Estiu I
Feia moltíssima calor i l'única cosa que venia de gust era quedar-se nua sota l'aire condicionat, però estava tan avorrida que vaig decidir donar-me una dutxa, posar-me un vestit lleuger i anar-me'n amb el pareo al Parc de la Ciutadella a tombar-me a llegir en alguna ombra. ⁶M'encantava asseure'm descalça, sentir l'herba sota els meus peus i perdre'm en la meva lectura, en aquell moment estava llegint "Esperant el diluvi" l'últim llibre de Dolores Redondo. Estava completament ficada en la història de l'assassí en sèrie John Bíblia, quan de sobte una pilota de tennis va caure a la meva faldilla i quan em vaig voler adonar un gos venia directe cap a mi i quan ja pensava que acabaria sobre mi, com la que em vaig imaginar era la seva pilota, va frenar en sec i es va asseure davant meu.
Vaig riure en mirar-lo i llavors es va acostar a ensumar-me i va començar a llepar-me la cara com si em conegués de tota la vida. Jo no podia deixar de riure i llavors vaig sentir una veu dreta al meu costat.
• Perdona, ha estat culpa meva, he llençat la pilota sense mirar. Thor deixa-la!- va dir al gos, que el va mirar i es va asseure al meu costat donant-me una de les seves potes sense deixar de mirar-me.
• Li has agradat- va dir el desconegut somrient.
• Ell a mi també- li vaig dir, i mirant el gos vaig posar la meva mà al seu cap- Així que et dius Thor- va bordar i em vaig posar a riure.
El desconegut es va asseure a l'herba i Thor s'hi va acostar a donar-li una llepada a la cara també a ell.
Li vaig tornar la pilota i els nostres dits es van fregar, vaig sentir un pessigolleig al cos i vaig retirar ràpidament la mà somrient.
Ell va tornar a tirar la pilota sense mirar, perquè m'estava mirant a mi, i Thor va sortir corrent darrere la seva pilota.
• Em dic Víctor i tu? - em va dir, li vaig dir el meu nom i es va acostar a fer-me 2 petons, no ens vam adonar que Thor tornava amb el seu tresor i va recolzar les potes a l'esquena de Víctor tirant-lo sobre mi. Ens mirem als ulls, i abans de donar-me temps a reaccionar em va fer un petó.
Els meus ulls es van tancar deixant els meus sentits atordits davant la urgència d'aquesta llengua calenta retoçant amb la meva.
Les meves mans el van agafar de la cintura en un gest instintiu.
Ell va acariciar la meva galta fent-me tornar a obrir els ulls. Què feia?Però quina sensació tan agradable, quina manera d'oblidar el món, la monotonia, la calor... Va girar-se al meu costat, sobre l'herba i va buscar la meva mà amb la seva. Em va mirar de debò. -Tu també ho has notat?- em va preguntar. No tenia gaire clar el que havia sentit ell, així que ho vaig mirar confosa i Thor em va ajudar tombant-se entre els 2, plorant perquè li féssim cas. En Víctor es va aixecar i va lligar la cadena al collaret de Thor.
• S'ha acabat el passeig x avui. Visc aquí al costat. Vindries a prendre alguna cosa a casa meva?
Per una vegada, vaig deixar que el meu cos em conduís. Vaig recollir les meves coses i em vaig posar al seu costat a caminar.