluernat veient els àgils moviments, d'aquest cos que tant està desitjant.

Ella els realitza una vegada i una altra perfectament sincronitzats, lliscant-se suaument sobre la mar, i a ell li provoquen una forta sensació d'abraçar-la i menjar-se-la allí mateix, amb sabor de brisa i sal.

Es decideix a fer el pas, i en un dels descansos d'ella sobre la seva taula, ell es llança i xoca totes dues taules.

Ella li dirà alguna cosa, però en veure-li s'alegra del xoc. Veu a un jove d'uns 27 anys, pèl tallat al militar, pell bruna i ulls verds contrastant. Està fort i en forma.

• Disculpi senyoreta.
• No et preocupis, no passa res.
• Em dic Marcos, vaig xocar perquè estava embadalit mirant com vostè es llisca.
• No passa res Marcos, jo em dic Mónica, i no em cridis de vostè.

• D'acord. Estic en l'Observatori Fabra, he vingut uns dies a realitzar uns estudis sobre la Lluna, avui i demà llibre, i estic aprenent surf. I veient-te vaig pensar si podries donar-me unes classes?

Ella es va quedar sorpresa, i al final va reaccionar. Va pensar que estava molt bo, i que podria sorgir una cosa interessant.

• Mai m'han fet una proposta així. Em resulta curiós, te les donaré.

Es jugaran amb les ones, ella li ensenya alguns trucs per a pujar-se a la taula, uns altres per a mantenir bé l'equilibri, i altres per a remar amb les mans damunt de la taula.

Ell es fa el maldestre i procura fregar-la en cada lliçó. Ella fa com si no haguessin ocorregut aquests frecs.

Li agrada fregar-se amb la pell de Marcos, i sobretot amb els seus forts músculs.

Ell s'adona d'això, i fa el possible per ser més maldestre, i acostar-se més. En una d'aquestes, fa com que cau de la taula, i s'agarra a ella tirant-la també a l'aigua. Una vegada els caps en la superfície, es recolzen en una de les taules, i ell amb una mà en la taula, l'agafa amb l'altra a ella per la cintura – perdona, em vaig relliscar -, ella li mira somrient, i ell li acosta totalment el seu cos abans de deixar-la anar.

Mónica sent l'inflat paquet de Marcos, i li encanta. Li ve una sensació de calor interna, amb mescla de fred.

• Ens prendrem el sol? – proposa ella.
• Per descomptat.
Es dirigeixen cap al lloc d'ella, deixen les taules, i ell recollirà les seves coses.

A la volta ella està posant-se la crema antisolar, i ell no desaprofita l'ocasió.
• Vols que et posi la crema per l'esquena?
• Sí, bona idea. – va respondre ella amb murri somriure.
Es va fer mitja volta, i li va oferir tota la seva esquena a Marcos.

La part posterior del bikini per a fer surf li cobria bé les natges, però ella li ho va recollir deixant-ho poc més que un tanga. Li agradava prendre el sol per tot el seu cos, aquests glutis estaven bruns com la resta de l'esquena. Va ser una descarada invitació perquè Marcos plantés en ells les seves mans.

Marcos es va adonar, se li va tibar la polla, i es va agenollar a agafar la crema solar, i començar la seva sensual tasca.

Ella es va fixar en què aquest paquet va augmentar de grandària, i li va veure una mirada famolenca del seu cos, es va somriure i va girar la cara.

Marcos va treure una mica de crema del tub, la hi va fregar entre les mans, i va començar a masajear la pell d'ella.
• Mmmmm, que bé ho fas – va dir Mónica amb un suau gemec.

Ell va somriure davant aquest comentari, i va continuar aplicant la crema per tota l'esquena d'ella, que semblava gaudir massa - va pensar.
• Mmmmmmmm – va tornar a gemegar ella.
I va notar com ell va començar a estrènyer més sobre l'esquena. Això li agradava molt.

Les mans van començar a baixar a poc a poc, fins a arribar a la cintura. Marcos estava ara masajeando fort a Mónica, era fàcil endevinar que ell s'estava posant molt calent. I ella també.

