LA RUTA DEL PLAER

*******r2s Man
1,733 Posts
Thread creator 
LA RUTA DEL PLAER
Pujo a l'autobús de Lyon destí a Madrid, és de nit, el meu seient em porta a la fila del darrere del tot, el cap enganxat al vidre, em poso els meus auriculars i m'evadeixo, la ment perduda a la meva música d'Asil, potser em dormiré i el viatge es farà més curt...
Just tanco els ulls i un cop sec al genoll em treu de la meva zona de confort, i la veig a ella, una dona especialment atractiva, ulls profunds, gòtica però no en excés, d'uns vint-i-quatre, potser vint-i-set anys com a molt, sóc dolent per a les edats ho sé...

Es disculpa i s'acomoda al meu costat, discretament a través del vidre observo el seu reflexe, m'agrada, té el cabell curt, llis, quadrat fins al clatell, un coll realment preciós pel qual s'entreveu una flor d'iris tatuada que baixa cap al pit esquerre, la meva curiositat anhelava descobrir i explorar aquell tatuatge dibuixat als seus revolts de somnis.

Captivat amb la seva mirada, la meva ment perversa va començar un viatge al desconegut, no em deixava treva, em sentia aturmentat per un desig que creixia endurint-se al meu texà, pulsacions que anaven per lliure, perdut en el meu descontrol, intentava en và dissimular la meva excitació.

Ella subjectava un llibre d'Stephen King a les mans, les ungles pintades d'un morat fosc, l' abraçava i jo només somniava ser aquell llibre per poder sentir les seves mans, delectar-me en les ungles esmolades, ser presa d'aquella felina, provar a la meva pell com les seves urpes es claven en el mi, presoner dels seus desitjos.

Quina sensació afligida per la meva companya de viatge...

La seva boca perfectament dibuixada, simètrica, contenia els meus anhels per besar-la, els llavis pintats com les ungles eren fam de les meves intencions en aquell moment.

Tots els passatgers de l'autobús estaven als braços de Morfeu però nosaltres no, ella va obrir el seu llibre per la seva marca de pàgina i va començar la seva lectura, les pàgines desfilaven, jo centrat en aquell bell reflexe de la finestra, escoltant les meves cançons però sense parar-hi gaire atenció a quin grup tocava, no m'importava gaire la veritat. De tant en tant, girava el cap per mirar-lo directament.

Ella va notar la meva mirava, me la tornava somrient-me, quin somriure més bonic, em deia al meu cap, semblava un àngel embolicant amb la mà el meu cor bategant fort, o potser sigui la d'una felina endimoniada convidant-me a entrar a l'infern càlid i pervers de la seva bellesa.

De sobte, va tancar el seu llibre, i amb una veu discreta, va començar sense més ni menys, a preguntar-me on em dirigia, quan li vaig contestar el meu accent no podia enganyar-la i així vam començar a parlar de tot i de res, en qüestió de segons ens explicaven tot, les nostres aventures i desaventures a les terres gal·les i Ibèriques.

L'escoltava, la seva veu penetrava en mi com la d'una sirena assetjant amb el seu cant, atraient-me cada cop més a ella.

Ens sentíem còmodes, reiem, i a poc a poc erem còmplices i atents l'un de l'altre.
Semblavem col·legues de tota la vida...

Un parell de files més endavant, dos seients estaven desocupats i vam decidir asseure'ns per tenir més intimitat i per comoditat també, perquè el seu veí de seient li havia raptat l'espatlla sense el seu permís com si ella fós un vulgar coixí de seda i subjectava el cap d'aquell senyor atordit en el seu somni profund, a sobre com si fós poc, els roncs d'aquell home la deixava sorda i molesta.

Seiem en aquells seients lliures i seguiem la nostra conversa, parlavem sense retenció ni tabús, lliurement, en aquell temps ho sabia gairebé tot d'ella i ella de mi, però mai ens vam dir els nostres noms, no sé com es diu ni ella sap el meu , potser perquè mai no ens tornaríem a veure.

