Relat, 2ªpart: La Sílvia i el capità

****sil Mujer
16 Publicación
Autor de un tema 
Relat, 2ªpart: La Sílvia i el capità
Relat escrit per @*****iso

La Sílvia i el Capità
Mentre baixava per Rambles camí cap a la seva primera singladura, com a sobrecàrrec d'un important transatlàntic, Sílvia pensava en la calenta entrevista de feina que va tenir la setmana passada. Calenta…mai li havia pujat tant la temperatura corporal.
Va arribar al vaixell, i va entrar per la rampa de la bodega, deixant la seva estimada moto als mariners que estaven estibant material.
Un mariner la va acompanyar a la cabina del segon, a mesura que avançava pels passadissos i pujava escales, el seu cos s'escalfava cada vegada més. Recordava l'entrevista, i pensava que si la rebuda del seu primer dia com sobrecàrrec seria igual.
El mariner va colpejar la porta i ella va rebre cada cop amb un sobresalt al seu pit.
Per fi es va obrir la porta, i allà estava ell, l'home que l'havia fet gaudir com cap altre.
• Passa… -
Ell va tancar la porta, i sense més comentaris es van abraçar amb desesperació. Es van besar fins al mal, ell no cessava de rebregar-li els glutis amb totes dues mans, i ella penjada del seu fort coll no li deixava separar-se gens ni mica.
Ella notava l'empalmada d'aquell prodigi de polla que tant desitjava. Volia tornar a menjar-se aquell préssec que tenia per gland.
Va sonar la porta. Ella es va asseure ràpidament a la primera cadira que va trobar, i ell va anar a obrir.
• Segon, el Capità els espera al pont.
• Gràcies, ara mateix pugem.
Ella va haver d'entrar al lavabo, a netejar-se una mica la humitat que ja començava a supurar per les seves calces, camí de les cuixes.
Ell la va apressar i immediatament ella va sortir i van abandonar la cabina.
Mentre pujaven al pont ella pensava: -el meu noi està ara pencant tan tranquil, i jo aquí acompanyada del meu amant. Els homes tenen un lema ‘el meu cor està amb la meva dona, però la polla va amb mi’. Doncs jo m'aplicaré el mateix ‘el meu cor està amb el meu home, però el cony va amb mi’. I més em val pensar així, perquè això segur que està ple de ‘préssecs’-.
• Com és el Capità? – va preguntar la Sílvia al Roc
• Un home encantador, amb amplis coneixements i vivències. Un professional com a pocs. Es retira enguany. És el meu millor amic i l'únic Capità que he tingut. Porto tota la meva vida al seu costat i jo seré el que hereti el seu lloc.
• Doncs si és el teu millor amic i col·lega de feina, li has explicat lo nostre?
• Clar. Aquest vaixell funciona a la perfecció perquè entre ell i jo no hi ha cap secret. Ens passem més de mitja vida aquí i és el millor que podem fer, compartir-ho tot, absolutament tot. Tu mateixa ho podràs comprovar perquè tens un càrrec de molta responsabilitat.
Van arribar al pont, i el segon la va presentar al Capità.
• Encantat Sílvia – i allargant la seva mà, va dir el Capità amb veu molt adobada per tants anys donant ordres, i anys de brisa marina barrejada amb bon rom.
• Encantada i a les seves ordres Capità – va respondre la Sílvia, sense que li tremolessin una mica les cames.
• Anem a l'aleró a veure la maniobra de desatracament – va ordenar el Capità
• Pel teu càrrec no tens perquè ser aquí, però aquí fora hi ha algú que et vol saludar, i jo vull parlar després una estona amb tu – li va dir el Capità
• A les seves ordres – va respondre ella aixecant una mica una cella, com a sorpresa.
En sortir a l'aleró, el Capità li va indicar que mirés cap avall.
Primer es va impressionar de l'altura d'aquella ciutat flotant -mai havia treballat a un vaixell tan gran-, i la segona impressió va ser en veure al pràctic que guiava la maniobra de sortida del port, era un íntim amic dels seus pares. Es van saludar amb les mans i després cadascú es va concentrar a la seva feina.
Ella observava al Capità, i de tant en tant al segon, intercanviant-se picades d'ullet i somriures.