Va continuar baixant les mans molt a poc a poc, molt poc a poc, esperant què en qualsevol moment, ella li prohibís seguir. Però això no va ocórrer.

De sobte es va trobar amb les seves mans sobre els preciosos glutis d'ella. Es va untar més crema a les mans, i va començar un ritual gairebé místic. Va tancar els ulls i va usar només el sentit del tacte.

Amb totes dues mans va acariciar tots dos glutis, primer fent cercles, sense estrènyer, suau, suaument. En cada volta, lliscava els dits índex i polze, per l'esquerda entre les natges. Ella s'estremia lleument per a aparentar, però realment li excitava molt.

Després va baixar fins a posar la mà esquerra en la cuixa, i la dreta amb la palma en el gluteo i el tall de la mà en l'esquerda de les natges, fregant-li directament l'anus. Ella va donar un grunyit i va tornar a gemegar: - Mmmmmm, mmmmmmm -. I ell es va empalmar molt més.

Així van estar una estona, ell agafava més crema a les seves mans, i tornava a untar-la-hi amb els respectius gemecs d'ella, i les respectives raneres de la polla d'ell.

No es va poder reprimir, i es va llançar a ficar la mà més a baix, ella li va tancar el pas, ajuntant les cames, -entès…- va pensar ell.

Va acabar amb la part baixa de les cames, i es va tombar al costat de Mónica.
• MMMmmmmmmmmmmmm – li va dir ella somrient-li.
• Mai m'havien untat així la crema – moltes gràcies cavaller.
• Ha estat un autèntic plaer de déus – va respondre ell.

Es van quedar adormits durant molta estona. Va sonar el mòbil d'ella.
• M'haig d'anar… - va dir ella.
Ell es va anar a aixecar i ella li ho va impedir -no fa falta, queda't prenent el sol-.

• Demà al matí ens veiem aquí - es va besar la punta del dit índex, i li ho va posar en la boca a ell. Marcos li va agafar la mà, i li va besar el dit intensament.
La va veure anar-se amb la seva taula, i li feien venir ganes de rebregar la sorra.

L'endemà van tornar a donar les seves classes “particulars”, i aquesta vegada va haver-hi més atenció i proximitat per part de la professora al seu alumne. Es va passar més temps agafant-li braços i cames, per a indicar-li els moviments precisos, que muntats en la taula.

• Ja està bé per avui, ens prendrem el sol et sembla? – va dir ella.
• Em sembla, la qual cosa ordeni la meva professora.

El mateix ritual: assecar-se bé, tombar-se i preparar-se per a la crema solar. Ell ja estava fregant-se les mans, pensant en el “massatge de l'esquena”, quan ella el va sorprendre.

Mónica es va donar la volta sense cordar-se la part superior del bikini, deixant al descobert els seus pits, i li va dir -ara pots fer-me aquest altre costat-, i va tancar els ulls per a no veure la cara de sorpresa d'ell.
Marcos es va quedar parat mirant aquests pits, que li estaven dient: “menja'ns, devora'ns …”.

Per fi va reaccionar, es va posar crema a les mans, i tímidament al principi, va començar a masajear la crema per l'estómac d'ella, que de seguida va donar un sospir -Mmmmmm-.

Va baixar molt a poc a poc les mans, masajeando d'un costat a l'altre dels malucs, la polla estava de gom a gom, i ella aixecava de tant en tant una cuixa lleument, senyalitzant que s'estava humitejant.

Ell arribo a la vora del bikini amb la muntanya de Venus, i els seus dits es van quedar allí rondant. Fins que ella, li ho va baixar deixant-ho al límit del començament del tall. Van baixar els dits d'ell amb la crema, i en un de les passades, van notar el relleu del “botó”. Ella respingó i va gemegar, tancant les cuixes.

Posant-li una mà en el cul, com tan natural, li va dir: -ara per dalt-.