Al mig de la xerrada vam començar sense raó aparent a parlar de sexe, vés a saber perquè, però mentre ho fèiem, ens vam acostar més l'un a l'altre, de sobte noto la seva mà aterrar a la meva cama al mateix temps que la meva s'acostava a la seva.

Al principi les nostres mans es mantenien immòbils, no m'esperava que aquell moment arribaria encara que ho somniava despert, la desitjava, a poc a poc ens deixàvem portar, desapareixent la incomoditat del nostre atreviment mutu i reemplaçant-ho per una atracció que no volíem negar-nos.

De cap a peus, el meu texà començava a desformar-se per la meva excitació, apreciava com la meva polla s'enduria, sensible a les seves carícies, s'enduria i no podia controlar-ho, ella somreia , ho buscava, ho provocava, el meu fal·lus es rendia als setges d'aquella guerrera basca, propietària dels meus desitjos el temps que duri.

Responia a la seva provocació provocant-la també, un joc que m'encanta, la meva mà inquieta i juganera estrenyia el setge cap al seu cony, m'introduia per sota de la seva faldilla de cuir, redibuixant les línies de la seva vulva oculta en la suavitat de la seva llenceria, decaient les meves carícies per sobre, al principi només simple frecs, sobrevolant aquella vulva humida i excitada. Els meus dits s'acostaven a les portes del plaer íntim. La vaig penetrar amb delicadesa, els meus dits encorbats, gaudint del camí que la feia gemegar en el seu intent per dissimular-ho.

Percebia la seva excitació, esbojarrada, i perversa, la seva mirada lasciva, el seu cony xop, calent, una delícia...

Ella va descordar el meu cinturó i els botons del meu texà, va treure la meva polla erecta i va començar a masturbar-me, lentament, acuradament i amb uns moviments molt sensuals que em tornaven perdudament boig.

• Vull follar-te!!! em va dir.

Sabeu la sensació aquesta quan acostem la mà a una espelma i sents la calor abrasadora cremar-te i retires la mà? doncs aquesta mateixa sensació vaig notar i a més m'aventurava a la seva delicia però en comptes d'allunyar-me d'aquella calor, volia cremar-me i entrar-hi al foc.

Estàvem totalment absorbits per la passió i el desig que vam oblidar on ens trobàvem, ens morregàvem intensament, la seva llengua embolicant la meva, masturbant-nos mútuament...quina passada!!!

Els seus esbofecs s'intensifiquen quan premia la tecla correcta amb els dits, regalimant per onades curtes, la que vam embolicar... ella intentava per tots els mitjans dissimular el seu plaer per no despertar la resta de passatgers de l'autobús que encara dormien.

Ens posava molt que ens puguessin descobrir en els nostres menesters carnals, els seus sospirs eren gemecs silenciats, el seu rostre mostrava un desig incontrolable per follar-nos.

Dos seients en un autobús Alsa no era precisament el més còmode però vam trobar la manera de donar curs al nostre joc amb les limitacions del lloc.

Quina morbositat, els passatgers a prop, dormint, roncant, gesticulant en la incomoditat del viatge amb autobús, i nosaltres a fal·lus i cony, morejos i masturbació passan-t'ho en gran.

La seva boca s'acostava a la meva polla, era mirar-la per saber el seu desig de provar-me, quina dolça manera d'englutir-me, la seva llengua abraçava la meva polla i la cuidava com si es tractés d'un tresor, em bellugava amb suavitat, assaborint cada centímetre del meu sexe , el meu gland amb els seus lamentons, de dalt a baix, els meus testicles desapareixien a l'interior de la boca famèlica i deliciosa, em mirava, em somreia, em provocava, em xuclava sense parar i la gaudia tant.

