UN VIATGE NOMÉS D'ANADA

*******r2s Man
1,733 Posts
Thread creator 
UN VIATGE NOMÉS D'ANADA
Conto els dies per obrir una pàgina en blanc, Escriure noves estrofes i aventures,
Un nou començar en una nova llar,
Conto els dies per a un últim viatge d'anada, Aquell que em portarà al meu estimat Barcelona

Et vaig conèixer no fa tant, em vas enamorar,
No et visiti tant però ara ho faré,
Les meves prioritats eren diferents per aquell temps, desitjos, orgasmes i passió,
Però ara ens presentarem i abraçarem,
Projecte en ment que no tenia data,
Ara si la tinc i vaig cap allà,

M'encanterin la teva gent i els teus encants,
El teu ritme nocturn m'embogeix de desitjos
La teva bellesa diürna em captiva,
Sento que és on havia de ser,
Històries passades, presents i futures em connecten a tu,

Amor trencat, amistats, amants, aventures al desconegut, relacions especials, vincles i mil unes bogeries encara esperant ser viscudes però les viuré, temps al temps però penso esprémer-te fins a l'última gota i no perdre'm res en absolut.

Allà vaig Barna.
****11 Woman
1,014 Posts
Aqui t'esperarem amb els braços oberts i esperant que aquesta nova aventura et faci molt feliç i et doni tot el que desitges.
Barcelona i nosaltres t'esperarem per iniciar una nova etapa a la teva vida!!

Quines ganes de tenir-te més a prop i que la distància no sigui un entrebanc!! Què aviat siguis en terres catalanes i siguem més propers!! T'💋
*******r2s Man
1,733 Posts
Thread creator 
@****11
Segur que seran experiències enriquidores en una terra que em va enamorar des del primer dia...encara no es parlo català, em faig un embolic increïble jejeje però ho parlaré SI o SI, d'això estic segur, encara que sent ho escric una mica millor que abans i ho entenc gairebé tot, però a poc a poc.

S'han acabat els viatges interminables i el pes de la distància a les nostres motxilles, molts projectes aquí m'esperen i res em pararà...una nova història que escriure i viure i penso gaudir-la com mai.
T'💋🔥
*****tge Man
224 Posts
Benvingut siguis!!! Per això de parlar i escriure en català, fa molts anys la Generalitat va treure un spot (marketing) que deia algo com "parla parla parla, parla en català, i si t'equivoques torna a començar!!.

Així que ja ho saps, aquí els catalans valorem molt a la gent que ho intenta sense vergonya, sense por a equivocar-se. De rucs n'hi han a totarreu, però crec que la majoría estem encantats de veure a algú forani que intenta expresar-se en català, jo al meys si!! Benvingut i gràcies!!
*******r2s Man
1,733 Posts
Thread creator 
@*****tge
Moltes gràcies!!!!!!!☺️
Em fa il·lusió intentar parlar català encara que trigui una mica, però sé que ho parlaré tard o d'hora, és posar-se i crec que estant aquí, em serà més fàcil aprendre sens dubte, i veig normal i llògic aprendre l'idioma, a més a més m'encanta, és preciós . Moltes gràcies pels teus ànims.
Una abraçada.🤗🤗🤗
Log in and join the conversation
Want to join the discussion?
Register now for free to discuss hot topics with others and ask your own questions.