IDEES DE GRUP: CAMPERISTES LLIBERALS

****11 Woman
1,014 Posts
Thread creator 
IDEES DE GRUP: CAMPERISTES LLIBERALS
Hola a tots,
No sabiem gaire bé si proposar aquesta pregunta a través del nostre perfil d' organizadors de trobades @*******ires però perquè no escolta!!! 😜😜😜

Som amants de l' aventura, viatges, i del món Camper i ens preguntem:
Us agradaria que creem un grup per Camperistes lliberals?

Dos estils de vida en un on podríem organitzar trobades a part de les que ja organitzem, també dedicat al fascinant món dels Campistes amb qualsevol tipus d' element (Furgo, Van, AC etc...) podría ser una cosa super divertida ajuntarnos d'aquesta manera tot i que per altre banda continuem amb les altres trobades, es clar.

Que us assembla?? podeu proposar les vostres idees, coses que us agradaria fer, qualsevol cosa que us passi pel cap serà benvinguda.

Una abraçada a tots.
****11 Woman
1,014 Posts
Thread creator 
Crearem el grup des del nostre perfil personal posant-nos de moderadors @*******r2s i @****11 (ambdos som @*******ires ) ja que els nostres perfils personals Si són verificats i només es pot crear grup sent verificats.
****and Man
4 Posts
Hola Moon11,
Em sembla molt bona idea lo del grup de Camperistes.
Si tot va be, a l’agost tindré la meva acabada !
Si em voleu al grup, per mi encantat.
Petons
****11 Woman
1,014 Posts
Thread creator 
Quote from ****and:
Hola Moon11,
Em sembla molt bona idea lo del grup de Camperistes.
Si tot va be, a l’agost tindré la meva acabada !
Si em voleu al grup, per mi encantat.
Petons

Es clar!! Qualsevol persona que gsudeixi del campisme en qualsevol element d'acampada és benvinguda!!
Ens agradarà veure com queda la teva feina...
*****met Man
122 Posts
jo aquest dissabte vaig al camping Torre de la Mora de Tarragona , a prop de Tamarit i Altafulla i no es un camping nudista pero anire cada dia a les calas nudistes de la roca plana i la waikiki. camping nudista no he anat mai.he passat molts cops pel de Palafrugell que no recordo el nom
Log in and join the conversation
Want to join the discussion?
Register now for free to discuss hot topics with others and ask your own questions.