La Sílvia es va fer una imatge del Capità: -evidentment té més de seixanta anys perquè sabia que es retirava en pos temps. No és com el meu ‘préssec’, però es conserva prou bé, és alt, corpulent, una miqueta de panxa, un bon cul, pèl canós sense ser encara blanc del tot, ulls verds que et penetren fins a l'ànima, i diu el segon que està ple d'experiències; serà interessant escoltar explicant-les. I els homes madurs sempre m'han semblat interessants, i aquest està sobrat d'això. M'encanta aquest vaixell… – la veu del Capità la va interrompre.
• Anem a la meva cabina els tres – va dir mirant al segon.
El segon va encapçalar la marxa seguit per ella, i el Capità darrere observant-li el cos.
“Quina popa té la nena. Que atapeïda i rodona…cal ser molt home per a travessar aquest cul. Em menjaria aquest coll i aquestes espatlles tan ben contornejades. Amb un cul tan atapeït, segur que té uns llavis carnosos.” – anava analitzant al seu cap el Capità.
Van arribar a la seva cabina i despatx.
Van seure a un ampli sofà i mentre es prenien un cafè, el Capità li anava explicant el que volia i esperava d'ella. Li va advertir del tipus de vaixell que era: carregat d'una àmplia tripulació de dones i homes, de tots els gustos, colors i sabors. I que això provocava infinitat de relacions humanes.
I a això calia afegir els clients que embarcaven a passar una temporada de vacances. Resumint, milers de persones en un mateix petit poble flotant durant dos o més setmanes.
A la Sílvia se li creuaven unes persones i altres, donant voltes sense parar pel vaixell, es deia per a ella -vaja tela marinera, i mai més ben dit -.
El Capità va pitjar un botó i als pocs minuts va aparèixer una noia d'uns trenta anys.
Uniformada amb faldilla i tota de blanc, igual que ella.
• Sílvia et presento a la meva assistent personal, Diana et presento a la Sílvia, nostra nova sobrecàrrec.
• Encantada i a les seves ordres – va dir la Diana
• Igualment Diana, i gràcies.
• Diana, fes-li a la Sílvia un recorregut una mica per sobre, de tot el vaixell i després tornar aquí.
• A les seves ordres – va respondre la Diana, fent-se mitja volta i sortint de la cabina, seguida de la Sílvia.
Mentre anaven pels passadissos i escales estretes, la Sílvia observava l'esplèndid cos de la Diana.
Tenia la seva mateixa alçada, cabells negres, ulls negres molt vius, nas suaument corbat apuntant al capdavant, llavis fins i ben formats, pintats de vermell fort, mentó fort, amplis pits fermament subjectes per la seva llenceria, cintura estreta, bons malucs, bons i ferms glutis, bones cuixes i bons bessons. Caminava amb aire marcial. Aquell cos es notava força exercitat, semblava tret d'una pel·lícula de comandos especials de dones.
La Diana li va fer un bon recorregut, especialment per les zones que més transitaria la Sílvia. Va ser molt amable amb ella, i de seguida van establir amistat, d’aquestes en què et deixes portar per la primera impressió.
Després de dues hores van tornar a la cabina del Capità. Van arribar cansades i suades. El Capità només veure-les entrar les va dir:
• Pel vostre aspecte, us heu trepitjat bé el vaixell, doneu-vos una bona dutxa i relaxeu-vos, jo mentre us vaig preparant un refresc. – ho va dir convidant-les amb la mà a que ho fessin al seu propi bany.
La Diana va agafar de la mà a la Sílvia i se la va emportar al dormitori del Capità, on estava el magnífic bany.
La Sílvia es va deixar portar, amb un sorprès i excitat estat d'ànim.
La Diana es va despullar i veient a la Sílvia parada per la sorpresa, va començar a despullar-la ella mateixa.
• Anem a la dutxa, veuràs que bé que et senta.
La Sílvia havia encertat amb el cos de la Diana, era igual que el d'un comando especial dona.
La Diana va ficar a la Sílvia sota la dutxa, ambdues es van mirar somrient.
• Ja estàs més tranquil·la? – va dir la Diana
• Sí. Em vaig sorprendre perquè no estic acostumada a aquest acolliment.
• Perquè vagis acostumant-te, estàs a un súper transatlàntic i això gairebé forma part de la feina. Això no és un vaixell de càrrega, és un vaixell carregat de relacions humanes.
I tot seguit la Diana va agafar la cara de la Sílvia i la va besar suaument als llavis.
