„Saps, porto poc coneixent la gent de Barcelona, i des del minut 1, em vaig sentir per primer cop en molts anys en un lloc on vull estar encara que no sigui d'aquí, ho sé molt bé, però algú un dia em va dir que som d'on ens sentim feliços i sóc feliços envoltant-me de la gent de Catalunya, així de fàcil.
És on vull estar, m'esforço molt per aprendre el vostre idioma, la vostra manera de viure i de ser, que adoro íntegrament i res ni ningú canviarà això, que X persones prefereixen posar-me barreres, aixecar-me muntanyes i aïllar-me, endavant, aixecar totes les que volen però sé el que vull i penso acostar-me a tota aquesta gent meravellosa que hi ha a Catalunya.
A qui li agradi bé, a qui no li agradi, que mirin cap a un altre costat així de fàcil ...
Tot el que experimenti i vivia a Barcelona van ser increïbles records, alguns dolorosos també ho admeto però la balança guanya a cada gran moments i intensos moments viscuts i seguiré vivint les meves experiències amb les persones de Catalunya que m'aportin i jo a ells.
TQ 💋💋💋💋
Tota la raó, un no és d'on neix, sino d'ón es sent, aplaudeixo les teves paraules una per una, i admiro el teu aprenentatge amb les ganes que hi poses de la nostre llengua, és increible com aprens sense estudiar!! La meva enhorabona!!
Ningú ha de posarte barreres per res, ni per aproparte a la gent amb qui estàs a gust ni per estar on vols estar!! No té gaire sentit això, tot i que passa, ho sé del cert!!
Camina sempre endavant,sempre trobaràs una mà estesa tot i els entrebancs!!!
TM💋💋