Marcos va posicionar les seves mans a l'altura de les costelles, i va continuar el seu ascendent massatge. Tenia les tetas cara a cara, les mans li van tremolar una mica. A poc a poc va arribar a la base dels pits, amb una mà va agafar fermament un per la base, i amb l'altra mà va començar a masajearle la crema. Ho envoltava amb la mà i ho estrenyia, portant-la fins a acabar pel mugró. Després amb el palmell de la mà li fregava el mugró, i la davantera del pit. Acabant amb una lleugera estreta en la seva base amb la mà que el subjectava. I volta a començar, una vegada i una altra, fins que ella va gemegar diverses vegades: “Mmmmm, mmmmm, mmmmm”.

Va fer el mateix amb l'altre pit.
• Deixa-ho ja per favorrr…. m'estic posant dolenta.
• I jo també, explotaré…

• La meva casa està a peu de platja, ens prendrem un refresc i continuem prenent el sol allí et sembla? – va dir Mónica.
• M'encanta la idea…
• No et vagis a sorprendre, he vingut amb amic de l'hospital, segurament estarà a casa, perquè no li agrada molt la platja.
• Sense problemes… és amic amb dret a frec?
• Sí, ens coneixem des de fa molts anys, i sortim junts de tant en tant. És bisexual, i jo viu sola, sóc una soltera feliç i convençuda.

Van entrar per la porta que dóna a la platja, i allí estava el seu amic.
• Hola Carl, et presento a un nou amic, Marcos!, Marcos et presento a Carl!
• Encantat Marcos!
• Encantat Carl!

Carl tindria uns trenta i llargs anys, en donar-li la mà a Marcos es va fixar en el gran paquet d'aquest, i l'inflat que venia.
• Us preparo un refresc – va dir Carl

Ella es va adonar que Carl no parava de mirar l'embalum de Marcos.
• Carl sembla que t'ha sortit competència… - va dir ella.
• No crec… - va respondre ell.
• Apostem – va dir ella.
• D'acord et sembla bé Marcos? – va dir Carl
• Sense problemes, quina és l'aposta? – va dir Marcos
• El que guanyi pot fer el que vulgui amb els altres dos – va sentenciar Mónica.

Mónica li baixa el vestit de bany a Carl, i té un tros de troncho ben empalmat.

Ella es va somrient sagaçment cap a Marcos, i lentament li va baixant el vestit de bany, quan li descobreix la punta de la polla, es queda parada mirant, i el seu somriure s'amplia més. Continua baixant a poc a poc, fins a deixar-ho caure a terra.

El seu somriure és gairebé nerviosa -Carl crec que vas perdre- diu Mónica, -Soldat et toca fer el que vulguis i amb qui vulguis-.

Marcos sense esperar a més, va tirar de la part baixa del bikini, després la de dalt, va agafar en braços a Mónica, i va preguntar pel llit. Carl li va indicar que li seguís. Aquest estava emocionat pensant en la part que li tocaria d'aquesta enorme polla.

Aquesta polla no baixa dels vint-i-cinc, i és gairebé de grossa com un botellín de cervesa – pensava Carl, i es llepava la llengua.

En deixar-la en el llit va veure una vulva preciosa, com mai havia vist. Seran així les vulves de les surfistes? – va pensar.

La muntanya de Venus engruixava el just per sobre d'aquesta perfecta taula que era el seu ventre, semblava una suau ona sobre la qual cavalcar, però aquesta vegada no amb la taula, sinó amb la polla.
Els llavis eren ferms com unes cuixes en miniatura, i estaven junts i atapeïts, marcant un tall, que et deia -et costarà entrar, però estic desitjant que em penetris.

Ella li va treure de la seva contemplació dient-li: “Segur que vols fer teva aquesta rajita rosada?”.

Marcos la va redreçar deixant-la asseguda en la vora del llit enfront del seu enorme polla.

Mónica es va quedar hipnotitzada davant aquella bestiola, va allargar les dues mans, i va agafar aquest gegantesc penis.

Amb una mà ho subjectava de la base amb força, i amb l'altra se la passava suaument de baix cap amunt, i a dalt li acariciava el gland, donant-li lleugers massatges per la zona sensible del fre del prepuci, i en el orifici de sortida d'aquest preuat líquid. La polla de Marcos va respondre de seguida, vessant per aquest orifici una mica de líquid seminal viscós.

