Tempus

*******ICE Woman
1,877 Posts
Thread creator 
Tempus
Ay nena... massa temps sense això.

Fa segles que no et regalaves temps per a tu.

El teu menjar preferit, una bona sèrie mànga, música per cantar i ballar i per a un bona palla a crits a casa... SOLA.

Llàstima, doncs només em faltaria una banyera per acabar ho d arrodonir.... tot i així, em regalaré temps a la dutxa, em depilaré, em pentinaré, em posaré cuqui per a mi i gaudiré el que em queda de soledat.

Prendre birra mentre ballo per casa.
Vull la música explotant me en cada fibra del meu ésser... recorrent-me des dels peus i alliberant-se per cada porus de la meva pell...

Em voldré en qualsevol raco, acariciant la meva pell i la meva ànima, cuidant-me i agafant força, per seguir lluitant al costat dels meus.

Em necessitava.
Avui sóc jo. Només jo.

KAT

Pregunta... que feu per cuidar vos... per estar amb vosaltres?
Soc nova en aixo, sabeu... i potser alguna idea em faria clic.

Paseu bon diumenge colla maca!!!
*********nger Man
116 Posts
Group moderator 
La lluita contra el temps per a disposar del teu propi temps.

És clar, que cadascú tenim les nostres coses... però saber aturar-se és un art.

En el meu cas el dia a dia amb la custòdia 100% del meu fill de 7 anys no es fa fàcil trobar espais per a tu.

En aquest sentit els que tinc sempre són gràcies als meravellosos avis que sempre fan per estar amb el petit quan ho necessito.

Un exemple meu podria ser:
Temps davant de la tele gaudint d'un partit de Barça, preparant unes crispetes i acompanyant-les amb unes olives. Després posar l'spotify i gaudir d'una bona sessió de música en català cantant les cançons i deixant-me emportar per elles. Per acabar una bona sessió de dutxa, deixant que regalimi l'aigua per la meva pell i gaudint de mi, excitant-me i explorant el meu sexe amb calma.

Gaudiu d'un bon diumenge ple del que us faci ser vives!
Salut!
Pregunta... que feu per cuidar vos... per estar amb vosaltres?
Soc nova en aixo, sabeu... i potser alguna idea em faria clic.

• Jo tinc un ritual cada mati que consisteix en masturbar-me 🤷🏼‍♂️. Em fa començar el dia amb algo agradable. Inclús tinc una alarma nomes per despertar-me i tindre temps abans de tindre que aixecar-me.

Tambe el video-jocs consegueixen evadir-me i donar-me temps a un jo variat, a vegades sent el salvador del mon, avegades sent l'ultim supervivent d'un apocalipsis zombie...

El menjar tambe es un dels cuidados que em procuro cuan puc. Un xino a casa, un buffet lliure japones, un pizza personalitzada.... Son coses que tambe em fan sentir que m'estic cuidant, que estic pendent de mi.

Anar amb roba interior sexy o sense ella tambe es una manera per a mi de cuidar-me de sebtir-me sexy i atractiu.
***i3 Man
113 Posts
Jo ho faig com quant un te una cita, pero amb la ventatja que el temps regalat es per un mateix, segueix els mateixos passos, pero amb la ventatja que son per a tu, no has d'inpresionar a ningu només estimar-te I fer el que et vingui de gust, el mes important es recordar que un va el primer I per que t'estimin has de començar a fer-ho TU, Tot el de mes ve sol
@*******ICE tenint en compte que la persona que millor et coneix ets tu (i si no es així posa't les piles que ja vas tard) TU només TU saps quin és el capritxo que et pots concedir sola = que et doni plaer + econòmic.
Per mi pot ser:
• Un dia d'hivern amb sol caminar per la platja amb un final feliç d'un bon dinar.
• Una dutxeta amb sabó moussel de Legrain o algún sabó de la marca Rituals (deixen un perfum al cos que relaxa molt)
• Comprarme un Montsant i buidar-lo amb torradetes amb formatge, salmó y pernil
*******cus Man
199 Posts
El meu problema és que, desde que va morir la meva dona, estic, essencialment, sol.
Així que trobo complicat això de diferenciar el “temps que em dedico a mí” del “temps que passa”.

Cuinar? Cada dia. I m’agrada fer-ho.
Sortir a dinar/sopar… sol? No m’agrada; encara em fa mal.
Capricis? Sols per mí? Comprar-me una camisa que m’agradi, no és un caprici. Em compro una camisa perque em fa falta. I obvi que m’ha d’agradar. Però això no cau a la categoria de “temps de qualitat”.

El que em fa més feliç és el “temps que comparteixo”. I si, a més a més, hi ha sexe pel mig, aleshores ja és la bomba.

Però això no és gaire freqüent. Ni compartir temps, ni el sexe 🤷‍♂️

Imagino que cadascú veu la fira segons li va, no? 😉
Log in and join the conversation
Want to join the discussion?
Register now for free to discuss hot topics with others and ask your own questions.