Estiu 3

*****i77 Woman
7,503 Posts
Thread creator 
Estiu 3
El veia allà tombat i nu i volia seguir besant aquests llavis carnosos i sentir-lo dins meu.
El meu cos estava tremolant de passió per algú que acabava de conèixer.
Podia notar el palpitar de la seva polla al meu melic.
Notava la mirada sobre el meu cos, els seus ulls s'havien enfosquit pel desig, i em feia sentir una deessa prenent alguna cosa que era per a mi.
Es va posar un preservatiu i em vaig posar de quatre grapes donant-li l'esquena.
Em va tocar per excitar-me i llavors va notar que estava xopa, i sense més dilació, va entrar en mi amb una gran envestida que va fer que els meus braços es dobleguessin a l'alçada dels meus colzes. Els meus gemecs augmentaven, el desig concedit de tenir-lo dins meu, el plaer que em provocava, va fer que se m'ericés cada cabell del cos.
Amb les mans acariciant els meus mugrons i sense aturar el ritme de les seves envestides vaig sentir com cada cèl·lula del meu cos explotava fins a fer-me tremolar sencera i que un orgasme incontrolable s'apoderés del tot de mi. Estava tan mullada que fins i tot ell va sortir acomiadat de la meva vagina.
Em vaig girar mentre ell bevia de mi.
La meva boca resseca va fer que em mogués per besar-lo, volia sentir tot aquest fluid unit a la seva saliva.
Em sentia més hidratada quan em vaig deixar caure sobre ell per cavalcar-lo.
La seva erecció seguia allà per a mi, aviat vam compassar els nostres cossos i em va demanar que no parés.
Aleshores vaig veure que Thor ens mirava des de la porta, estirat i callat. Vaig continuar pujant i baixant sobre ell fins a sentir com el seu cos es relaxava i es deixava anar.
Em va agafar la cara amb les dues mans mentre seguia movent-me sobre ell. Em mirava als ulls i em feia ajupir-me fins a la cara per besar-me amb una intensitat que no esperava, amb urgència, amb desig, amb luxúria.
Jo no vaig reduïr el ritme dels meus malucs fins que les seves mans em van agafar del cul i va començar a acariciar-lo. Ho vaig fer sortir amb compte de dins meu.
• Hem tingut un espectador- li vaig dir.
Va mirar cap a la porta i va veure Thor mirant-nos.
Vam posar a riure i es va aixecar de terra mirant-nos.
• No, Thor. Víctor va dir seriós.
Jo em vaig estirar despullada amb ell i els seus braços em van acollir perquè recolzés el meu cap al seu pit, fent que notés encara els seus accelerats batecs. - Ha estat increïble Eva- em va dir. El vaig mirar somrient i li vaig fer un petó a la galta sense separar el meu cos del seu i jugant amb els cabells del seu pit.
• D'on has sortit?- va preguntar mirant cap al sostre.
No sabia l'hora, ni gairebé on era. Només sabia que no em volia moure.
Thor va saltar sobre el llit fent-me riure, Víctor anava a fer-lo fora i li vaig agafar la mà perquè no ho fes. M'agradava sentir-ho als nostres peus.
*******ICE Woman
1,877 Posts
Precios!! Intens, divertit, curiós i espectacular.

Tens un so X la escriptura.
**********atius Couple
386 Posts
Quote from *******ICE:
Precios!! Intens, divertit, curiós i espectacular.

Tens un so X la escriptura.

+1
******t69 Man
82 Posts
Vaja, amb aquesta 'calor' m'hauré de dutxar una altra vegada ... i això que tinc l'aire posat a tota llet. 😅
Log in and join the conversation
Want to join the discussion?
Register now for free to discuss hot topics with others and ask your own questions.