Llibertat? Segur?

*******r2s Man
1,733 Posts
Thread creator 
Llibertat? Segur?
Intentes acostar-te a la gent que t'aporta
Intentes descobrir com sentir-te en un altre lloc
Esbrinar si és el que vols, si és on vols estar, però fas un pas i et trobes una pared
Enderroques una pared i et trobes una muntanya,
Et sents un estrany a terra desconeguda
Et sents passant entrevista
Esperant una aprovació per apropar-te
A la gent que vas trobar si et fan feliç
I et preguntes de veritat necessites passar revista en un món lliure esperant el vist i plau per estar en un lloc
Això és llibertat?
****11 Woman
1,014 Posts
Quote from *******r2s:
Llibertat? Segur?

Intentes acostar-te a la gent que t'aporta
Intentes descobrir com sentir-te en un altre lloc
Esbrinar si és el que vols, si és on vols estar, però fas un pas i et trobes una pared
Enderroques una pared i et trobes una muntanya,
Et sents un estrany a terra desconeguda
Et sents passant entrevista
Esperant una aprovació per apropar-te
A la gent que vas trobar si et fan feliç
I et preguntes de veritat necessites passar revista en un món lliure esperant el vist i plau per estar en un lloc
Això és llibertat?

No té gaire sentit tallar les ales en un món de llibertat, ni esperar aprovacions, en tots els grups públics de Joyce on sóc he sigut benvinguda i així hauria de ser sempre en qualsevol àmbit!! I ningú mai hauria de sentir-se estrany en una terra desconeguda, els catalans som gent acollidora, i molt menys si la gent t'aporta!!
Espero que et sentis ben rebut entre nosaltres sempre, sense restriccions!!! Petons enormes 💋💋💋
*******r2s Man
1,733 Posts
Thread creator 
Saps, porto poc coneixent la gent de Barcelona, ​​i des del minut 1, em vaig sentir per primer cop en molts anys en un lloc on vull estar encara que no sigui d'aquí, ho sé molt bé, però algú un dia em va dir que som d'on ens sentim feliços i sóc feliços envoltant-me de la gent de Catalunya, així de fàcil.

És on vull estar, m'esforço molt per aprendre el vostre idioma, la vostra manera de viure i de ser, que adoro íntegrament i res ni ningú canviarà això, que X persones prefereixen posar-me barreres, aixecar-me muntanyes i aïllar-me, endavant, aixecar totes les que volen però sé el que vull i penso acostar-me a tota aquesta gent meravellosa que hi ha a Catalunya.

A qui li agradi bé, a qui no li agradi, que mirin cap a un altre costat així de fàcil ...

Tot el que experimenti i vivia a Barcelona van ser increïbles records, alguns dolorosos també ho admeto però la balança guanya a cada gran moments i intensos moments viscuts i seguiré vivint les meves experiències amb les persones de Catalunya que m'aportin i jo a ells.
TQ 💋💋💋💋
****11 Woman
1,014 Posts
Quote from *******r2s:
Saps, porto poc coneixent la gent de Barcelona, ​​i des del minut 1, em vaig sentir per primer cop en molts anys en un lloc on vull estar encara que no sigui d'aquí, ho sé molt bé, però algú un dia em va dir que som d'on ens sentim feliços i sóc feliços envoltant-me de la gent de Catalunya, així de fàcil.

És on vull estar, m'esforço molt per aprendre el vostre idioma, la vostra manera de viure i de ser, que adoro íntegrament i res ni ningú canviarà això, que X persones prefereixen posar-me barreres, aixecar-me muntanyes i aïllar-me, endavant, aixecar totes les que volen però sé el que vull i penso acostar-me a tota aquesta gent meravellosa que hi ha a Catalunya.

A qui li agradi bé, a qui no li agradi, que mirin cap a un altre costat així de fàcil ...

Tot el que experimenti i vivia a Barcelona van ser increïbles records, alguns dolorosos també ho admeto però la balança guanya a cada gran moments i intensos moments viscuts i seguiré vivint les meves experiències amb les persones de Catalunya que m'aportin i jo a ells.
TQ 💋💋💋💋

Tota la raó, un no és d'on neix, sino d'ón es sent, aplaudeixo les teves paraules una per una, i admiro el teu aprenentatge amb les ganes que hi poses de la nostre llengua, és increible com aprens sense estudiar!! La meva enhorabona!!

Ningú ha de posarte barreres per res, ni per aproparte a la gent amb qui estàs a gust ni per estar on vols estar!! No té gaire sentit això, tot i que passa, ho sé del cert!!

Camina sempre endavant,sempre trobaràs una mà estesa tot i els entrebancs!!!
TM💋💋
Log in and join the conversation
Want to join the discussion?
Register now for free to discuss hot topics with others and ask your own questions.