Mónica s'ho va beure amb ansietat, i va començar a xuclar-li aquest enorme gland, i a llepar-lo en cercles, mentre les mans se les passava a baix i a dalt, *masturbándolo amb força i sense treva.

En veure com es tibava aquesta enorme verga, va tancar els ulls, va obrir la boca el més que va poder, i a poc a poc es va ficar més de la meitat. Amb l'altra mà li va agarrar els durs ous estrenyent-los-hi, va prendre una mica d'aire, va relaxar les mandíbules, i lentament com una serp va empassant a la seva presa, ella es va empassar part d'aquesta verga fins al fons de la seva gola. Ell amb els ulls tancats i mirant cap amunt, li acariciava aquests cabells rossos i suaus.

Es va quedar parada, prenent alè, un descans als músculs de la seva boca, i va continuar un suau i segur, endins, fora, endins, fora…va empassar tres o quatre centímetres extres, més no va poder.

Notava com estava tan humida, que estava mullant la vora del llit.

El seu cap seguia el balanceig endavant i enrere, mentre empassava cada vegada una mica més. No deixava de panteixar, i respirar fortament pel nas. Gemegava i grunyia, al mateix temps que li sortien rierols d'espessa saliva barrejada amb els líquids d'aquesta verga.

Carl es va posar darrere d'ella, i fregant-li l'esquena amb el seu penis, li va començar a magrear les tetas, i pessigar-li els mugrons. Ella va respondre agraïda amb més grunyits que gemecs, a causa de la total ocupació de la seva boca i gola amb l'enorme polla de Marcos.

Amb l'altra mà Carl la hi va posar entre les cuixes masajeándolos, ella ràpidament li va obrir de bat a bat les cames, i en un instant la mà d'ell estava estimulant-li el cony, des de l'anus fins al clítoris. Ella grunyo més fort i més vegades.

Mónica va accelerar el seu cap sense deixar de grunyir, fins que es va enfilar tota la *verga en la seva gola. Carl no donava crèdit a això, no sabia que la seva benvolguda amiga tingués aquestes tragaderas.

Ella va agarrar tots dos glutis de Marcos, clavant-li les ungles, i ell li subjecto fermament el cap, i tots dos van començar uns lleugers moviments d'endavant, i enrere, acompanyats d'un “Mmmmmm, mmmmmm, mmmmm”. Van començar a córrer-se diverses vegades sense pausa. Ella empassava semen quant podia, la resta se li sortia de la boca, però el recollia amb una mà, i li ho untava pels pits, pel ventre i pel cony.

A poc a poc va començar a sortir aquesta enorme polla de la seva boca, i ella anava recuperant la seva respiració normal. Semblava interminable, Carl no sortia de la seva sorpresa.

Mónica es va recolzar en el llit, i Marcos va fer el mateix al seu costat. Necessitaven descansar, i recuperar l'alè, sobretot ella.

Carl es va anar a preparar un coctel per a celebrar-ho.
Va tornar amb sengles copes, i va brindar a la salut del que estava per arribar.

Marcos el va sorprendre #en dir-li -tu et quedes en tu butaca mirant com me la cardo-.
• Vaig al bany a lubrificar-me i per condons – va dir ella.
• Sempre cardo a pèl – va respondre Marcos.
• De totes les formes els condons que tenim no et caben – va dir Carl somrient.

Mónica va posar una generosa quantitat de lubrificant sobre la polla inflada de Marcos, i va acariciar de dalt a baix, lubrificant-la bé. Va repetir una vegada més, i després es va untar el seu cony per fora i una mica per dins.

Carl es va asseure en la butaca, i es va agarrar la seva polla de divuit centímetres, preparat per a l'espectacle des de la barrera.

