EL MEU PRIMER PASSEIG A PLATGES CATALANES

*******r2s Man
1,733 Posts
Thread creator 
EL MEU PRIMER PASSEIG A PLATGES CATALANES
El meu primer passeig per les platges Catalanes, mullar-se els peus en aquesta aigua càlida, la brisa acariciant la meva pell, un moment que esperava tant viure i continuar vivint en aquesta nova etapa de la meva vida a terres Catalanes...joir que feliç em sento estar on volia estar des de molt de temps, el temps va ser enemic dels meus somnis però ara és un gran amic perquè sé que tot anirà bé, encara que acollonit per tants canvis i tantes emocions recents i despertes, sóc feliç.
*****tge Man
224 Posts
A gaudir company!!! Després de la tempesta sempre arriba la calma *zwinker*
*******r2s Man
1,733 Posts
Thread creator 
És una gran veritat, però encara la tempesta no va acabar, el 23 si, per fi a casa.
Demà o demà passat, toca el meu últim viatge a madrid luegi la volta definitiva ia relaxar-me i començar a gaudir, quina il·lusió!!!!
****11 Woman
1,014 Posts
Aquestes terres catalanes et reben amb els braços oberts perquè escriguis nous capítols en el llibre de la teva vida, noves il.lusions, nous camins, noves gens i nous paratges seguint sent tu!! Espero poder compartir com fins ara grans i bonics moments d'aquests nous capítols gaudint-ho plegats!! T'💋!!! Et desitjo el millor i poder veure-ho junts!!!
******t69 Man
82 Posts
Gent com tu sempre serà benvinguda, pel teu esforç i valentia, un gran canvi... 👏🏼👏🏼👏🏼

Gaudeix aquí tot el que puguis, t'ho mereixes!! 👍🏼😎
*******r2s Man
1,733 Posts
Thread creator 
@****11
És clar que seguirem gaudint d'increïbles moments i aquesta vegada a la teva terra, que sempre em va enamorar i sempre em va donar ganes de conèixer i assaborir com aquells passeigs en una platja, a les seves muntanyes també, i mil i un lloc de somni
T'💋💋💋

@******t69
Moltes gràcies per les teves paraules que em donen moltíssims animem de viure aquests moments, uns dies més, una anada i tornada més ia començar a gaudir-ho com es mereix , una abraçada
*****a22 Woman
320 Posts
@*******r2s molta sort per terres catalanes, amb la seva gent i més si tens una LLUM tan gran, que il.lumina el teu camí amb una força vital per a gaudir del bons moments , que ja toca
*******r2s Man
1,733 Posts
Thread creator 
@*****a22
Moltes gràcies bonica, ganes de començar aquesta nova vida amb tota la gent meravellosa que omplen la meva vida en aquesta terra Catalana
Petones 💋💋💋💋
Log in and join the conversation
Want to join the discussion?
Register now for free to discuss hot topics with others and ask your own questions.