Estiu 2

*****i77 Woman
7,503 Posts
Thread creator 
Estiu 2
Estàvem arribant al meu portal, Thor no es separava d'Eva, fent que la corretja s'enrotllés al seu vestit sovint. I jo, cada cop, l'envoltava amb els braços per desfer-la.
• Aquí és- li vaig dir traient la clau- pots sostenir la corretja un moment?- els seus ulls verds em van mirar amb un somriure mentre afirmava amb el cap.
Mentre obria la porta, Thor saltava content al seu voltant i ella reia acariciant-ho. Vaig imaginar-me les mans acaronant-me a mi i em vaig posar nerviós.
Vaig tornar a agafar la corretja i el vaig deixar anar tot just entrar. Ell va córrer cap a l'ascensor i s'hi va quedar assegut esperant-nos.
• És molt llest- va comentar l'Eva sense deixar de somriure.
Vam arribar al meu pis i mentre li assenyalava on era el menjador, vaig treure el collaret a Thor i vaig anar a posar-li aigua.
Quan vaig anar al menjador la vaig trobar dreta mirant fotos i quadres que tenia penjats a les parets.
• Què et ve de gust prendre?
Es va acostar fins on jo estava i clavant-me els seus ulls clars, em va dir - A tu. Vaig notar com la meva erecció anava en augment sota els meus pantalons i els meus llavis es van llançar als seus. Eren suaus i el sabor de la seva llengua amb la meva em va semblar un delicat menjar.
Em va treure la samarreta mentre intentava treure-li el vestit però no sortia. En acostar-la a mi vaig notar que no portava sostenidor i que els mugrons erectes es clavaven en el meu tors nu.
Va riure de nou davant les meves temptatives de treure el seu vestit. Tenia un bonic somriure i un riure contagiós, per la qual cosa vaig riure jo també.
Ella es va tirar enrere i es va treure el vestit deixant-lo caure als seus peus i quedant-se només en calces davant meu.
La vaig observar de dalt a baix, i em va encantar el que vaig veure. La vaig agafar dels malucs i es va acostar de nou a mi, les meves mans volien recórrer-la sencera i la vaig portar de la mà fins al meu llit, on es va tombar i vaig començar a besar-la des dels peus fins als seus llavis color maduixa.
La seva olor m'omplia les fosses nasals i em vaig sentir un adolescent en la seva primera vegada.
Vaig acariciar la seva cara i els seus suaus cabells
• Ets preciosa- li vaig dir- i la vaig veure posar-se una mica vermella.
Em vaig descordar els pantalons deixant per fi lliure l'erecció que tot d'ella em provocava.
Eva va canviar de posició per treure'm els pantalons i acariciar-me entre les cuixes. No podia deixar de mirar cadascun dels seus moviments.
Volia posseir-la, una urgència es va apoderar de mi, i crec que ella ho va notar. Com em podia agradar tant algú a qui feia com una hora que coneixia?
****inn Man
106 Posts
L'estiu i el joc que donen els gossos perquè els amos parlin amb tothom, quina combinació més elèctrica!
***jo Couple
171 Posts
Molt visual, m'agrada que el primer capítol sigui des de la perspectiva d'ella i el segon capítol des de la d'ell. Està interessant... Esperem el següent capítol aviat *freu*
******t69 Man
82 Posts
"Com em podia agradar tant algú a qui feia com una hora que coneixia?"

Això és el millor i que crec que a tothom alguna vegada ens ha passat. ☺️
Log in and join the conversation
Want to join the discussion?
Register now for free to discuss hot topics with others and ask your own questions.