Marcos la va posar de quatre grapes, va col·locar el cap del penis a la porta del cony, i el va fregar endavant i enrere diverses vegades, abans d'empènyer suaument. Va penetrar uns pocs centímetres, quan ella va gemegar en trobar aquesta polla la seva primera resistència. Ell va parar i es va quedar immòbil, només el seu penis produïa moviments peristàltics, ajudant a expandir els músculs vaginals. Ho va retirar fins a l'entrada del cony, ella va obrir més les seves cames, i ell el va tornar a penetrar a poc a poc.

Ara va entrar més de la meitat, provocant en ella sospirs de plaer, que al seu torn van incitar a aquesta verga a entrar i sortir, lenta i rítmicament. Mónica gemegava de gust de mesura que augmentava el ritme de les penetracions.

Va arribar un moment en què ella notava com aquestes enormes emboladas, l'estaven obrint per dins, va començar a gemegar, i panteixar amb força, i sense descans.

Marcos va accelerar, i en un de les empentes li va penetrar tota la *polla.
• Oh, Déu meu, fotre… que gust!!! – va cridar ella
• Sí, sí, sí que…dóna'm, dóna'm més, dóna'm *fuerteee…!! – continuava cridant mentre empenyo el seu cul contra la pelvis d'ell, fins no deixar ni un buit.

Tenia un orgasme darrere d'un altre, es va deixar caure en el llit, i ell va rematar amb unes poques i fortes emboladas més, que van fer botar a ella sobre el matalàs.

Tots dos van parar uns segons, i immediatament Marcos li va donar la volta a Mónica, posant-la cara a cara. Ella li va mirar amb un somriure ple de luxúria.

Va obrir les cames de bat a bat, amb una mà li va centrar la verga en el cony, i ell empenyo amb força tornant a enfonsar-lo tot sencer.

Carl va gemegar tan fort de veure això, que ella es va girar a mirar-li i li va somriure amb tendresa. Carl tenia el seu polla a rebentar, a punt d'ejacular, no deixava de tirar-se saliva i pajearse.

• Torna a donar-me fort afecte…!! – va demanar Mónica, provocant més excitació en el seu amic.

Marcos li va donar fort una estona, i quan ella va començar novament a gemegar forta i ràpid, ell li va agarrar les seves cames i les hi va posar sobre les espatlles.

Marcos va enterrar literalment el seu verga en el ventre d'ella. I li donava tan fort que ella va haver d'agarrar-se a la capçalera del llit. Els pits li ballaven a dalt i a baix, això la provocava plaer afegit.

• Em correré aviat, on vols la llet! – va dir Marcos.
• Tota dins de mi, corre't tot en el meu cony, en el meu úter, tota dins, tota….!!

Ell la va agarrar pels malucs, i va enfonsar tan despietadament aquesta enorme *polla, que ella va pegar un crit que va inundar tota l'estada, i ell va pegar un rugit, assenyalant que començava a regar de semen tota la vagina d'ella.

• Déu, déu meu, per Déu benditttt….!!! Moriré de gust…!!! No puc, no puc messs…em moro!!!

Tots dos van col·lapsar un damunt de l'altre, panteixant, suant a doll, i besant-se amb sabor salat, pel coll i la boca, fins a acabar l'última ranera.

Passada una eternitat, ell es deixa caure al costat d'ella, i li deixa lliure la vista cap a on està Carl.
Veu com Carl s'ha corregut en la seva pròpia mà i està mirant-la amb cara de súplica, mentre segueix pajeándose amb ganes d'una altra ejaculació.

Ella somriu i indicant-li amb la mà que la meta en el seu cony li diu – a tu també et vull-.

Carl es puja corrent al llit, li fica la polla, i nota el calenta i espès que està el semen que inunda la vagina d'ella. Això li excita al màxim i es corre immediatament, amb uns gemecs de plaer que per a ella són nous.

FI
********lmar Pareja
880 Publicación
¡Dia día!
Nuestro catalán es menos bueno que nuestro mal español ... y Google tuvo que ayudar a veces *rotwerd*

PERO ... eso es una bonita narrativa
¡Gracias! *besos
Inscríbete y participa
¿Quieres participar en el debate?
Hazte miembro de forma gratuita para poder debatir con otras personas sobre temas morbosos o para formular tus propias preguntas.