TRENCANT ESTADÍSTIQUES (la proposta de l'estiu)

*********nger Man
116 Posts
Thread creator Group moderator 
TRENCANT ESTADÍSTIQUES (la proposta de l'estiu)
Us faig una proposta per a aquest estiu que ens resta:

1. Període de participació: de l'1 al 31 d'agost
2. Metodologia:
Heu de revisar el vostre clubmail i veure els 10 últims missatges i anotar a quantes d'aquestes interaccions vau començar vosaltres a parlar i en quantes van ser els altres.

Posem un exemple pràctic:
Trobeu que teniu 3 converses en les que heu iniciat conversa i 7 en les que no.

3. Tothom qui vulgui participar que respongui a aquest fòrum indicant la vostra estadística. Podeu començar des d'ara mateix a deixar les vostres estadístiques al fòrum.

Seguim amb l'exemple pràctic:
3 SÍ i 7 NO

4. Què s'ha de fer després?
Mirar d'igualar l'estadística.

Seguint l'exemple seria:
Iniciar la conversa amb 4 perfils nous

5. Què passa si la teva estadística és totalment contrària?

Doncs que els perfils del grup que no t'hagin contactat prèviament, t'ajudaran a què la teva estadística s'equipari.

6. Proposta de com iniciar conversa:

a) Com us vingui de gust.
b) "Hola, estic participant en una proposta d'estiu a Joyce en català que es diu 'Trencant estadístiques' i m'he animat a trencar-les contactant amb tu."

7. Quan igualeu la vostra estadística heu de tornar al fòrum fent una valoració de com han anat aquestes converses iniciades o rebudes.

8. Segons sigui l'acceptació de la proposta, mirarem de pujar el nivell *anmach*
*********nger Man
116 Posts
Comença el mes de trencar estadístiques
Toca canviar la tendència de les teves interaccions a Joyce.

Anima't a participar tal i com he explicat abans:

1r. Escriu de les últimes 10 interaccions al teu clubmail en quantes has iniciat tu conversa i en quantes no.

2n. Després tocar trencar estadístiques i hauràs de fer que les converses iniciades i rebudes s'igualin.

3r. Per últim, quan assoleixis el repte, torna al grup per a explicar la teva experiència.

Recorda que si la teva estadística és de més converses iniciades, els integrants del grup t'ajudaran a igualar la teva estadística.

Gaudiu de l'estiu i empreu sempre la llengua *knutsch2*
*********nger Man
116 Posts
Bona nit de l'últim dia d'agost,

Moltes gràcies a tothom qui ha vist i/o valorat aquesta proposta d'estiu.

Quan vaig pensar en proposar-vos-la, va ser motivat per uns dels posts de @*****i77

Volia que tothom valorés com es comunica i fes un anàlisi de les seves converses.

Tot i no haver participants, si algú de vosaltres ha pogut plantejar-se quelcom de com són les seves comunicacions i si ha de fer-les d'una altra forma per a millorar-les, ja m'està més que bé.

Moltes gràcies a tothom.
Log in and join the conversation
Want to join the discussion?
Register now for free to discuss hot topics with others and ask your own questions.