Mur

*********nger Man
116 Posts
Thread creator Group moderator 
Mur
Aquí pots trobar tots els temes d'actualitat del grup:

• Presentacions nous membres.
• Quedades.
• Propostes.
• Etc.
*******cus Man
199 Posts
Doncs apa! Un més en aquest grup.
Tot i que… no serà l’únic grup a on m’expressi en català. 😈
Salut! Molt bona iniciativa, ja en som un més
*******jo93 Man
2 Posts
Dooncs ja en som un altre mees🙂
*****i77 Woman
7,503 Posts
Jo sóc més de parlar en castellà, però saber que aquí hi ha gent que estimo i que també parleu de les quedades em pot més 😜 així que em quedo per aquí 😘
********iega Woman
35 Posts
Uf.... Jo català sempre!
*****i77 Woman
7,503 Posts
Doncs molt bé @********iega , per això és el grup
*****hot Man
82 Posts
Eeeep.!!! Bona tarda a tothom!!! Un ratet en català, també mola.!!! ☺️😜
Sempre que quedem a mig quart de set a mi em va bé. 😂
***jo Couple
171 Posts
Bones a tothom, no hi ha res com un bon sexe en català. *freu2*
****inn Man
106 Posts
Quote from ********1989:

😂😂 Jo sóc més de dos quarts i mig, però tot és parlar-ho 😛

Salut!
*****i77 Woman
7,503 Posts
Quote from ********1989:
😂😂😂😂😂 tota la raó
*******r2s Man
1,733 Posts
Bon dia a tots, em sembla una bona iniciativa aquest grup i admeto desitjar aprendre'l, llegir-lo el llegeixo i poc més però a poc a poc, una abraçada
****11 Woman
1,014 Posts
Quote from *******r2s:
Bon dia a tots, em sembla una bona iniciativa aquest grup i admeto desitjar aprendre'l, llegir-lo el llegeixo i poc més però a poc a poc, una abraçada

👏👏👏👏 Això sí que té mèrit!! Qualsevol cosa que no entenguis estarem encantats d'explicar-ho!! Petons vincuamic 💋💋...
*******cus Man
199 Posts
Quote from *******r2s:
Com diu la Moon11, si hi ha res en el que poguem ajudar-te amb el català, aquí ens tens
*******r2s Man
1,733 Posts
Quote from *******cus:
Quote from *******r2s:
Com diu la Moon11, si hi ha res en el que poguem ajudar-te amb el català, aquí ens tens

Moltes gràcies, de moment seré més espectador però em llançaré a poc a poc que estic començant, molts Petons 💋
*******ICE Woman
1,877 Posts
👏👏👏👏👏 un "aplaudimiento" molt fort x aquesta gent tan guapa!!!!

💛💛💛💛💛
*****i77 Woman
7,503 Posts
Olé @*******r2s ets un crack. Petons 😘😘
*******jo93 Man
2 Posts
Bona niiit gruuup🙂
Soc 'novato' en aquest mon amb moltes ganes d'experimentar amb educacio i respecte sempre,
M'encantaria fer una quedada ja que la del dia 22 no puc assistir perque treballo *g*
Tambe demanar-vos que m'inicieu conversa privada ja que no em deixa ni fer-me premium ( o estic solucionant) n'hi enviar-vos missatge🙂

M'encantaria assistir dema a ca la illa roja a la quedada nudista.
*********nger Man
116 Posts
Benvolgudes i benvolguts!

Abans de tornar a la feina per a tots els que tinguem la sort de ser per aquí i per a totes les i els turistes que hi siguin per la capital us hi esperem a la propera trobada del dissabte 26 d'agost:

Sopar de trobada i retrobada d'estiu + Club

La idea és poder-nos entaular entre riures, noves coneixences i retrobaments i continuar la vetllada a un club.

Si no heu vingut mai a una trobada, us ho recomano de totes totes. Darrera dels perfils internàutics trobareu persones meravelloses de carn i ossos com vosaltres a les que podem conèixer en persona.
Pels més experimentats, cal dir-vos ben poc. Només gràcies per ser-hi. *knuddel*
*****i77 Woman
7,503 Posts
Gràcies @*********nger , haurem de posar-ho a la restauración de grups de sopas, trobades, I el de Barcelona
*********nger Man
116 Posts
Sense dubte, @*****i77
Ara l'he ficat al de Barcelona, al d'Alguna cosa més que sopar i al de Trobades. Si creus que ho he de ficar a algun més, m'ho dius. Gràcies *knutsch2*
******n79 Man
67 Posts
A voces si en feu alguna aviat
*****i77 Woman
7,503 Posts
Tenim una per Halloween, encara potencia apuntar-te si vols @******n79
******n79 Man
67 Posts
Gràcies, actualment tinc una contractura brrr
Log in and join the conversation
Want to join the discussion?
Register now for free to discuss hot topics with others and ask your own questions.