La Diana va separar la cara i la va mirar: la Sílvia estava amb els ulls oberts, oberts per una nova sorpresa. Va tornar a besar-la, aquesta vegada amb ganes.
Sense deixar de besar-la, va acostar el seu cos fins a empènyer amb els seus duríssims pits els de la Sílvia.
El mateix va fer amb el ventre.
La Sílvia, totalment rígida, va començar a notar aquesta calor característica de quan es freguen dos cossos que no es repel·leixen.
La Diana, veient l'absència de resistència, la va abraçar per tot el coll i no va parar de besar-li la boca, la cara, el coll i les espatlles. Especialment atenció als petons amb llengua. Li feia remolins, recorria cada racó de la boca, li mossegava i estirava d'ella cap enfora, sense deixar de donar-li amb la seva, tornava a entrar i se la ficava fins a la gola, era una autèntica serp.
A la Sílvia començava a agradar-li aquestes carícies i el frec d'aquest cos, va aixecar les mans i les va dipositar tímidament i suaument sobre els malucs de la Diana.
Era la seva primera vegada amb una persona del seu mateix sexe, i se sentia a gust. Sempre va pensar que seria així, però mai va fer el pas per a comprovar-ho. Aquesta vegada el pas l'havia donat aquesta espècie de sergent Oneil.
La Diana, en sentir les mans de la Sílvia en els seus malucs, va saber que aquest terreny estava guanyat, i va arremetre amb més força el seu ventre contra el de la Sílvia.
La Sílvia va començar a acariciar-la més i més amunt, les seves mans finalment van arribar als pits de la Diana. Aquests pits estaven entrenats per a la guerra, la Sílvia els estrenyia i els hi feia massatge amb totes les seves forces, i semblaven no alterar la seva consistència.
La Diana va reaccionar immediatament, va posar una mà subjectant la part posterior del cap de la Sílvia i la va pressionar boca a boca, sense deixar l’opció a escapar-se, i va començar un frenesí d'intercanvi de llengües i saliva.
Amb l'altra mà, li va agarrar els glutis clavant-li els dits i va enganxar tota la seva vulva contra la de la Sílvia, empenyent-la una vegada i una altra, i fregant-la a esquerra i a dreta, fent cercles clítoris contra clítoris. A cada empenta i fricció, es notaven més les barreges d'humitats, que a la vegada ajudaven a augmentar la qualitat i velocitat, d'aquests baixos ‘magreos’.
En un instant de respir la Sílvia va gemegar profundament i va baixar ràpida a xuclar-li el mugró dret a Diana. Es va trobar amb un mugró marró fosc, gran i dur com la teta que li sustentava, li va fer l'efecte d'estar xuclant una cirera negra i gran.
Estava començant a mossegar-la quan la Diana va gemegar molt fort, i agafant-la a cavall se la va emportar a l'enorme llit del Capità.
El Capità estava esperant-les assegut en una butaca front del llit, amb la polla fora dels pantalons. Polla ben treballada durant els seus seixanta i escaig anys i a punt de retirar-se juntament amb la resta del cos que la portava a totes parts.
El Capità no tenia clar si aquesta polla tenia vida pròpia, va notar infinitat de vegades que el seu cervell li deia una cosa i aquesta ‘bicha’ feia una altra. I no podia controlar-la, al final tenia gairebé sempre que fer-li cas, és a dir, ella manava més que ell. Als seus anys no anava a donar-li més voltes, això era així i punt, i per això mateix, estava assegut en la seva butaca favorita esperant a les dones. Per experiències passades, sabia que la Diana s'emportaria al llit a “la nova”.
Els seus antics divuit centímetres es van posar en marxa en veure arribar a la Diana amb una femella d'aquestes que li privava. Rodoneta i blanca per tot arreu.
Quan la Diana la va deixar anar sobre el llit, va poder veure una vulva carnosa i una muntanya de Venus que efectivament era una muntanya. La polla es va tensar a l'instant en veure-ho.
La Diana va posar en creu els braços i cames de la Sílvia i li va dir: “quieteta així i a obeir les meves ordres, al llit mano jo”.
• A les seves ordres sergent – va respondre la Sílvia, i el Capità es va somriure.
La Diana li mossegava i retorçava els pits i els mugrons, al mateix temps que li ficava uns dits per la boca, i els altres els fregava contra el cony i li retorçava el clítoris fins a posar-la donant salts.