Anhelava tastar el seu cony, saciar la meva set amb el seu nèctar càlid, es va posar d'esquena contra el vidre, una cama sobre el seient, l'altra a terra, oberta, excitada esperant-me, em vaig agenollar com podia en aquell espai reduït, i sense més preàmbul la meva llengua va començar a dibuixar números i l'alfabet al seu cony, és a dir que era preciós, la meva llengua s'abalançà en la seva obertura, es va introduir, absorbint aquest suc que m'omplia, em va lliscar de baix cap a dalt, no deixant res amagat ni res per gaudir, vorejava el seu clítoris, ella tremolava de plaer, i es va tapar amb una mà la boca, l'altra als meus cabells convidant-me a seguir, sentia el seu plaer a la meva boca, els meus llavis llubricats, la meva llengua assaborint-la, vaig convidar dos dits després tres a ser-hi participis, els va i ve amb ells encorbats al seu interior li provocaren un espasme que em va sorprendre però em va encantar, la mirava mentre es corria a la meva boca...

Em vaig tornar a seure, ella sense pensar-ho va pujar a sobre meu, ni falta va fer encaminar la meva polla al seu interior, el GPS del nostre profund desig ja mostrava el camí al meu fal·lus, no havia perdua, ni camí equivocat, al mateix instant que la meva polla s'introduia ella es va estremir, i per fi em va clavsr les seves ungles felines a la meva esquena, com desitjava sentir-les a la meva carn ardent, m'esgarrapava amb ganes, dolor i plaer en un mateix instant que em portava a les estrelles, la sentia tan excitada , tan humida, cavalcant-me lentament, introduint-se lent i profund la meva polla, en els seus moviments compartits acompanyant-la en aquell ritme com si tots dos estiguéssim sintonitzats a la mateixa onada, al fil d'un mateix desig, ens follavem tan bonic, ens mirevem, ens abraçavem , ens besàvem, encara recordo l'olor dels seus cabells al meu rostre, el de la seva pell, el dels seus llavis, i aquella mirada que no apartava la vista dels meus ulls blaus, com si mirés endins de la meva ànima mentre em cavalcava, mirava al mar blau dels meus esbofecs i jo m'enfonsava als seus mentre la sentia del tot, em va regalar uns gemecs a l'orella, sospirs eterns que l'envoltaven, m'excitaven encara més fins que vaig explotar, i ella alhora.

Encara recordo aquesta electricitat passant pel meu cos i el seu, electrocutats en el nostre plaer, el meu cos tensant-se, ella em va fer un petó apassionadament, no deixavem de besar-nos una vegada i una altra ...

Vam acabar mirant-nos i intercanviant somriures de satisfacció i diversió per la circumstància tan poc peculiar en què ens trobàvem, després va tornar a seure al meu costat, ens vam arreglar, recuperant el nostre alè a poc a poc, seguiem fent-nos molt mimos, abraçant-nos i besant-nos però el temps corria i els quilòmetres al seu destí es feien més curts, i va arribar el moment del comiat, no vam dormir en tota la nit, però l'autobús va arribar a Bilbao i ella va baixar, a través del vidre d'aquella finestra recordo quan es va girar per mirar-me, abans de baixar em va regalar un petó en un adéu que va arribar massa aviat però que recordo!!!!!!

Mai no en vaig tornar a saber res però mai la vaig oblidar.

Stéphane.

****11 Woman
1,014 Posts
Wow amore!!!!! el teu relat em fa traslladarme a aquell autobús, i disfrutar de tant morbosos moments d’ estar a un lloc públic sense importar més que un de l' altre i de la pasió que surgeix!

Magníficament escrit, gràcies per compartir-ho, i per aquestes sensacions i la temperatura que em fas sentir, i que em fan recordar altres moments viscuts!!

Agraeixo immensament que escriguis en català, no és gens senzill per a qui no és d'aqui i així vas practicant per quan vinguis... Jeje

Petons intensos Stéphane, T💋💋💋
******n79 Man
79 Posts
Realment és una situació morbosa i tanmateix complicada, follar en un autocar Alsa amb la possibilitat de que algú dels passatgers o el mateix xòfer et sorprengui... En un món actual on a més, hi trobes càmeres per tot arreu, és tot un repte! Gràcies pel relat, molt detallat *hi5*
*****tge Man
224 Posts
Els millors moments sempre son aquells que no esperes... Gràcies!!
Log in and join the conversation
Want to join the discussion?
Register now for free to discuss hot topics with others and ask your own questions.