Baixava a la cadera i el ventre, li estrenyia amb les mans, com refregant-les, i li passava de costat a costat la potent llengua.
Com si fos un allargat mosset de tòfona, li llepava i mossegava de costat la vulva amb el seu clítoris dins, i li ho retorçava fins a notar-lo dur, dur, i veure-la retorçar-se com una anguila fora de l'aigua.
Li ficava per la raja el punxegut nas, al mateix temps que li donava amb la llengua en el cul i li deixava anar saliva al mateix ritme.
La Sílvia va tenir dos orgasmes seguits, que de les seves raneres es va sortir la cara de la sergent.
Aquesta va aprofitar l'ocasió, posant a la Sílvia de quatre grapes i va començar a mossegar-li totes les cuixes i natges. La va assotar amb les seves mans, i li va menjar i xuclar amb ansietat bèl·lica l'anus.
La Sílvia va començar un altre orgasme, aquesta vegada era l'anus el que li donava contraccions, mai havia notat aquest plaer.
La Diana la va deixar corrent-se, es va anar a l'armari del Capità i va treure un dildo negre mida bigdick amb arnès, li va col·locar a la Sílvia, es va posar sota ella i li va dir: “nena, carda'm sense contemplacions!
• A les seves ordres sergent – va tornar a dir la Sílvia.
El Capità va tornar a somriure's i va accelerar el seu ritme de masturbació, sabent que s'acostava el moment d'atracar aquella polla bananera en aquell nou port carnós que tenia a la vista.
La Diana va ocupar el lloc de la Sílvia i aquesta es va posar damunt, i sense més preàmbuls, seguint les ordres rebudes, va posar aquesta enorme bestiola a la porta del cony de la sergent, ho va agafar fermament amb una mà i va empènyer amb totes les seves ganes.
Diana va cridar: “ bé, molt bé, catxo porca!!, ara empeny, treu, fica, dóna-li !!
La Sílvia li donava amb frenesí, li encantava tota aquesta novetat, estava amb els ulls tancats concentrada a tope, sentint cada moviment, i creia que també a ella li estaven ficant una altra polla artificial, la sentia com de veritat. No parava, estava més embogida que la sergent.
De sobte va notar que unes mans li agarraven els malucs, era el Capità que l'estava penetrant pel cony. No era la seva imaginació, era veritat que tenia dins una polla de carn.
No era el pollot del segon, però l’omplia el seu atapeït cony i l’agradava.
El Capità l'empenyia i ella al mateix temps a la sergent, ella treia fins a la meitat aquella enorme polla negra, i amb les seves natges empenyia els engonals d'ell.
Ell no aguantava més, l'edat exigia més rapidesa, les noies van accelerar a tope, i van començar a venir-li orgasmes, els de la sergent eren salvatges, cridava, i agarrada al llit empenyia tan fort cap amunt que tirava enrere a la Sílvia i al Capità.
La Sílvia no donava crèdit als seus ulls en veure com li cabia aquesta mànega a la Diana.
Es van córrer els tres, el Capità a la vagina de la Sílvia. Ella es va recordar del seu noi, i li va venir un orgasme doble.
El Capità va tornar derrotat a la seva butaca.
La Diana va ordenar a la Sílvia que posés el seu cony a la seva boca per absorbir tot el semen del Capità, i els sucs vaginals d'ella. Absorbia amb tal força que la Sílvia creia que li treia les entranyes, quina fera de dona! – va pensar.
Quan va acabar li va donar l'última ordre: “ bona porca, molt bona , per a acabar neteja-li amb la llengua la polla al Capi”.
Es va posar de genolls entre les cames del Capi i li va llepar fins a l'última gota d'un semen nou per ella. A causa de l'edat estava més liquat, però li agradava igualment, tenia un sabor semblant a un Mai Tai, seria pel rom begut pel Capi durant tants anys.
• Aquesta és la teva primera singladura en un vaixell de relacions humanes i aquest ha estat el teu bateig – li va dir el Capità acariciant-li la cara.
FI
Nos han encantado los dos relatos, con ganas de leer el tercero 😈😈👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Inscríbete y participa
¿Quieres participar en el debate?
Hazte miembro de forma gratuita para poder debatir con otras personas sobre temas morbosos o para formular tus propias preguntas.